Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik heb het nog niet gezien, maar heb ze even opgezocht, allemaal vet veel volgers (80 - 180k) en dan per foto een paar honderd tot Max 2000 likes. Klopt toch geen zak van? Sowieso nog nooit van ze gehoord.

3 likes

Wow haha, daar gaat iets niet helemaal goed :eyes: Larissa ken ik wel, die zie je wel vaker bij andere youtubers zoals Kristina en op dat Action youtubekanaal

Het is natuurlijk ook een huis wat erg voor zich spreekt!

Althans, het moet wel je smaak zijn (is de mijne ook toevallig) maar de charme zit natuurlijk al voor een deel in de knusse indeling, en-suite deuren.

Als je dat vervolgens volstouwt met massief nieuw meubilair, grote wandstukken en stalen deuren, strak kookeiland (ik zeg maar wat) laat zo’n huis zich ook moeilijker zien. Heel leuk geworden met al die zachte kleurtjes en rieten dingen!

2 likes

Ik bewonder het wel eigenlijk want het is ontzettend oplossingsgericht van haar. Zelf zou ik de lamp waarschijnlijk terugbrengen. Ik hou er zelf niet van om mijn geld uit te geven aan dingen die het ‘net niet’ zijn om het dan zelf weer op te knappen, daar ben ik gewoon te lui voor.

Nu ik toch een bericht typ over Bonnie nog even het volgende, ik vind die bamboekast in de woonkamer echt heel lelijk en snap niet dat ze nou juist daar zo veel geld aan hebben uitgegeven. Ik vind het gewoon niet passen in de stijl van hun woonkamer, zeker zo naast het marmer van die haard is het wat mij betreft een mismatch. Maar goed smaken verschillen (gelukkig).

21 likes

“Kunnen we er niet een bierviltje in stoppen” :joy: :zipper_mouth_face:

1 like

Is dat ook niet brandgevaarlijk (naast ontzettend lelijk)

5 likes

Dat vroeg ik mij dus ook af. Ik zou t risico zelf niet durven nemen iig.

1 like

Ja ik ook! Uiteindelijk alsnog via een legit persoon wel een kaartje kunnen overkopen. Het was inderdaad voor ticketswap. Sindsdien gebruik ik alleen maar ticketswap.

Ik vind die kast ook echt een mega mis match. De stijl van hun woning zelf vind ik daarentegen superleuk.

2 likes

Dat valt wel mee toch? :sweat_smile:
Ze hebben een nieuwe loungeset, nieuwe eettafel, nieuwe eetkamerstoelen, nieuwe bamboekast, nieuwe buffetkast, nieuw tv meubel, nieuw bureau, nieuwe kantoorkast, nieuw ladekastje, nieuwe badkamerkast, nieuwe kaptafel, nieuwe spiegel, nieuw bed, nieuwe kledingkast, nieuwe badkamerkast, overal nieuwe lampen en ook nieuwe apparatuur zoals wasmachine, stofzuiger en koelkast.

En ze hebben de bank meegenomen. Verder kan ik bijna niets bedenken op wat stoelen na?

Ik vind trouwens ook dat ze het heel leuk en herkenbaar aanpakken, best veel dingen tweedehands (of op straat gevonden :joy:), en op wat desenio na bijna geen spon. Ik vind het ook echt een leuk huis en veel leuker ingericht dan hun oude huis. Maar ik vind niet dat ze veel hebben meegenomen van hun oude huis :stuck_out_tongue:

8 likes

Matras ook meegenomen
Ondertussen beschadigd

2 likes

Stop trying to make Stelz happen :roll_eyes:

31 likes

je krijgt -20%, kopen!!

1 like

Lees in de comments dat dit een veel groter oplichtingsvehikel betreft, ook over urgentieverklaringen die ze voor je aanvragen (of “checken”). Lekker misbruik maken van kwetsbare groepen

__
Die figuren van dat bedrijfje!
Sanne die ook steeds naar haar zelf kijkt tijdens de video-call. Ik betrap mezelf en collega’s er laatste tijd ook weleens op (niet volcontinu narco maar gewoon even snel van, zit mn haar goed). Zou fijn zijn als er een functie was waarmee dat even snel kon haha. Dus camera uit - niet voor iedereen incl mezelf want dan heb je er niks.
Wie weet of dit kan in Teams?

Haha wat knap dat je dit zo op kan noemen

Knap of triest? :joy:

knap triest

5 likes

@pastelzwart @Friemel @Soy.peor

Nee, recess, angela anaconda of Rick and Morty zijn het niet. Wel goede suggesties trouwens.
Irritant. Volgens mij is het poppetje dat ik bedoel een soort konijn of zo, of heeft hij/zij in ieder geval uitstekende tandjes

2 likes

Je bent gewoon een oplettende kijker ;p

1 like

Dit is toch erg! (Volgorde staat verkeerd om, onderste is het eerst)

50 likes

Ik heb een keer een website gehad die achteraf fake was, gelukkig was het maar €10,-.
Sindsdien gebruik ik trustpilot om dingen te checken!

1 like