Mee eens, het zijn volgens mij gouden tijden voor de bouw/ klusbranche als ik zie wat het allemaal kost.
Tuurlijk is het duur! Maar een verbouwing is nog veel duurder.
Ik wil ook niet zeggen dat zij per se nog geld achter de hand hebben maar ze laten wel zien dat je niet per se alles hoeft om te gooien en nieuw te kopen om er toch je eigen plek van te maken. Het is niet allemaal mijn smaak maar ik vind het wel heel gezellig en warm geworden.
Ik bedoel trouwens niet dat het een of ander slecht is, of je het nou perfect wil of kunt leven met de kleine dingetjes die niet perfect zijn. Maar wij willen ook een huis kopen en hebben dan gewoon geen tienduizenden euroâs achter de hand. Dus ik vind het leuk om te zien is.
Het is wel verfrissend als je het vergelijkt met de Huismutsen van deze wereld
Ik had toen ik 10 was met een vriendinnetje een spel-kamer op Habbo en daar moesten mensen meubi inzetten om te winnen. We deden dan alsof we elkaar niet kenden (een van ons was dan deelnemer), gaven mensen kleine meubi om vertrouwen te winnen maar gingen er dan uiteindelijk met de grote inzet vandoor hahaha.
Ik vind het ook heel leuk dat ze een groot deel van hun meubels gewoon hergebruiken zoals ons, het plebs .
Zoveel realistischer dan billierose en Huismuts die zich bij elke verhuizing een gloednieuw interieur laten sponnen.
Het is toch ook net leuk om niet in 1 keer alles te vernieuwen maar gericht stapje per stapje zaken te vervangen? Zo heb je elke keer opnieuw een klein geluksmomentje en toch ook ergens die âtrotsâ dat je zelf - door ervoor te werken/sparen - weer dichter bij je âdroomhuisâ komt.
Wij wonen nu een jaar in ons huis en sinds kort pas hebben we raambekleding aan de straatkant (ervoor keek iedereen binnen want we hebben giga veel ramen) en we zijn er nu continu verliefd naar aan het staren en aan het genieten van de plotselinge privacy zoveel meer appreciatie dan wanneer we dit meteen hadden gedaan (geld was ook gewoon op).
En gordijnen zijn ook duur. Wij hebben aan de voorkant een groot raam. Daar hebben we gordijnen op maat laten maken. Was ruim 300 euro voor een paar meter.
Laat staan als je een heel huis moet doenâŠ
Ja zeker zonder veneta spon deal
Ik ken ook plebs die wel alles nieuw kopen
Haha nog meer mensen die treinvlogs kijken haha Ik vind Julien wel leuk, maar kan wel merken dat sinds hij meer volgers krijgt zich een beetje anders gedraagt in vlogs.
Oja en die windmolengrap is wel een keer geweest nu
Ik ben hem nu aan het kijken, al die kleine wannabe influencers⊠En zo cringe die âinfluencersâ in het begin op dat kleedje in het park, ze gaan er allemaal vanuit dat ze voor altijd relevant blijven volgens mij. En anders zullen ze er wanhopig alles aan doen om dat wel te blijven.
Ik heb het nog niet gezien, maar heb ze even opgezocht, allemaal vet veel volgers (80 - 180k) en dan per foto een paar honderd tot Max 2000 likes. Klopt toch geen zak van? Sowieso nog nooit van ze gehoord.
Wow haha, daar gaat iets niet helemaal goed Larissa ken ik wel, die zie je wel vaker bij andere youtubers zoals Kristina en op dat Action youtubekanaal
Het is natuurlijk ook een huis wat erg voor zich spreekt!
Althans, het moet wel je smaak zijn (is de mijne ook toevallig) maar de charme zit natuurlijk al voor een deel in de knusse indeling, en-suite deuren.
Als je dat vervolgens volstouwt met massief nieuw meubilair, grote wandstukken en stalen deuren, strak kookeiland (ik zeg maar wat) laat zoân huis zich ook moeilijker zien. Heel leuk geworden met al die zachte kleurtjes en rieten dingen!
Ik bewonder het wel eigenlijk want het is ontzettend oplossingsgericht van haar. Zelf zou ik de lamp waarschijnlijk terugbrengen. Ik hou er zelf niet van om mijn geld uit te geven aan dingen die het ânet nietâ zijn om het dan zelf weer op te knappen, daar ben ik gewoon te lui voor.
Nu ik toch een bericht typ over Bonnie nog even het volgende, ik vind die bamboekast in de woonkamer echt heel lelijk en snap niet dat ze nou juist daar zo veel geld aan hebben uitgegeven. Ik vind het gewoon niet passen in de stijl van hun woonkamer, zeker zo naast het marmer van die haard is het wat mij betreft een mismatch. Maar goed smaken verschillen (gelukkig).
âKunnen we er niet een bierviltje in stoppenâ
Is dat ook niet brandgevaarlijk (naast ontzettend lelijk)
Dat vroeg ik mij dus ook af. Ik zou t risico zelf niet durven nemen iig.
Ja ik ook! Uiteindelijk alsnog via een legit persoon wel een kaartje kunnen overkopen. Het was inderdaad voor ticketswap. Sindsdien gebruik ik alleen maar ticketswap.
Ik vind die kast ook echt een mega mis match. De stijl van hun woning zelf vind ik daarentegen superleuk.
Dat valt wel mee toch?
Ze hebben een nieuwe loungeset, nieuwe eettafel, nieuwe eetkamerstoelen, nieuwe bamboekast, nieuwe buffetkast, nieuw tv meubel, nieuw bureau, nieuwe kantoorkast, nieuw ladekastje, nieuwe badkamerkast, nieuwe kaptafel, nieuwe spiegel, nieuw bed, nieuwe kledingkast, nieuwe badkamerkast, overal nieuwe lampen en ook nieuwe apparatuur zoals wasmachine, stofzuiger en koelkast.
En ze hebben de bank meegenomen. Verder kan ik bijna niets bedenken op wat stoelen na?
Ik vind trouwens ook dat ze het heel leuk en herkenbaar aanpakken, best veel dingen tweedehands (of op straat gevonden ), en op wat desenio na bijna geen spon. Ik vind het ook echt een leuk huis en veel leuker ingericht dan hun oude huis. Maar ik vind niet dat ze veel hebben meegenomen van hun oude huis