Matras ook meegenomen
Ondertussen beschadigd
Stop trying to make Stelz happen
je krijgt -20%, kopen!!
Lees in de comments dat dit een veel groter oplichtingsvehikel betreft, ook over urgentieverklaringen die ze voor je aanvragen (of “checken”). Lekker misbruik maken van kwetsbare groepen
__
Die figuren van dat bedrijfje!
Sanne die ook steeds naar haar zelf kijkt tijdens de video-call. Ik betrap mezelf en collega’s er laatste tijd ook weleens op (niet volcontinu narco maar gewoon even snel van, zit mn haar goed). Zou fijn zijn als er een functie was waarmee dat even snel kon haha. Dus camera uit - niet voor iedereen incl mezelf want dan heb je er niks.
Wie weet of dit kan in Teams?
Haha wat knap dat je dit zo op kan noemen
Knap of triest?
knap triest
@pastelzwart @Friemel @Soy.peor
Nee, recess, angela anaconda of Rick and Morty zijn het niet. Wel goede suggesties trouwens.
Irritant. Volgens mij is het poppetje dat ik bedoel een soort konijn of zo, of heeft hij/zij in ieder geval uitstekende tandjes
Je bent gewoon een oplettende kijker ;p
Ik heb een keer een website gehad die achteraf fake was, gelukkig was het maar €10,-.
Sindsdien gebruik ik trustpilot om dingen te checken!
Ik weet niet waar ik meer van gruwel, de post zelf of het gebruik van die wannabe comic sans.
Net m’n moeder getipt om een kanaal te beginnen met huisvrouwentips en ‘fold laundry with me’. Dit is wat we missen op YouTube.
Fadim is bevallen:
Hahaha ik loef corrie zo hard.
dat haar
Haha jep Ik vond hem in het begin inderdaad ook nog wel oké, maar nu vind ik hem vaak veel te ‘stoer’ doen zoals het rammen op knoppen in liften enzo. Hij zit als persoon volledig in mijn allergie, maar er zijn zo weinig andere ov-vloggers.
Ligt het aan mij of is deze tas afgrijselijk lillek?
Edit: als ik het goed heb zo’n 3000€
Wow! Zou ze deze mensen nu ook weer blokkeren & doen alsof er niks gebeurd is? Ik zie weer een boos item
Ik snap het niet, wie zijn dit/over wie gaat dit?