Het is natuurlijk ook een beetje treurig ge-edit ook met die muziek eronder, maar vond vooral Iris en jolielot heel passief en een beetje ongelukkig overkomen. Straalden echt 0,0 plezier en levenslust uit.
Ja, ik vond precies hetzelfde. De manier van bewerken en muziek heeft daar sowieso aan bijgedragen maar ik kreeg er een heel naar en treurig gevoel van.
Vond die opmerking van Marlot over haar kindje gebruiken voor vlogs wel suf haha. âJa wij zien niet echt gevaar daarin dus ik denk dat we het gewoon gaan doen, waarom niet hĂ©?
Ik vond het echt sneu. Het lijkt me zoân beperkt leven om de hele dag alleen maar met jezelf te werken. Jezelf te filmen, jezelf te editten, over jezelf met anderen te praten. Echt je verliest compleet het perspectief op de wereld joh.
Hahaha fuckk hoe kan debbie gewoon zo op die loopband tekeer gaan met die ene tiet zo uit dat rare topje bungelen
Hahahaha
Vond alleen Larissa goed overkomen.
Je moet wel tegen heel veel lookfantastic kortingscodes spon kunnen zelfs ik als dochter heb daar soms moeite mee. Maar goed de loopband filmpjes maken het weer goed allemaal
Ja of toen haar vriend steeds maar wilde benadrukken hoe ârelaxtâ het was dat ze per maand maar 1 foto hoefde te maken destijds toen ze depressief was. Dat was echt een vaag stukje (snapte ergens zijn punt wel maar het duwt je misschien nog verder in dat doffe gevoel als je online de schijn moet ophouden)
Bobba
Op die fotoâs lijkt ze wel ja maar op bewegend beeld doet ze me eigenlijk meer aan Bonnie denken haha
Haha wow ja, een kruising tussen Bonnie en blair!
Ja kreeg het gevoel dat haar (geportretteerde) omgeving het vooral heel fijn vinden dat ze door blijft gaan. En geld aan haar kunnen verdienen. Ook triest als die druk erbij komt van je vriend en manager.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je genoegen neemt met zoân beroep.
Ik kijk sporadisch een vlog van haar omdat ze (ook) zwanger is en daarin komt ze eigenlijk echt sympathiek over. Maar nu ik de âachter de schermenâ versie gezien heb (âoh wacht dit moet ik vloggenâ en â1 foto op Instagram dekt alle kosten van die maandâ) besef ik nog meer hoe gekunsteld eigenlijk hetgeen is waar ik naar kijk en is de charme toch een groot stuk weg. Geldt voor alle vloggers natuurlijk.
Wat een ellende eigenlijk.
Jennie had het ooit over het maken van een platform voor het verhuren van toffe huizen/locaties voor film/fotoshoots. Ik vond dat best een tof idee, en kwam er dus net toevallig eentje tegen (wel voor Belgie, studio Scott heet het).
Ik kijk nu die minidoc en ik vind die Iris qua stem zo anders dan ik mij haar had voorgesteld.
Vind Larissa ook leuk, vind haar echt prachtig ook! ze doet me altijd denken aan Beyonce.
Ik volg iemand uit Denemarken en daar zetten ze iets van âannouncementâ als eerste. Heel duidelijk dat het dan spon is en volgens mij daar verplicht. Zoiets zou in NL ook moeten komen.
https://www.instagram.com/p/CFpscxBlV3Z/?igshid=4pxkljvq38rs
Afgrijselijk lelijke tas en bizar hoe duur. Niet normaal! Weten we meteen waar het geld van haar Summer Run cursus naartoe is gegaan. En ondertussen haar blog en vlog verwaarlozen.
Dit klopt ook echt 100% bij haar zo lijkt het:
Ze post super weinig, zal daar goudgeld voor krijgen als je ziet wat ze uitgeeft. (koophuis, 10k bruiloft, 2k tas, etc) En dan die cursus inderdaad. Tikt lekker aan.