Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ja dit had ik laatst ineens! Moeder van een of meer jochies geloof ik? Meteen ontvolgd maar snapte ook niet waar zij ineens vandaan kwam.

Hahaha ik wilde net reageren: klinkt bekend. :joy:

2 likes

Je kan de naam van je instagram account wijzigen. Stel je hebt een account met duizenden volgers, dan kun je die voor een leuk bedrag aan iemand verkopen. Hij/zij verandert de naam en verwijdert alle posts. Jij weet dus niet meer wat het oude account is, maar je volgt diegene nog wel.

1 like

Een forummer had rondom het einde van EGF een forum-Insta-account gemaakt en had zo al direct aardig wat volgers uiteraard, maar ineens was dat een webshop-account voor enkelbandjes.

Niet zo chique, mensen waren not amused.

Er volgde een complexe discussie waarin de forummer in kwestie zeer uiteenlopende verklaringen gaf, van dat ze zelf al zoveel accounts had dat ze deze wel “moest” gebruiken voor haar business, tot aan dat ze het account had “weg gegeven” en ze zelf helemaal niets met die webshop te maken had.

De Sure Jan-gif werd ruim ingezet.

41 likes

Ja en ik snapte op een gegeven moment niets meer van haar tijdslijnen en ambitie. Maar missch was de docu over een lange periode gefilmd?
Want eerst was de online persoon iemand anders dan hoe ze echt was, toen was ze bezig met die 2 dichter bij elkaar brengen. Toen was ze offline, toen wilde ze weer haar eigen gezicht meer laten zien, toen zei haar vriendin: “nee doe je masker op als je je slecht voelt”

Iets anders; wie kan ook niet wachten op Selma’s housetour? Vlg mij echt een prachtig huis. Als je het hebt over veel cashen als influnza…

1 like

Haha Elise die bij de Mc-drive een appel koopt. :laughing:

3 likes

Super irritant. Door hem wilde ik dit jaar niets weten van DDW.

2 likes

Ik deel deze ergernis. Echt niet mijn type mens.

1 like

Doe eeeeeeeeeven normaal

1 like

Ja ik ook alsof iets eendimensionaals opeens driedimensionaal wordt. Ik had het ook echt wel met haar te doen . Volgens mij zou zij veel gelukkiger zijn als ze echt wat (anders) zou doen buiten de spotlights.

@lizzybennet het voelt zo geforceerd aan, maar dat zulle sommige mensen hier ook over mij denken. :’)

1 like

Hij is de ex van Jiami

7 likes

Toen ik later in een vlog van een influencer en tevens oud-forummer de betreffende enkelbandjesgateforummer terug zag komen en zij vertelde over het maken van enkelbandjes kreeg ik kippenvel.

10 likes

Huh echt wanneer hadden zij iets?

Ja en hij is toen het uit was die insta waaromvloggersjanken gestart om haar te zieken. En toen het aansloeg was het een “maatschappelijk project” :roll_eyes:

2 likes

Ik dacht hoe kan dat, hij is toch veel ouder maar hij is nog maar 24 :S

3 likes

Zooo helemaal niet op zijn teentjes getrapt dus. Bijzondere manier om de break-up te verwerken :expressionless:

2 likes

Oh echt! Heb ik helemaal gemist dit, was dat bij influencer J?

Ja!

2 likes

omg ik zie hem wel eens voorbijkomen in instagram stories van een verre vriend van me. had geen idee dat ie bekend was.

1 like

Best wel lang geleden, ik denk 4 jaar terug? Ook maar heel kort volgens mij

1 like