Het andere YouTubers/bloggers topic #14

NMSVPE

2 likes

Oooo ok. Wow. Zijn ze daar allemaal van de struisvogel politiek?

Ze hebben ook allemaal die “Ik eet sla, een McDonalds hoort hier niet” gezichtsuitdrukking :joy: Verschrikkelijk.

1 like

Ik twijfel nu maar er was iemand in die familie met een hotel geloof ik met alleen maar slechte recensies.

Deze is wel positief;

Edit; wat lief niet alleen de familie Ten Duis maakt positieve reclame, zijn familie ook.

afbeelding

28 likes

Maar dan heeft ze toch alsnog gelijk? Zij vermeld het op die manier wel.

2 likes

100 blogposts over de tas in 1…2…3…

6 likes

Aankoop van de tas
2 dagen met de tas
1 week met de tas
2 weken met de tas
Een maand sinds de tas gekocht werd
What’s in my bag
What’s in my bag na een maand
Wat Tuurtje vind van de tas (ofcourse :+1:t4::+1:t4::+1:t4::+1:t4:)

60 likes

Kom er pas nu acher dat dat daarvoor staat dus heel duidelijk vind ik het niet, maarja ik ben sowieso voor meer transparantie in sponwereld.

Heeft er iemand de docu “volg je me nog” gezien? Was gisteren op npo3 (maar je kan hem ook terugkijken via de app. Ik werd echt een beetje treurig van het beeld dat er werd geschetst, altijd maar streven naar meer volgers en leuk gevonden worden, en wat dan als dat ineens stopt.

Kende die drie influencer overigens allemaal niet haha, besefte me toen dat ik alleen degenen ken die in de topics hier worden besproken en me totaal niet bewust ben van hoe groot de rest van de influencerwereld is. Die Iris doet me trouwens denken aan een Hollandse versie van Blair Waldorf haha

image

50 likes

Wow zij lijkt echt op Blair idd!

Het is natuurlijk ook een beetje treurig ge-edit ook met die muziek eronder, maar vond vooral Iris en jolielot heel passief en een beetje ongelukkig overkomen. Straalden echt 0,0 plezier en levenslust uit.

13 likes

Ja, ik vond precies hetzelfde. De manier van bewerken en muziek heeft daar sowieso aan bijgedragen maar ik kreeg er een heel naar en treurig gevoel van.

Vond die opmerking van Marlot over haar kindje gebruiken voor vlogs wel suf haha. “Ja wij zien niet echt gevaar daarin dus ik denk dat we het gewoon gaan doen, waarom niet hé?

5 likes

Ik vond het echt sneu. Het lijkt me zo’n beperkt leven om de hele dag alleen maar met jezelf te werken. Jezelf te filmen, jezelf te editten, over jezelf met anderen te praten. Echt je verliest compleet het perspectief op de wereld joh.

11 likes

Hahaha fuckk hoe kan debbie gewoon zo op die loopband tekeer gaan met die ene tiet zo uit dat rare topje bungelen :sob::sob:

13 likes

Hahahaha :joy:

Vond alleen Larissa goed overkomen.

3 likes

Je moet wel tegen heel veel lookfantastic kortingscodes spon kunnen :flushed: zelfs ik als dochter heb daar soms moeite mee. Maar goed de loopband filmpjes maken het weer goed allemaal

9 likes

Ja of toen haar vriend steeds maar wilde benadrukken hoe “relaxt” het was dat ze per maand maar 1 foto hoefde te maken destijds toen ze depressief was. Dat was echt een vaag stukje (snapte ergens zijn punt wel maar het duwt je misschien nog verder in dat doffe gevoel als je online de schijn moet ophouden)

7 likes

Bobba

4 likes

Op die foto’s lijkt ze wel ja maar op bewegend beeld doet ze me eigenlijk meer aan Bonnie denken haha

5 likes