Haha wow ja, een kruising tussen Bonnie en blair!
Ja kreeg het gevoel dat haar (geportretteerde) omgeving het vooral heel fijn vinden dat ze door blijft gaan. En geld aan haar kunnen verdienen. Ook triest als die druk erbij komt van je vriend en manager.
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat je genoegen neemt met zoân beroep.
Ik kijk sporadisch een vlog van haar omdat ze (ook) zwanger is en daarin komt ze eigenlijk echt sympathiek over. Maar nu ik de âachter de schermenâ versie gezien heb (âoh wacht dit moet ik vloggenâ en â1 foto op Instagram dekt alle kosten van die maandâ) besef ik nog meer hoe gekunsteld eigenlijk hetgeen is waar ik naar kijk en is de charme toch een groot stuk weg. Geldt voor alle vloggers natuurlijk.
Wat een ellende eigenlijk.
Jennie had het ooit over het maken van een platform voor het verhuren van toffe huizen/locaties voor film/fotoshoots. Ik vond dat best een tof idee, en kwam er dus net toevallig eentje tegen (wel voor Belgie, studio Scott heet het).
Ik kijk nu die minidoc en ik vind die Iris qua stem zo anders dan ik mij haar had voorgesteld.
Vind Larissa ook leuk, vind haar echt prachtig ook! ze doet me altijd denken aan Beyonce.
Ik volg iemand uit Denemarken en daar zetten ze iets van âannouncementâ als eerste. Heel duidelijk dat het dan spon is en volgens mij daar verplicht. Zoiets zou in NL ook moeten komen.
https://www.instagram.com/p/CFpscxBlV3Z/?igshid=4pxkljvq38rs
Afgrijselijk lelijke tas en bizar hoe duur. Niet normaal! Weten we meteen waar het geld van haar Summer Run cursus naartoe is gegaan. En ondertussen haar blog en vlog verwaarlozen.
Dit klopt ook echt 100% bij haar zo lijkt het:
Ze post super weinig, zal daar goudgeld voor krijgen als je ziet wat ze uitgeeft. (koophuis, 10k bruiloft, 2k tas, etc) En dan die cursus inderdaad. Tikt lekker aan.
Ja dit had ik laatst ineens! Moeder van een of meer jochies geloof ik? Meteen ontvolgd maar snapte ook niet waar zij ineens vandaan kwam.
Hahaha ik wilde net reageren: klinkt bekend.
Je kan de naam van je instagram account wijzigen. Stel je hebt een account met duizenden volgers, dan kun je die voor een leuk bedrag aan iemand verkopen. Hij/zij verandert de naam en verwijdert alle posts. Jij weet dus niet meer wat het oude account is, maar je volgt diegene nog wel.
Een forummer had rondom het einde van EGF een forum-Insta-account gemaakt en had zo al direct aardig wat volgers uiteraard, maar ineens was dat een webshop-account voor enkelbandjes.
Niet zo chique, mensen waren not amused.
Er volgde een complexe discussie waarin de forummer in kwestie zeer uiteenlopende verklaringen gaf, van dat ze zelf al zoveel accounts had dat ze deze wel âmoestâ gebruiken voor haar business, tot aan dat ze het account had âweg gegevenâ en ze zelf helemaal niets met die webshop te maken had.
De Sure Jan-gif werd ruim ingezet.
Ja en ik snapte op een gegeven moment niets meer van haar tijdslijnen en ambitie. Maar missch was de docu over een lange periode gefilmd?
Want eerst was de online persoon iemand anders dan hoe ze echt was, toen was ze bezig met die 2 dichter bij elkaar brengen. Toen was ze offline, toen wilde ze weer haar eigen gezicht meer laten zien, toen zei haar vriendin: ânee doe je masker op als je je slecht voeltâ
Iets anders; wie kan ook niet wachten op Selmaâs housetour? Vlg mij echt een prachtig huis. Als je het hebt over veel cashen als influnzaâŠ
Haha Elise die bij de Mc-drive een appel koopt.
Super irritant. Door hem wilde ik dit jaar niets weten van DDW.
Ik deel deze ergernis. Echt niet mijn type mens.
Doe eeeeeeeeeven normaal
Ja ik ook alsof iets eendimensionaals opeens driedimensionaal wordt. Ik had het ook echt wel met haar te doen . Volgens mij zou zij veel gelukkiger zijn als ze echt wat (anders) zou doen buiten de spotlights.
@lizzybennet het voelt zo geforceerd aan, maar dat zulle sommige mensen hier ook over mij denken. :â)