Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Oops, ik ben hier wel schuldig aan tho! Maar ik combineer ze heel anders, in ieder geval niet zoals de influenza insta grietjes

Hoe combineer je ze dan? Ben benieuwd!

Vorige week had ik het gecombineerd met een zwarte longsleeve, met daarover een spencer, een wit rokje, fishnet panty en Dr. Martens platform Sinclairs haha

9 likes

Dit is iets wat me al zo lang opvalt, het is zo overduidelijk. Eerst ging Leonie met nog best wat andere youtubers om, maar nu alleen Aimee.

2 likes

Nee trends ontstaan niet alleen door hen. Designers , modebladen , modellen en mensen die in de mode werken , fashion week al dat soort dingen spelen ook mee.

7 likes

Ja snap ik!! Het is ook dat de kleding uit de jaren 90 weer helemaal terug komen, daar is de spencer een voorbeeld van. Maar je moet ervan houden inderdaad haha

Ik vind influencers niet echt trendsetters, eerder early birds.

15 likes

Ja dit. Je hebt trendsetters en voorlopers enzo. Influencers zijn nou eenmaal snel bij de trends omdat ze die dingen opgestuurd krijgen enzo.

1 like
11 likes

Lol ik kwam nadat ik die opmerking las hier terug om EXACT DIT te posten maar je bent me voor :joy:

3 likes

Soms zijn influencers nog best grappig:

TLDR; jongen maakt standbeeld van vriend en plaatst deze in openbare ruimte.

Ik heb enkele dagen geleden voor een paar euro een spencer overgekocht en nu zal ik er wel een standbeeld van laten maken :smirk:

6 likes

Vind het huis van Bonnie en Nick, nu ze er zitten, al een stuk knusser. Ondanks dat nog niet alles is ingericht. Samen spelletjes spelen ook, ben niet jaloers hoor nopenopenope

15 likes

Hup naar het what you are really wearing today topic jij, ik wil dit zien :heart_eyes:

5 likes

Volgens mij is dit een trend geworden door TikTok. Zie super veel “preppy” kledingstijlen daar vandaan komen

3 likes

“dit is geen spon”

4 likes

Krijg hier echt gooische vrouwen gevoel bij. vooral met dat haar ook zo naar achter

15 likes

Onslow :smiley:

9 likes

Monica deelt op insta stories dat iemand screenshots van foto’s op het (privé) account van ZL maakt en verspreidt… dat account wordt gevolgd door nog geen 50 mensen die Monica vertrouwt, vind het zo sneu voor haar dat tussen die mensen dus iemand zit die zo misbruik maakt van dat vertrouwen :worried:

4 likes

Volgens mij niet? Maar ik kijk yt gewoon via safari :blue_heart: no adds!!

1 like

Ik heb even gekeken of er zo’n topic was hier, maar ik kan het niet vinden! Zijn er mensen die willen dat ik daar een topic voor aanmaak?