Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Hij is de ex van Jiami

7 likes

Toen ik later in een vlog van een influencer en tevens oud-forummer de betreffende enkelbandjesgateforummer terug zag komen en zij vertelde over het maken van enkelbandjes kreeg ik kippenvel.

10 likes

Huh echt wanneer hadden zij iets?

Ja en hij is toen het uit was die insta waaromvloggersjanken gestart om haar te zieken. En toen het aansloeg was het een ā€œmaatschappelijk projectā€ :roll_eyes:

2 likes

Ik dacht hoe kan dat, hij is toch veel ouder maar hij is nog maar 24 :S

3 likes

Zooo helemaal niet op zijn teentjes getrapt dus. Bijzondere manier om de break-up te verwerken :expressionless:

2 likes

Oh echt! Heb ik helemaal gemist dit, was dat bij influencer J?

Ja!

2 likes

omg ik zie hem wel eens voorbijkomen in instagram stories van een verre vriend van me. had geen idee dat ie bekend was.

1 like

Best wel lang geleden, ik denk 4 jaar terug? Ook maar heel kort volgens mij

1 like

Nee, dit is sympathiek :S

25 likes

Waarom vind je haar precies een kneus?

Wat een leuk filmpje van Wil en Tien, had nooit gedacht dat ze hun salaris zouden noemen. 2500,- per persoon netto, ik had echt veel meer verwacht per maand.

9 likes

Dat had ik ook idd! Ben wel benieuwd wat bijv Monica dan zou verdienen met 1 miljoen volgers op insta, wil en tien zitten niet boven de 80k en op YouTube hebben ze ook veel minder dan Monica.

Denk dat Monica echt veel meer verdient omdat Wil en Tien ook hun inkomen door tweeen delen, maar ik vind ze echt harde werkers, ook met projecten waar ze dus blijkbaar niet altijd heel veel aan verdienen zoals de mokken.

2 likes

Gewoon slechte ondernemers dus eigenlijk. :face_with_raised_eyebrow:

30 likes

Huh wat een onzin? Je kan toch een goede ondernemer zijn zonder super rijk te zijn?

10 likes

Ja precies dit, genoeg ondernemers die zichzelf gewoon een prima salaris uitbetalen en de rest opzij zetten of terug investeren of wat dan ook.

Doelde op projecten waar ze heel hard aan werken en weinig aan verdienen. Tenzij je het super belangrijk vindt dat het project/product er komt, maar anders is dat op papier toch een slecht businessplan.

Oh neu niet mee eens, ik kan best veel redenen verzinnen waarom je dat zou doen. Inderdaad wat jij zegt, sommige dingen zijn gewoon heel leuk om te doen. Ik vind dat juist tof aan ondernemers als ze zoiets doen.

1 like