Volgens mij zeiden ze 2500 netto. Dat is dan ook na alle bijdragen aan verzekeringen/pensioenen toch?
Ik denk dat zij zakelijk heel veel sparen qua pensioen en buffers en dat dat salaris echt is om van te leven en wellicht voor het gezin te sparen. Ze zeiden ook dat aan het begin van Corona er heel veel samenwerkingen wegvielen, maar zij wel echte spaarders zijn waardoor ze dat ââmakkelijkâ op konden vangen. Als een van de 2 een burn-out krijgt, staat contractueel vastgelegd dat diegene 6 maanden gewoon doorbetaald wordt. Bij overlijden krijgt de partner van de overledene nog 3 maanden salaris doorbetaald. Vond het in die video wel echt overkomen alsof ze heel verstandig met hun inkomsten omgaan en het allemaal goed geregeld hebben.
Aah ja ik heb die video helemaal niet gezien dus ik weet niet alle info realiseer ik me nu haha. Maar dit verklaard het een en ander. Jeetje ze hebben het wel echt goed geregeld dan. Maar ze verdienen ook wel vet veel geld dan zeg omg
Ik geloof dat die vriend van Bonnie die het avondsnackje deed wel een spuitje in zân lip heeft laten zetten
Dit gedrag is normaal voor het forum hier. Lekker katten op iemand en toch de vlogs blijven kijken. Om vervolgens weer te komen katten. Snap niet dat dat je voldoening geeft in je vrije tijd.
Lekker toch dat zij voor het werk dat zij doen zo lekker veel verdienen? Leven en laten leven.
Graag gedaan 
alles voor het forum he!
Ik denk wat zegt hij nou 
Lol heb zelf totaal geen mening over dat salaris of hoe hard ze werken want geen idee, maar vind het zo gek dat je blijkbaar nooit iets over andere vrouwen zou mogen zeggen omdat je dat zelf toevallig ook bent.
Mee eens! Ik weet niet in hoeverre ik heb bijgedragen aan het opstarten van de discussie omdat ik het DGA-salaris heb teruggerekend naar het maandelijkse netto. Het was niet mijn intentie om oordelend te zijn over wat iemand voor hoeveel uren werk verdient (en volgens mij heb ik dat ook niet gedaan).
En even in het algemeen nog over de inkomsten versus uren: anno 2020 is het toch ook een meer dan acceptabel gegeven dat je niet per sé 5x8u werkt en pretendeert dat je daarvan ook iedere minuut productief bent? Ik heb genoeg mensen in mijn omgeving die de invulling van hun uren echt niet hoeven te verantwoorden zolang ze ofwel declarabel genoeg zijn ofwel hun taken naar behoren uitvoeren. En als mensen een goed danwel bovenmodaal salaris hebben dan is dat alleen maar fijn voor ze.
Ik vind het ook goed dat Willemijn en Martine redelijk openheid van zaken geven over hun inkomsten en het lijkt erop dat ze hun zaken goed op orde hebben.
Vertel. Volg haar niet meer.
Die collectieve verontwaardiging hier en het downgraden van de trots die Wil en Tien voelen rondom het salaris dat ze verdienen met hun werk, is echt precies waarom mensen altijd zeggen âpraten over geld is een taboeâ.
Constateren dat iemand meer dan gemiddeld verdient in minder dan gemiddeld uren is toch niet meteen iemand naar beneden halen.
Ik zie hier eigenlijk vrij weinige oordelende posts over dit onderwerp?
Veel mensen zijn nieuwsgierig of praten mee over de situatie, maar dat mag toch gewoon? Door vragen te stellen etc doorbreekt dat toch juist het taboe die rondom inkomens heerst?
Ik kan er nooit zo goed tegen als mensen zeggen: Maak je niet zo druk over *. Als je gewoon een gesprek voert over een onderwerp wat de meeste mensen niet zo snel aankaarten.
Ik gun ze alle money
Maar blijf me verbazen dat de meest verdienende inluenzas zo lui zijn en slechte kwaliteit leveren maar toch zo cashen?
Mas filmt al jaren hetzelfde
Serenaâs ig is alleen maar spon en verder doet ze niks meer
Vera was gewoon een hele tijd weg maar verdient er nog steeds genoeg mee?
De enige die nog wel echt actief nieuwe dingen doet is Cynthia.
Jaa waarschijnlijk hebben ze inmiddels zoân community om zich heen gebouwd / opgebouwd dat ze hiermee deels een passief inkomen kunnen krijgen, zo doen veel bedrijven het ook. Als ik het kon zou ik het ook doen. Ze denken dan toch meer commercieel in plaats van de meest unieke content bedenken.
Ik vraag me af of het ook gelukkig maakt, of ze zich ook voldaan voelen aan het einde van de âwerkdagâ en nog kunnen genieten van alle spullen enzo. Maar dat terzijde. Wel knap dat ze dat zo hebben weten op te bouwen voor zichzelf.
Haha ja ik volg haar ook, dat huis is inderdaad een vreselijk drama
Of nou, vooral die verbouwing en alles, ik zou stapel gek worden als ik haar wasâŠ
Deze vlog is wel echt een pareltje hoor. Lekker dagje shoppen in Dusseldorf because itâs nancyâs birthday and I am not gonna let corona fuck up my lifeeee.
oh en voor ze âbacklashâ krijgen. Ze heb al corona gehad hoor was nie zo erg. gwn griepje.
En ze dragen mondkapje hoor (niet te zien in de vlog maar ok)
De vraag is of je dit zo kunt stellen. Misschien ben je zelf niet goed in staat om het onderscheid âobjectiefâ (dat kan sowieso niet) te maken en heb je zelf niet door in hoeverre je geneigd bent vrouwen naar beneden te halen. Recentelijk kwam daarover het boek Krabben nog in de media trouwens. Als je het onderwerp interessant vindt, zou je dat kunnen lezen.
ook het âvolgens mij heb ik corona gehadââŠ
Daar ben ik het heel erg mee eens. Kan iedereen de docu â Capital In The Twenty-First Centuryâ aanraden. Hier laten ze bv dit experiment met monopoly zien:
âDoor het opgooien van een munt wordt steeds bepaald welke van twee spelers allerlei voordeeltjes krijgt toebedeeld. Die geluksvogels gaan zich vervolgens binnen enkele minuten ook als winnaar gedragen. Ze verplaatsen hun pion met meer geluid, graaien vaker in de chipszak en beginnen hun opponent te kleineren. Na afloop geloven ze dat ze puur op basis van hun kwaliteiten hebben gewonnen. Niet als gevolg van stom toeval.â