Ik kon er niet helemaal de vinger op leggen waarom het me zo stoort, maar jij verwoordt hier precies het gevoel dat ik erbij krijg!
Timā¦
Dankzij al die fascinatie voor rotan, ben ik mijn rotan spullen (die ik zelf beu ben) tweedehands gaan verkopen en het is ongelooflijk welke prijzen mensen er nog voor willen geven omdat het nu zo in de mode is. Dus DANKU influenzas!!
Ja joh dat rotan soort van ladekastje stond toen ik klein was bij iedereens oma thuis en tot een jaar geleden ofzo had iedereen het vreeeeeselijk oubollig gevonden, nu is het helemaal āde vibeā
Prima hoor, maar het valt me met interieurdingen altijd zo op dat er heel stellig wordt gedaan over wat mooi of lelijk is, en iedereen dan doet alsof ze het altijd al helemaal het einde hebben gevonden, je zou maar toegeven dat iets nu een trend is en je die trend ook leuk vindt
Love dat ze dan de naam Tim gebruiken ook
Die rotan ladekastjes zijn een van de eerste dingen die ik echt als ālelijkā uit mijn jeugd ken en die nu terug komen als hip haha. Ik weet dat mijn moeder dat vroeger soms ook had met dingen die ik leuk vond.
Ik kan die kastjes gewoon niet los zien van de associatie die ik erbij heb, lelijke jaren 90 huizen met teddyberen in jurken bovenop die ladekastjes. Die mandjes glijden ook voor geen meter en het is zo stroef, ik krijg echt een soort nagels over schoolbord rilling als ik ze alleen al zie
Edit: gaat voor mij hand in hand hiermee
Aaaaah die berenfamilie had ik, echt nostalgie
Ik heb mn moeder letterlijk gesmeekt dat lelijke ladekastje weg te doen. No way dat er ooit iets van rotan mn huis in komt
Kara en Nate leggen in een recente video uit dat iemand ze gerapporteerd hebben voor het commercieel filmen in National Parks in de VS. Ze moesten een boete betalen en nu speciale permits aanvragen om daar te filmen. Best kut voor ze, dit soort permits en regels zijn niet gemaakt met vloggers in gedachten.
Oh dit herken ik zo, mijn ouders hadden vroeger ook wel wat rotan, maar vooral oudere ooms en tantes hadden hun hele huis volstaan met rotan en die beertjes.
Ik vind het wel terecht? Voor bijv. Burning Man moeten mensen toch ook permits aanvragen als ze willen filmen. Commercieel of niet. Deze twee volg ik niet, maar ik zie ze af en toe voorbij komen. Volgens mij zo commercieel al wat dus waarom zouden ze āzomaarā in NPās mogen filmen als ze dik betaald krijgen voor de views.
Waarom mag een pers event in een restaurant wel gewoon doorgaan in deze tijd? Ik zie Teske, Saske, Alwin, Bonnie en volgens mij nog veel meer mensen allemaal in dit restaurant zitten?!
Aan de ene kant ben ik het hiermee eens. Aan de andere kant: ze betalen entree. Het park verleent ze geen service of verstrekt ze een product waar ze (het park) zelf geld, tijd of materiaal in moeten investeren zoals met een taart of een massage. En het is een soort gratis reclame.
Ik heb het helemaaal niet op influencers maar ik vind dit een lastige kwestie!
Oh en ik dacht trouwens dat het bij BM ook ging om d privacy van andere festivalgangers
Ja terecht dat ze moeten betalen! Maar ze hebben het ook over dat je dan weken van tevoren een plan moet indienen en hoeveel dagen je naar binnengaat. Dat is niet bepaald vloggervriendelijk dus dat vergt wat aanpassingen van ze.
Serieus?
Ik denk dat als āiedereenā dit doet, het park een levende filmset wordt voor allerlei vloggers, programmaās, gelukszoekers. Permit-systeem (met al dan niet vergoeding voor bepaalde onkosten etc) probeert dat aan banden te leggen. Ook al volg ik wel wat jij schrijft
Oh ja dat klinkt eigenlijk ook wel logisch, daar had ik niet zo over nagedacht
Ik snap je even niet. Ik bedoel dat het onpraktisch is om weken vooruit te plannen als je verder dag voor dag kijkt wat je doet. Kara en Nate zullen zich dus aan moeten passen. De NPs hoeven niets aan te passen.
In de story van Saske zie je dat er in totaal (inclusief Bonnie, Teske, Saske en Alwin) nog 7 mensen aan tafeltjes zitten. Dus dat maakt 11 in totaal. Hoe je het wendt of keert, dit mag gewoon niet. Snap niet dat Rotown dit doet. Een vriendin van me zei dat ze ook al eerder dicht waren geweest vanwege coronabesmettingen.
Het leek er ook niet op dat Bonnie thuis met L&S 1,5m afstand hield.
Niet dat ik haar wil Corona-shamen maar ze legt de regels af en toe wat willekeurig uit