Jezus wat zijn Bonnies volgers weer aan het simpen.
gênant gewoon.
Jezus wat zijn Bonnies volgers weer aan het simpen.
gênant gewoon.
Ja ik geef het op ook hahaha.
Je zou bijna politie rotterdam willen tweeten, die zijn altijd zo lekker actief aanwezig op twitter
Maar hier is helemaal geen eens een duidelijk excuus in te vinden? Kom dan met je bewijs dat dit mocht.
Lees nu vooral “Wij zijn zielig”
Sorry dat je hier anders over denkt hahahha wat een slechte reclame voor je business
Ja echt he, hoe zou dat dan zitten met… alle andere horecaondernemers op de fucking wereld zo’n beetje
Ja, echt een sufferd die kerel.
Trouwens die Gekke Alwin zit me thuisbezorgd aan te bevelen ik woon gvd niet eens in rotterdam.
Benieuwd of dit in de vlogs van Teske, Bonnie en Alwin gaat komen.
Bonnie gaat toevallig die dag niet gefilmd hebben, Teske gaat zich excuseren en Alwin gaat onzin verkopen is mijn voorspelling.
Ik ken ook een horecazaak met zaaltje die nog wel vergaderingen voor bedrijven faciliteert. Mag dat wel?
De grens is een beetje onduidelijk is. Wellicht zien die influenza kuch influencers dit wel als een vergadering ofzo?
Er mag sowieso wel wat strenger worden gehandhaafd in Nederland op dit soort dingen.
Maar dan wel thuisbezorgd promoten inpv direct bij restaurant te bestellen. Nog een spon? #adv #tweesponvliegenineenklap
Ben benieuwd of er niet toch een volger van een van hun is geweest die toch de politie heeft gebeld van yo rij ff naar Rotown daar is een lekkere vreetpartij gaande met wat influencers. Of dat ze nu allemaal gauw naar huis gaan voor het geval dat.
Vind het reageren met zogenaamde argumenten waarom het wel zou kunnen (terwijl ze niet kloppen) de situatie alleen maar erger maken eigenlijk. Als ze nou een leuk pakket hadden samengesteld om thuis te bezorgen was er niks aan de hand geweest en was het ook nog eens leuke promo geweest voor wat je daadwerkelijk krijgt als je daar online bestelt.
Zo irritant “hooguit 10 mensen” op saske’s story telde ik 11 bezoekers plus een gastheer en tel daar nog maar personeel bij op die van zitruimte naar keuken loopt dus ook keukenpersoneel. Mondkapjes? Maatregelen? Lockdown? We don’t know her
Maar het was een besloten evenement!!
Ik snap echt niet waarom dit georganiseerd is en dat de organisator dacht hiermee weg te kunnen komen.
Iets heel anders, maar Debbie’s kapsel staat haar goed Was vast niet bij haar voormalige kapper
#instakappercancelculture
Ik heb het restaurant gebeld maar de dame aan de telefoon was zo aardig
En morgen is iedereen het weer vergeten en is Bonnie volgens 90% weer de leukste en kneuterigste vlogger die niks fout doet.
Maar kon je een tafel reserveren voor ons morgen?