Oh bah, dat deed ze toen ook in die vlog waarin ze zei dat ze eruit zag als lesbo. Maar toen “had ze echt niks verwijderd hoor!!!”
Ik doe nooit wat met reacties liken en shit, maar ik heb expres alle kritische reacties nu wel geliket.
Want zo petty ben ik dan ook wel weer.
Jep toen ik dr wees opdat sorry ALS ik jullie gekwets heb geen exuses is werd die comment verwijderd.
Bende Pick me’s in die reacties. Hoe is dit knap, dapper, mooi van Bonnie? Krijgt ze een lintje?
Eerlijk dat eten ziet er wel goed uit hoor, denk dat ik er dit weekend ga bestellen
Zal een review voor jullie schrijven, gratis, vanuit mijn huis uit de goedheid van mijn hart
#zelfbetaald #publichealthqueen
Ik vind dit zoooooooo irritant ook. Niemand is blij met deze maatregelen, maar ze zijn nodig willen we dat er niet nog meer familie, vrienden, geliefden en anderen besmet raken en mogelijk in het ziekenhuis terecht komen (of erger). Ik wil ook weer lekker uit eten, knuffelen met iedereen en me niet zo opgesloten voelen, maar dat kan niet.
Ik hoop wel dat het restaurant hier problemen mee krijgt en de influencers en organisatoren ook. Ze moeten beter weten.
Wat fijn dat je dit voor ons wil doen
Vind ik al beter dan dan van de anderen.
Prima zo. Gewoon fout toegegeven.
Alwin is de enige die “Snap jullie negativiteit niet” uit z’n mond durfde te persen, sukkel.
Ik vind ze echt beide slap. Teske is veel te onderdanig, zodat niemand meer iets negatiefs kan zeggen. En Saske legt alle verantwoordelijkheid bij het restaurant alsof ze zelf geen hersenen heeft
Geef gewoon toe dat je de verleiding om in een restaurant te eten niet kon weerstaan
Dit was trouwens een fantastische speculoos cheesecake, aanrader!!!

“eN KiJk eR wAs cHeEsEcAke”
Maar of het nou veilig is en er vooraf contact is geweest over de veiligheid en hoe lekker het was blabla, het mág toch gewoon niet.
Ze zouden iedereen die er was gewoon een boete moeten geven, fuck you met je gratis eten.
Echt een supergoed idee van Rotown om hun marketing voor het afhalen zo aan te pakken 
Ze hebben in elk geval wel een flinke bak reclame op deze manier.
Laat de cheesecake erbuiten 
Wel heel risky hoor als je ziet hoe heftig dingen opgepikt kunnen worden in deze tijd.
De politie vind ik wel een beetje heftig tbh
Nou stel je voor dat je als influencer een gratis etentje misloopt!!! En het was vegan dus wel belangrijk om te promoten hoor