Ja haar redenaties zijn nooit heel sterk. Maar vind dit van Rotown ook heel erg dom, wat denk je nou dat er voor commentaar gaat komen? Had het dan laten afhalen… Dit is echt van allebei denken dat je boven de rest staat ofzo, lekkere naam krijgt die horeca hiervan.
Jaa hierom snap ik t wel. Aan de ene kant jammer dat ik zulke parks dan niet vanuit hun beleving kan zien, aan de andere kant juist leuker als ze minder bekende plekjes op gaan zoeken!
Maar dat moeten vakantiegangers toch ook? Ik zie in zo’n geval echt het verschil niet tussen een vakantieganger en een vlogger.
Ik vind Bonnies gedrag rondom de maatregelen sowieso de hele coronaperiode al een beetje teleurstellend haha
Huh maar het restaurant kan toch gewoon gesloten worden hierom?
Nee toch? Een vakantieganger hoeft niet weken van te voren een plan aan te leveren. Die kunnen ook door de VS reizen en spontanen beslissen wat ze gaan doen. Zij moeten dat wel als ze willen kunnen filmen in NPs.
Sanneke zit alle negatieve commentaren op Bonnies post te liken trouwens, opvallend haha
Ja precies dit. Zouden ze gewoon niet nagedacht hebben? Hoe gaat zoiets. Als alle horeca dicht is en je krijgt die uitnodiging dan denk je toch oké gaat niet, volgende keer beter. Ik vraag me af of ze gewoon allemaal niet hebben nagedacht of gewoon schijt hebben maar kan het me allebei niet voorstellen.
Wat een achterlijke actie van Rotown Rotterdam en de Vegetarische Snackbar.
Ze reageert ook in de comments dat er 7 genodigden waren terwijl je in het filmpje van Saske duidelijk meer dan 7 man ziet.
Edit: zie dat het al gepost was. Dit soort berichten maken wel echt dat ik ergens dan juist niet meer af wil halen. Laatst wilde ik ergens pizza halen en zag ik op insta dat ze de avond voor sluiting nog even stonden te feesten en zingen met zijn allen. Nou, dan ben je mij als klant toch echt kwijt.
Dan heb ik je verkeerd begrepen! Ik dacht dat je de toegang ook al ver van te voren moest vast leggen, dat je dat bedoelde.
Alsnog vind ik als (reis)vloggen je werk is je dit ook gewoon kunt plannen. Regels zijn regels toch, vind het gewoon echt een beetje dom. Het is je werk!
Haha die logica. Ja het klopt wel dat ik met m’n Felix door rood scheurde en daardoor vier fietsers aanreed, maar Felix is elektrisch dus dat is goed voor het milieu. En ja als ik daar dan mensen mee inspireer?! Hallo? Veel belangrijker! Ok Saint Bonnie.
Heel benieuwd wie dit allemaal zijn
Er gaat veel tijd, geld en moeite zitten in het onderhoud van die parken. Je zou het dus wel als een service kunnen zien.
Hier schrok ik dus ook heel erg van. Ik dacht dat het wel een beetje algemene kennis was dat lelies enorm gevaarlijk zijn voor katten. Dat je het soms vergeet dat het in een boeket zit, kan ik soms nog begrijpen. Maar zij kwam er dus pas na googelen achter hoe levensbedreigend het kan zijn.
Maar er werd goed op de maatregelen gelet!!! Stel je nou voor dat Bonnie hiermee 100 mensen vegan maakt!!
Ik vind het zo gek dat ze in de caption van die ‘excuus post’ schrijft ‘dit event mocht gewoon plaatsvinden’. Er mag momenteel toch geen enkel event plaatsvinden (uitzonderingen die hier duidelijk niet opgaan daargelaten)? Ik snap echt niet hoe ze erbij komt dat dit mag (of zit ik er nou zo naast met wat wel/niet mag).
Edit: @Sedana maar als het mag omdat het een besloten event is gaan alle restaurants dit toch gewoon doen? Volgens mij klopt daar niks van hoor.
Natuurlijk reageert Sanneke ook direct weer.
Het valt me wel tegen van Teske, dat is eigenlijk de enige youtuber die ik nog kijk. Snap dat het doel voor haar belangrijk is omdat ze vegan is maar al die mensen die hieraan meewerken moeten toch ook nadenken dat dit niet de beste timing is? Plus als er toch influencers zijn die blijkbaar mee willen werken had het ze dan lekker digitaal laten doen
Ja bij bioscopen etc. moet je ook eigen eten meenemen