Bonnie haalt echt gewoon negatieve reacties weg, er staan er vrij weinig.
Dit alles raakt mij nu zo erg nu er naasten van mij ziek zijn en ik in angst zit.
Kon het niet laten heb al een boos berichtje naar Tedje gestuurd en Bonnie kan hem ook verwachten. Weet het lost niets op maar moet dit gewoon even kwijt.
Wel duidelijk toch waarom het zo mis gaat in dit land en er gedeelte zich niet houd aan de maatregelen

Laatst probeerde restaurant Joelia ook via een omweg toch nog gasten die al gereserveerd hadden te ontvangen (door ze voor een tientje extra bij een hotel in te schrijven waardoor ze voor hotelgasten door konden gaan), maar gelukkig werd dat door veel gasten slecht ontvangen.
(hun woorden) Inderdaad special snowflakegedrag want ze zijn daar heus niet alleen in. Het irriteert mij nog het meest dat ze het zo proberen goed te praten, hoop dat ze torenhoge boetes krijgen allemaal 
