Nee denk dat Ferdje-debacle dat moeilijker heeft gemaakt, met foto’s een boete proberen op te leggen achteraf
Ik durf haast geen ander onderwerp aan te snijden want dit gaat zo lekker, maar zo leuk dat Jennie een vriend heeft en hem zonder teveel sensatie of gedoe laat zien in de vlog.
Zo knus
Nu ben ik heel benieuwd wat je hebt gezegd
Letterlijk wat ik vroeg
Maar ze lachte en zei nee
Ook niet als we reclame maken?
Of ik een hapje mag komen eten
-Haha nee natuurlijk niet
Oh ik zag op insta dat er meerdere mensen bij jullie zitten en ik wil ook
-het is een besloten proeverij, grote ruimte, ze betalen niet
- ik zei oh dat is nog beter
En ik zei dat het niet onder de uitzonderingen van evenementen valt dus dat ze wellicht gedoe ermee krijgen
(Wat ik niet hoop hoor)
Ik wel
Hahah ik wilde dit ook net reageren. Hoop het ook van harte.
Nouja, hoe stom ik dit ook vind van d’r, betekent niet dat ik haar nu opeens niet meer wil kijken/niet meer leuk vind. Ze is tot nu toe de enige die in ieder geval excuses heeft gemaakt en zegt het volgende keer anders te doen. Vind het alsnog een hersenloze actie, maar daar hoef je d’r niet meteen voor altijd op aan te kijken.
Ik vind het vreemd dat Teske de situatie nog niet heeft benoemt.
Ondertussen influencent ons Mas gewoon veilig thuis mensen om vegan te eten.
Mijn coronakween.
Maar ze postte een foto van haar kat!!!
Hoe kan je nou nog boos zijn!!! Sjongejongejonge Bonnie is ook maar een (heel mooi!!!) mens!!!
Het lijkt me zo fantastisch om voor altijd binnen te kunnen blijven en toch zoveel te verdienen… Kwaranteenkween.
Oh bah, dat deed ze toen ook in die vlog waarin ze zei dat ze eruit zag als lesbo. Maar toen “had ze echt niks verwijderd hoor!!!”
Ik doe nooit wat met reacties liken en shit, maar ik heb expres alle kritische reacties nu wel geliket.
Want zo petty ben ik dan ook wel weer.
Jep toen ik dr wees opdat sorry ALS ik jullie gekwets heb geen exuses is werd die comment verwijderd.
Bende Pick me’s in die reacties. Hoe is dit knap, dapper, mooi van Bonnie? Krijgt ze een lintje?
Eerlijk dat eten ziet er wel goed uit hoor, denk dat ik er dit weekend ga bestellen
Zal een review voor jullie schrijven, gratis, vanuit mijn huis uit de goedheid van mijn hart #zelfbetaald #publichealthqueen
Ik vind dit zoooooooo irritant ook. Niemand is blij met deze maatregelen, maar ze zijn nodig willen we dat er niet nog meer familie, vrienden, geliefden en anderen besmet raken en mogelijk in het ziekenhuis terecht komen (of erger). Ik wil ook weer lekker uit eten, knuffelen met iedereen en me niet zo opgesloten voelen, maar dat kan niet.
Ik hoop wel dat het restaurant hier problemen mee krijgt en de influencers en organisatoren ook. Ze moeten beter weten.
Wat fijn dat je dit voor ons wil doen