Het andere YouTubers/bloggers topic #14

“Omg Bonnie dit siert je hoe je er nu mee omgaat :heart_eyes:

Nee, siert haar helemaal niet. Ze had niet moeten gaan want gesloten is gesloten, ongeacht je aantal volgers en je doel om mensen vegan te laten eten. Maar Bonnie heeft indd al de hele coronaperiode een flexibele interpretatie van de maatregelen.

27 likes

Deze persoon heeft ook nog een vinnige reactie op iemand wel nog steeds negatief reageert. Bleh.

Ik kijk Bonnie d’r video’s graag, maar dit vind ik wel echt dom gedrag van haar. Ze kreeg eerder ook al kritiek over hoe ze met de regels omging. Nu is de horeca gesloten en bedenkt ze dat ze wel naar zo’n evenement kan?!

4 likes

Also Bonnie:

En ja ik heb een mooie collage gemaakt, er waren veel ludieke foto’s met andere mensen om uit te kiezen maar deze hebben de selectie gehaald

86 likes

Maar ik begrijp het van Teske, Saske en Alwin net zo goed niet? Vooral Teske ook, die komt haast nooit haar huis uit. Op basis waarvan maak je dan de beslissing dat dit wel kan? Snap het echt niet

14 likes

Teske’s stories staan er nog vol mee.

1 like

Naja ik zit er nu wel over na te denken om vegan te worden. Want blijkbaar mag je dan wel uit eten !!!

120 likes

Nee van Teske vind ik het ook echt jammer man

3 likes

Bonnie begint nu alles te verdedigen in de comments omdat bijeenkomsten tot 30 personen gewoon mogen! Ja leuk, maar dan nog is de horeca gesloten.

14 likes

Ik erger me ook ontzettend aan deze reactie: ‘We leven helaas met een social media landschap waarin alles uitgelegd wordt op een negatieve manier. Ik zie helaas te vaak dat het echte durven eraf gaat doordat mensen te veel bezig zijn met wat anderen zullen vinden. Ik zou zeggen, niet iedereen kan het altijd eens zijn met wat je plaatst, soit’

Het echte durven gaat eraf?! Huh. We hebben het over iemand die in een restaurant uit eten gaat, terwijl de horeca wegens een pandemie gesloten is?

Ik besef wel dat dit wat ik nu doe ook roddelen is, maar ik kan me hier zo over verbazen/aan ergeren. Bonnie lijkt echt maar weinig fout te kunnen doen voor sommige mensen.

29 likes

Vriendin accepteer je fout gewoon.

14 likes

Dit klinkt ergens mega sarcastisch.

(Maar helaas)

1 like

Ze zeggen ook in hun stories van “Ze zijn natuurlijk tijdelijk gesloten maar je mag wel afhalen” terwijl ze in dat gesloten restaurant momenteel zitten te eten LOL. Snap niet dat ze dit doen en dan er ook nog over posten, je weet toch dat je de massa over je heen krijgt?

22 likes

Hoop dat die toko een boete krijgt.

8 likes

:confused:

5 likes

Enn… verwijderd

2 likes

38 likes

4 likes

Goh ja hoe durven mensen van het negatieve uit te gaan. Corona is hartstikke leuk, mensen in de zorg hebben niks te doen en niemand gaat dood. Man man, kijk toch eens verder dan je neus lang is

25 likes

Stel me echt zo voor dat ze nu met elkaar “Wat een ZEIKmensen toch weer, we mogen ook niks” uitspraken doen.

28 likes

Maar hoe supporten ze die zaak als ze niet betalen, ze gratis mogen eten? Zeer lief van hen.

60 likes