Het excuus van Teske
En saske
Vind ik al beter dan dan van de anderen.
Prima zo. Gewoon fout toegegeven.
Alwin is de enige die “Snap jullie negativiteit niet” uit z’n mond durfde te persen, sukkel.
Ik vind ze echt beide slap. Teske is veel te onderdanig, zodat niemand meer iets negatiefs kan zeggen. En Saske legt alle verantwoordelijkheid bij het restaurant alsof ze zelf geen hersenen heeft
Geef gewoon toe dat je de verleiding om in een restaurant te eten niet kon weerstaan
Dit was trouwens een fantastische speculoos cheesecake, aanrader!!!
“eN KiJk eR wAs cHeEsEcAke”
Maar of het nou veilig is en er vooraf contact is geweest over de veiligheid en hoe lekker het was blabla, het mág toch gewoon niet. Ze zouden iedereen die er was gewoon een boete moeten geven, fuck you met je gratis eten.
Echt een supergoed idee van Rotown om hun marketing voor het afhalen zo aan te pakken
Ze hebben in elk geval wel een flinke bak reclame op deze manier.
Laat de cheesecake erbuiten
Wel heel risky hoor als je ziet hoe heftig dingen opgepikt kunnen worden in deze tijd.
De politie vind ik wel een beetje heftig tbh
Nou stel je voor dat je als influencer een gratis etentje misloopt!!! En het was vegan dus wel belangrijk om te promoten hoor
Saske heeft net met 11 (?) mensen in een illegaal restaurant gezeten met haar ex, wilde dag
Ja en dat terwijl ze zegt geen influencer meer te zijn 🤷
HAHA ik reageerde dat Bonnie kritische reacties ook verwijderde en nu heeft ze me geblokkeerd
Valt me echt van d’r tegen moet ik zeggen.
Bonnie haalt echt gewoon negatieve reacties weg, er staan er vrij weinig.
Dit alles raakt mij nu zo erg nu er naasten van mij ziek zijn en ik in angst zit.
Kon het niet laten heb al een boos berichtje naar Tedje gestuurd en Bonnie kan hem ook verwachten. Weet het lost niets op maar moet dit gewoon even kwijt.
Wel duidelijk toch waarom het zo mis gaat in dit land en er gedeelte zich niet houd aan de maatregelen
Corona doet wat met je
Dit is echt van alle betrokkenen zo zwaar achterlijk. Hoe moeilijk is het om als volwassen persoon je eigen hersenpan te gebruiken om je te realiseren dat iets NIET IS TOEGESTAAN? Kut Rotown ook, hoop dat iedereen die er vandaag gegeten heeft zware kakkeritis krijgt die 5 dagen duurt.