Shit ik wilde bij Rotown bestellen dit weekend, maar nu mag ik van mezelf niet meer Laatst probeerde restaurant Joelia ook via een omweg toch nog gasten die al gereserveerd hadden te ontvangen (door ze voor een tientje extra bij een hotel in te schrijven waardoor ze voor hotelgasten door konden gaan), maar gelukkig werd dat door veel gasten slecht ontvangen.
Nou dit! Los van het overtreden van de regels (wat echt niet oké is), waarom überhaupt dit format? Waarom je best doen om corona regels proberen te omzeilen om tóch een fysiek dinner te kunnen organiseren om je DELIVERY concept te promoten? Bespaar jezelf de moeite ofzo?
Met een beetje creatief omdenken hadden ze dit toch zo leuk kunnen aanpakken? Of is dit een gevalletje ‘slechte PR is toch ook goede marketing?’
Ja bij hen thuis laten bezorgen
Ze wonen allemaal in Rotterdam.
Leuke decoratie desnoods erbij, borden bijv de dag erop ophalen oid.
Teske niet meer
Oke dan heeft teske gewoon “pech” in dit geval, ze krijgt overigens genoeg vegan spon thuis
Nou tadaa, laat ze maar bellen. Marketing advies in ruil voor die cheesecake
Waarom krijgt Bonnie hier trouwens het meeste (in berichten in dit topic) ervan langs hier? Is dat omdat zij echt een instagram post heeft gemaakt, en nu een excuuspost, waarbij je alle comments kunt lezen? En Teske en consorten alleen stories? Dan is reageren minder zichtbaar? Het valt me wel op, want Teske heeft hier toch veel volgers?
(even los van de discussie, want dit evenement is natuurlijk helemaal fout in deze tijd)
Volgens mij wordt Bonnie het meest gevolgd?
Ik volg enkel teske maar ik heb bij haar niets gezien
Was sanneke er ook? Ze heeft me geblokkeerd lol
Bonnie verwijdert al langer/vaker negatieve comments of kritiek. Ik vind haar daarom ook minder sympathiek overkomen. Snap dat kritiek krijgen soms een beetje vervelend kan zijn, maar het is wel vaak terechte kritiek op onverstandige acties (eerder foto’s in bloemenvelden terwijl boeren verzochten dat niet te doen, en al vaker de grenzen van de coronamaatregelen opzoeken of er zelfs los overheen gaan), mensen vallen haar niet zwaar op haar persoon aan o.i.d. Neem je verantwoordelijkheid en geef je fout toe. Ik vind het vrij onvolwassen gedrag eigenlijk.
Ik kijk Monica’s vlog en volgens mij zit er zo veel verkapte spon in. Het is dat ik momenteel echt veel te veel tijd heb, maar zodra dat verandert skip ik Monica voortaan. Haar nieuwe interieur is trouwens ook weer geheel in Kardashianstijl
Omdat Bonnie naast alleen stories ook een post had gemaakt inclusief foto en tags van het restaurant. Vol lof en geweldige woorden En in de comments het probleem niet zag.
Ja maar hallo, ze hebben wel veel geld in een nieuw concept gestoken hoor, en ze willen hun bedrijf en personeel behouden (hun woorden) Inderdaad special snowflakegedrag want ze zijn daar heus niet alleen in. Het irriteert mij nog het meest dat ze het zo proberen goed te praten, hoop dat ze torenhoge boetes krijgen allemaal
Vraag me echt af wat Bonnie zou doen als zij Corona zou krijgen, zij reageert al super heftig als zij zich een keer niet zo lekker voelt
Nee, ga maar weer slapen
Ik heb Bonnie ontvolgd. Dat je een fout maakt kan ik nog begrijpen maar ben het helemaal zat dat zij zich leuk voordoet maar ondertussen kritische reacties verwijdert. (Deed ze ook al toen ze in een vlog had gezegd dat ze eruit zag als een lesbo en mensen daar wat van zeiden.) Dan ben je wat mij betreft niet beter dan Annic en consorten.
Het was niet zo serieus bedoeld. Gewoon dat Bonnie vaak vrij heftig reageert op ziekte. Niet dat ik het haar toewens ofzo (heb het zelf net gehad)
Die hadden net zo goed met Wimlex in het vliegtuig kunnen stappen. Je bent toch helemaal niet verbonden met het plebs als je dit soort dingen doet?
Nogmaals, het was niet serieus bedoeld. Maar misschien een beetje ongepast dan, excuus.
Nee dat bedoel ik ook niet, maar Bonnie komt wel overal mee weg en ze “blijft zo lekker dankbaar en leuk”.
Ze lapt al vanaf het begin alle corona maatregelen aan haar laars maar nog lijkt het bij haar helemaal oke.
Zo gaan we allemaal lekker met zijn allen? Bitchen op Bonnie?
Jullie doen alles wel perfect?
Ja, en jij?