Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Haha meen je dit serieus? Ik weet niet hoor maar in die regio zijn sommige IC’s al vol. Dat betekent dat er dus niemand meer bij kan. Er is nog wel echt een groot verschil tussen alles perfect doen en gewoon de regels overtreden omdat je daar zin in hebt, kritische reacties te verwijderen en te doen alsof het allemaal wel meevalt. Je neemt het echt op voor de verkeerde hier… People are dying.

47 likes

Je maakt een grapje toch? Of zie je ècht niet dat wat ze hebben gedaan, moreel echt niet netjes is?

4 likes

Zoals iemand hierboven ook al zei, ik heb nuuuu al zin in alle vlogs waarin gisteren terugkomt. Om te zien hoe onze influenzzzers zich daaruit gaan lullen.

1 like

‘oh sorry jongens van maandag heb ik geen beelden, ben de hele dag thuis gebleven en was zo saai dus heb niet eens m’n camera erbij gepakt hihihi’

behalve ons Alwin, want ‘mensen moeten altijd wat te zeiken hebben en je kunt tegenwoordig niks meer!!!’

13 likes

Volgens mij heeft Bonnie de insta post verwijderd

Ja dat had ze gisteravond al redelijk snel gedaan toch?

Oh ik begreep door @Juuldie haar post dat er nog een bericht online stond waar zij een comment op had geplaatst

Haar laatste foto is een soort halfslachtig excuus, als je dat bedoelt.

Ik vind het trouwens altijd zo bijzonder dat zo’n actie, waarbij toch best wat mensen zijn betrokken, gewoon plaatsvindt en dat blijkbaar niemand voorziet dat hier ophef over ontstaat? Dit zie je toch van kilometers ver aankomen? Zelfde als toen met die vakantie van Willie en Max, echt hoe dan? :exploding_head:

31 likes

Oh ik zie het nu, thanks!
Wat een geslijm in die comments verder zeg!

2 likes

Bonnie reageert ook bijna alleen op slijmcomments onder die instafoto zodat die allemaal lekker bovenaanstaan. Pas toen ik helemaal naar beneden scrolde, zag de de kritische comments met veel likes :roll_eyes:

7 likes

Saske: schenkt vanochtend nog maar even een wakuli koffietje in voor haarzelf

13 likes

Haha ik heb door dit alles vannacht gedroomd dat ik langs een terras liep van la cubanita (?!?) en ik allemaal influencers zag zitten eten en bier drinken via een of andere vage privilege event constructie en ze mij uit zaten te lachen omdat ik er niet bij mocht zitten

39 likes

Corona was niet #uitgenodigd hoor!!

12 likes

Nu je het zegt, Ik herinner me ook een sponweekend op een camping afgelopen zomer.

2 likes

Ik word net wakker met een DM van de politie Rotterdam dat ze deze info graag gaan delen met het juiste werkgebied.

En voor de influencers die denken wat achterlijk doe normaal zure kantoortrut. Nee de meeste van jullie zijn achterlijk bezig. Duizenden volgers zien keer op keer jullie slechte voorbeeld. Denk daar maar eens overna!

188 likes

Wel leuk dat twee van de vele kritische berichten 31 en 33 likes hebben. En het bericht van De Vegetarische Snackbar met boehoeee veel geld gekost heeft er maar 5 heeft.

5 likes

Wat is dat gezegde ook alweer? “You’re not sorry, you’re sorry you got caught?”

47 likes

Series, leef en laat leven? Het punt is nu juist dat je door coronaregels te breken iemand juist niet laat leven. Ik vraag me altijd af of die mensen ook zo zouden reageren als het om verkeersregels ging.

‘Ja, ik rijd altijd door rood. Daar moet je toch zelf je eigen afwegingen in maken, vind ik. Leef en laat leven.’

26 likes

Anderen houden zich er ook niet aan dus doe ik er een schepje bovenop door lekker uit eten te gaan #uitgenodigdnietmijnschuld

Nee is goed.

13 likes