En als jij het ook wilt eten kun je gewoon bestellen. Zeurkous.
Was ze aan het begin van de crisis ook niet een tijd gestopt met vloggen omdat ze bleef afspreken met andere mensen? Of herinner ik me dat verkeerdâŠ
Er gaan ook nog steeds mensen met het openbaar vervoer naar hun werk op een basisschool en in het ziekenhuis, dus die komen ook dichtbij mensen! En daar doet niemand moeilijk over, het enige wat zij moeten is een mondkappie op. Wij zaten echt ver uit elkaar hoor, was veel veiliger!
Waarom zet ze ook het woord beĂŻnvloeden in haar post tussen aanhalingstekens? Dat is toch gewoon precies het woord hiervoor? Blijkbaar is influencen nu de standaard
Ze vlogde toen eerst dagelijks, dat was dat âBinnen bij Bonâ, maar toen kreeg ze geloof ik best wat commentaar dat ze inderdaad de randjes bleef opzoeken. En toen ging ze ineens nog maar 3 dagen per week vloggen. Is natuurlijk wel een topoplossing zodat je precies de dagen uit kan kiezen waar je geen commentaar op krijgen.
Omdat sommige mensen echt alleen in hun eigen bubbel (haha toepasselijk voor de Belgen onder ons ) leven en geen andere meningen horen dan die van hunzelfâŠ
Ja dit is zeker waar hoor. Ik ben het verder helemaal eens met @LizzyBennet, denk dat de influencers juist geen uitzondering zijn maar iedereen de grenzen probeert op te zoeken of dingen voor zichzelf probeert te verantwoorden. Ik moet er bij mezelf ook echt alert op zijn dat ik dat niet doe in alle eerlijkheid. Maar het is gewoon ZO kinderachtig om als je op je fouten aangesproken wordt te reageren met âja maar zij doen het ookâ, daar kom je toch zelfs in de kleuterklas al niet meer mee weg :")
Ik kan me voorstellen dat je er even niet goed over na hebt gedacht en dat dat restaurant het heel mooi gepresenteerd heeft met âAls we ons aan deze en deze regels houden mag het gewoonâ
Maar als zoveel mensen je er dan op aanspreken van yo dat mag gewoon echt niet , dan moet er toch wel ergens een belletje gaan rinkelen of niet.
En een exuses met daarin "Andere mensen maken ook wel eens een fout " is gewoon arrogant.
Precies.
tot hier vond ik het ook wel sneu maar ditâŠ
Hahaha ja dit vind ik ook niet sneu. Wel sneu dat dit dus weer gebeurd, haar zwangerschap is toen ook door iemand uit de inner circle gelekt naar shownieuws. Walgelijk.
Ik vind het vooral zo suf dat die influencers niet opletten met wat ze posten op social media? Dat je je af en toe misschien niet 100% aan de regels houdt is menselijk, ik doe zelf ook mân best maar zal echt niet beweren dat ik niet af en toe per ongeluk toch binnen 1,5 meter van mân bezoek ben gekomen bijvoorbeeld. Maar als ik een influencer was zou ik echt zo goed opletten dat alles wat ik op youtube/instagram/andere social media plaats in ieder geval helemaal volgens de regels is.
Ik ben altijd zooo verbaasd over hoeveel dure shit Vita kan doen. Altijd die behandelingen bij soap, dure pakken bij lululemon, nieuwe macbook⊠iâm jelly
Hoezo verbaasd? Die komt uit een goed nest
En verdient waarschijnlijk vrij goed met YouTube/instagram.
Het is niet omdat je ouders eerder welstellend zijn dat je dat automatisch als kind allemaal zomaar krijgt?
Nee hoeft ook niet automatisch maar het zou me niet verbazen
Ik vraag mij altijd af hoe dat gaat met welgestelde ouders die overduidelijk wel geld aan hun kind schenken. Maken ze elke maand âŹ2000.- over? Geven ze een BMW voor hun verjaardag? Ik krijg meestal met mijn verjaardag een cadeau en dat mag ik dan zelf uitzoeken, maar een Chaneltas zou ik in 100 jaar bij elkaar opgeteld niet krijgen.
Diegene vd foto heeft haar uiteindelijk gebeld. Ze wilde er niet heel veel over kwijt maar het kwam een beetje over alsof het toch wel enigszins onschuldig/begrijpelijk was verlopen, dus niet heel kwaadwillend maar missch vul ik dit zelf in
Ja stond dat vast, dus de bron zelf? Of had degene aan wie haar âvriendinâ de foto had doorgestuurd, dat gedaan?
Mo deelt de foto in groep. Persoon 1 deelt met persoon 2 (die niet in de groep zit) en dat persoon 2 de foto de hele wereld in knalt maar wel naam persoon 1 verwijdert zodat het niet herleidbaar is. Persoon 2 is zeker niet onschuldig dat weet ik
Mo bleef wat vaag hoor maar in de inleiding zei ze eerst zoiets als âen missch heeft diegene gewoon uit leukheid dit gedeeld met iemand met minder goeie motieven en gewoon niet bij stilgestaan dat ik zooo strikt ben op de foto de foto doorgestuurd dus er in 1e instantie niet goed bij nagedachtâ
Aangezien het wat âmildâ overkwam in het slot, leek dit een evt scenario. Nogmaals aanname maar ik verveel me ff
Mensen die rijk zijn hebben meestal (als ze zich goed laten informeren) een constructie waarmee ze jaarlijks aan hun kind schenken. Beetje een saai verhaal maar het komt er op neer dat je alvast zo veel mogelijk weggeeft en dat dat straks scheelt in de erfbelasting.