Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik bekijk Larissa’s story maar 2/3x per week. Bijna altijd benoemt ze dan wel dat het regent terwijl ze net wil/ging wandelen. (“ook bij jullie?” Of “regent overal nu denk ik”).
Waarom? Oktober in NL, no brainer.
Ik houd ook van afgeven op het weer hoor, maar alsof dit wandelen deel is van iets groters?

Mijn collega begon net toevallig over de Ommetjes-app

6 likes

Nou dat is het eerste wat ik dacht. Beetje uit proportie ook volgens mij :joy:

wisten jullie dat gerard joling ook volgt, stelt niet teleur

1 like

Nu heeft Bram de Wijs ook een website waar je dan 3 pakketten kan kiezen oplopend van 3 naar 10 euro.
Gaat dit zo’n ding worden dat zometeen al die influencers betaalde content gaan maken?
Snap t trouwens niet helemaal, ik dacht dat Patreon dit concept ondersteunde maar nu gaan ze allemaal echt eigen websites lanceren.

Op YT kan je ook met lidmaatschappen werken. Ik snap ook niet zo goed waarom het allemaal op een andere manier moet. Levert vast minder op via YT of Patreon.

Bram heeft dat al heel lang volgens mij. Nou moet ik zeggen dat hij dan wel echt tijd en moeite in zn videos steekt en verder niet mega veel spon dingen en reclames heeft.
Ik zie patreon of zon site als hin heeft het zelfde als spotify. Je hoeft het niet te betalen als je niet wilt , maar als je je idolen of wat dan ook wilt supporten en daar dan iets goeds voor terug krijgen ja waarom niet.

5 likes

Ja leuk he heeft ie nog steeds dat jeeeuhleeeuleelaalaaa intro?

Edit: ja dus :joy::joy:

Oh ik zag zo’n youtube post van hem dat die site net gelanceerd is, maar misschien is het een nieuwe vorm van iets wat hij al eerder had.
Vind ook dat zijn content goed is hoor, ik kijk m er ook niet op aan. Vraag me meer af hoeveel youtubers gaan volgen (stel Mascha zou zoiets doen met haar denderende content, mijn God).

2 likes

Wil&Tien hebben hun site iig via Petje af, wat inderdaad een soort Patreon is. Alleen het voordeel van petje af is dat het publiek via Ideal kan betalen, terwijl dit bij patreon niet het geval is. Hierdoor zullen mensen sneller geneigd zijn om lid te worden, dan bij een site waarbij je alleen met paypal of cc kunt betalen.

Volgens mij willen ze graag onafhankelijk zijn van platforms. Je zal dit maar via IG/Patreon/YT opzetten, waarbij je best veel afstaat, en dat ze dan de voorwaarden veranderen. Dan ben je best kwetsbaar.

3 likes

Ohja dat is best logisch eigenlijk.

Ik weet niet precies hoe t zit maar hij heedt t vaker over team kijk maar even (Mensen die hem betalen kijk maar even is zijn slogo ofzo) maar weet niet of dat via patreon ofzo was.

Maar als Mascha dr mee begint… dan ga ik stuk.

1 like

3 euro voor een wekelijkse mukbang, 7 voor Kusjes voor Mila ASMR en 10 euro als je d’r een blokje om wil zien lopen in spannende “buitenshuis” content.

8 likes

Echt hoogtepunt van 2020 voor mij: m’n helix er gewoon uithalen.

3 likes

pas maar op, dadelijk hebben ze allemaal nog een Only fans

17 likes

Misschien krijgen we dan eindelijk de story tiiiime van de orgi tent.

22 likes

Whahaha, kunnen we Bonnie en Nick eindelijk een keer rolspellen zien doen :joy:

On a different note, ik zit nu naar de nieuwe video van W&T te kijken, Wil zegt: we gaan reageren op een oude video, deze is van 22 mei 2011. Komt Martine: OH LEKKERE DATUM OOK. 22 EN 11!
Die vrouw is echt een parodie van haarzelf geworden mijn God.

71 likes

krijgen we dan eindelijk meer beleg te zien op de boterham van Wil met hun only fans? dat is toch wat de mens wilt zien!!

12 likes

Saame! De tweede die ik eruit gehaald heb, piercing vrij en er komt er geen meer in… gelukkig heb je nu veel toffe earcuffs.

God, what a surprise. Billie and the boys willen toch weer richting Amsterdam en zijn al aan het oriënteren. Had dat bedacht voor je vorige verhuizing :joy:

7 likes