Hebben jullie Lois al gezien in de stories?
Ze heeft een gesloten account?
Heeft ze net pas op privé gezet denk ik. Ik heb eerder vandaag nog op haar profiel gekeken toen het over haar ging in het mommybloggerstopic
Jezus wat kut
Jeetje, grow some balls meid.
Die meid zeikte eerder toch ook?
Wist ik niet, sorry
Ze heeft jouw bericht gedeeld op haar stories.
Je had aangegeven dat het moeilijk werken was met haar, dat berichtje had ze (met printscreen) in haar Story geplaatst
Wie is Lois
Beige mama #324
Met hello fresh spon?
En een Dyson waarschijnlijk
Nee zij is van de andere soort. De duurzame wolletjes in aardetinten enzo.
En ze heeft overal schijt aan. Behalve aan dit forum.
Waar kan ik die kopen en kan ik dat zelf vervangen?
Wat maakt Roosmarijn Koster sinds ze bevallen is toch onaantrekkelijk om naar te kijken foto’s. En bedoel dan niet haar uiterlijk maar gewoon de compositie van de foto zelf enz.
Dat doet me eraan denken: waar is zij gebleven op youtube? Ze zou van tevoren video’s opnemen voor tijdens haar verlof, maar ze heeft al ruim drie weken niks meer geüpload.
Hahaha love deze implicatie dat er een vaag verband is tussen moederschap en oog voor esthetiek.
Ik vind hun appartement ook zo’n mismatch met die strakke nieuwbouw en dan die vintage spullen… Echt charmante foto’s kun je daar ook niet maken geloof ik.
