Voor iedereen met kraakbeen piercing problemen. Vervang m door een flexible staafje van plastic, deze worden ook wel gebruikt in labrets of als je zwanger bent voor je buikpiercing. Na 3 dagen met zo’n flexibel staafje was mijn pijn over, na ongeveer een jaar met pijn rondgelopen te hebben.
Snap ook niet wat al die vloggers in Amsterdam moeten. Zij zien dat echt als het walhalla ofzo…
Poh niet normaal hoe gemakkelijk het allemaal gaat als je blogger bent… net een halfjaar (?) een compleet nieuw huis nadat je bent verhuisd uit een compleet nieuw ander huis waar je een jaar (?) hebt gewoond & dan weer verhuizen. Laat die spondeals maar weer komen voor weer een geheel nieuw interieur
Het was vooral Milan begreep ik, die terug wilde.
Oe dank je voor de tip, toevallig in Utrecht laten doen?
Haha ik zou al tijden een helix willen maar dat onvoorspelbare wel/niet genezingsproces houdt me ervan af. Geen living on the edge voor mij hoor doei
Misschien kan ik eindelijk iets aan mijn conch doen.
Lord. Milan wou vanaf het begin idd terug, maar mensen wat een geld… Ze is nou ook niet bepaald van meubels meenemen of low budget.
Ik haal altijd plastic piercings bij de Kruidvat en die zijn zo chill!
Ik krijg door deze discussie zin ok ook weer een piercing te laten zetten, denk er al een tijdje over maar ik heb ook zoiets van ja…ben ik daar nou niet voorbij/te oud voor?
Had ooit een tongpiercing die er vrij snel uit moest voor een operatie (beademingsbuis door de strot) en later had ik een wenkbrauw piercing maar die is er letterlijk uitgegroeid, dat ding kreeg ik maar niet onder controle.
Mijn eerste piercing liet ik vorig jaar zetten en ik word volgende maand 29. Drie aan mijn oorlel en conch, je bent nooit te oud.
Geen idee hoe oud je bent maar dat maakt toch niks uit. Als jij het wilt gewoon doen!
Ja misschien associeer ik het nog teveel met “rebels” zijn terwijl ik t gewoon oprecht leuk en mooi vind!!
Haha ik heb vorig jaar op mijn 28e pas mijn eerste gezet. En ik wil er nog meer voordat die er komen ben ik 30. Dus je bent nooit te oud!
ik durf mijn helix nog steeds niet te vervangen voor iets anders… en ik ben bang dat 'ie eruit moet met de keizersnede
Leuk om te lezen, ik ga door deze reacties echt letterlijk ‘opeens’ van twijfel naar “ik ga het doen” haha!
Waarom zou je helix een probleem zijn bij een keizersnede BTW? Zijn daar ook complicaties aan gelinkt?
Volgens mij doen ze het vanuit hygiënisch oogpunt, alle sieraden etc moeten af! Al hoorde ik bij mijn operatie dat het ook kan zijn omdat sommige medische apparatuur kan reageren op het metaal waardoor je brandwondjes kan krijgen (maar dat was wel een operatie in m’n gezicht - lijkt me bij een keizersnede niet helemaal van toepassing haha)
Oh goede! Nadeel is dat ik daarvoor weer naar de binnenstad moet… Dat is zo’n gedoe😩 Ga er nog even over nadenken.
@Hejira staat me zo bij dat ik bij mijn vorige keizersnede alles uit en af moest (ik was niet helemaal helder dus dat weet ik niet meer). Inderdaad ivm hygiëne.
Ohja, begrijpelijk ook wel eigenlijk. Wel jammer als je er echt aan gehecht bent.
Ik had mijn tongpiercing er toentertijd net een half jaar in zitten en toen moest ie eruit, na een paar weken nog geprobeerd hem er terug in te proppen maar wondjes in je mond genezen vaak echt al binnen een paar dagen dus dat gat zat waarschijnlijk binnen 48 uur al dicht.
Kan dat direct na plaatsing dan, zo’n plastic buisje?
Welke piercing had Nick ook alweer?
nee zelf gekocht online en toen m’n metalen staafje vervangen!