Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Het lichaam van die vermiste youtuber Kastiop is gevonden

Ja ik zag het ook net. Hij is jammer genoeg dood teruggevonden in het Julianakanaal in Stein, Nederland. Ik vreesde het al een beetje… Ik vind het super erg, zo jong nog. Heb er geen woorden voor. Veel sterkte aan zijn familie, vrienden en kijkers. (Acid heeft net ook getweet dat hij uit respect zijn merch morgen niet gaat droppen).

https://www.standaard.be/cnt/dmf20201031_95244332

Ik wist het nog niet, zo heftig. Hij was ƩƩn van de eerste grote Belgische youtubers en inderdaad nog zo jong, het voelt wat onwerkelijk. Ik hoop ook dat z’n ouders en vrienden in rust kunnen rouwen en wens hun sterkte daarmee.

Oh shit man :pensive:

Ah no :disappointed:

Wow heftig

Ik begrijp eigenlijk oprecht niet wat die sisterhood nou is, maar eigenlijk nog minder hoe een potje seksen me dat wel gaat leren.

24 likes

God ik ben die adventskalender unboxing video’s nu al zat. WĆ”t een onzin. Lekker mensen aansporen om nog meer troep te kopen die ze niet nodig hebben

31 likes

Bonnie die er ook echt 15 (!) uitpakt in een video? Wat hysterisch

1 like

Ik vraag me ook echt af waarom mensen dat leuk vinden om te zien

1 like

Ik vind het heel leuk om te zien want dan weet ik wat erin zit en voel ik zelf de neiging niet meer om het te kopen

Maar 15 in een video vind ik ook too much. doe ff rustig

12 likes

Ik vind het ook heel leuk. Zit hier ook in het adventskalender topic en mag van mezelf maximaal 2 kalenders per jaar kopen en zo heb ik vaak wel overduidelijk gezien welke ik vooral niet wil kopen.

OkƩ 15 in een video is overdreven.

Snap het ook niet. Als je nu al weet wat er allemaal in zit, hoef je het niet meer te kopen want het verrassingseffect is toch weg?

9 likes

Wat een gedoe weer met die verbouwing van Sofie Roozendaal. Hoezo komen die aannemers gewoon niet opdagen? En zijn ze er wel wanneer ze zogezegd er niet moeten zijn.
Ik zou er helemaal knettergek van worden en echt elke dag langsgaan.

Maar ze maakt er helemaal geen 15 open, ze tipt en reviewed. Dat vind ik dan weer heel saai, dat geouwehoer

7 likes

Ik vond die video van Bonnie ook heel saai, maar 2 echte unboxings. Ik was benieuwd naar de Yankee Candle kalender en DichtbijDenise unboxt die, maar het is een ASMR video. Ik kan echt niet 22 minuten naar dat gefluister luisteren.

5 likes

Als je de vlog van Co kijkt is het net alsof je naar een vlog van een jaar geleden zit te kijken, met wat zij allemaal doet en onderneemt

4 likes

Maar Co is een influencer voor haar gelden heeeeele andere regels dan voor het plebs en zure kantoor trutten

8 likes

Om maar even hele oude koeien uit de sloot te halen (wie weet het nog, de boshuisjesdroom-inzamelactie aan de vooravond van de eerste lockdown), Jennie heeft een Q&A gemaakt waarin ze vertelt dat haar huis 60.000 euro kostte.
Nu heb ik totaal geen verstand van huizenprijzen en zo maar ik had echt veel meer verwacht?
Omdat ze er toen blijkbaar naast haar spaargeld, hulp van familie en vrienden, een lening van een familielid alsnog een actie om 10.000 euro in te zamelen voor nodig had om het te kunnen kopen had ik gedacht dat dat bedrag een stuk hoger zou liggen.

60.000 euro lijkt me echt heel weinig voor een huis. Ok, je mag er niet permanent wonen, ligt in een goedkoper gebied en het had wel de nodige gebreken maar toch, dat lijkt me echt een koopje?

5 likes

Maar corona slaat tweederangs inluencers over, wist je dat nog niet?

6 likes