Waar kan ik die kopen en kan ik dat zelf vervangen?
Dit vind ik dan altijd zo flauw. Ik snap dat het heel vervelend is om allemaal (onbeschofte) opmerkingen en vragen te krijgen over privézaken. Maar waarom moet je dan weer zo doen ‘hebben een goede beurt nodig’, dan doe je er toch zelf net zo goed aan mee
Wat maakt Roosmarijn Koster sinds ze bevallen is toch onaantrekkelijk om naar te kijken foto’s. En bedoel dan niet haar uiterlijk maar gewoon de compositie van de foto zelf enz.
Dat doet me eraan denken: waar is zij gebleven op youtube? Ze zou van tevoren video’s opnemen voor tijdens haar verlof, maar ze heeft al ruim drie weken niks meer geüpload.
Hahaha love deze implicatie dat er een vaag verband is tussen moederschap en oog voor esthetiek.
Ik vind hun appartement ook zo’n mismatch met die strakke nieuwbouw en dan die vintage spullen… Echt charmante foto’s kun je daar ook niet maken geloof ik.
Ja vind het ergens wel weer typisch Roosmarijn, zij was wel van: the good, bad and ugly. Break-ups, moeite met werk, een rare foto vd buggy. niet opgemaakt bed met kreukels, mag allemaal
Haha ja Sereen want dat is natuurlijk het toppunt van sisterhood, iemand in de vagina slaan.
Trut.
Waauuuw wat volwassen van Serena
Die kutte sneren naar Georg is ze zeker vergeten
Ik kijk soms wel eens die guytalk video’s van NSMBL maar ik snap niet zo goed waarom die Yuki daar steeds inzit? Hij is voor mijn gevoel al heel lang samen met Lizzy (vdligt) en date dus al jaren niet? (En die afleveringen gaan bijna altijd over daten, ghosten, online daten etc)
Altijd weer die vrouwen he…
Jeetje bestaat dat format nog steeds? Dat doen ze ook al zo’n vijf jaar nu denk ik haha dat er nog onderwerpen over zijn joh
Ik vind die video’s altijd zo verschrikkelijk om te kijken. Vind al die jongens echt van die arrogante Amsterdammers. En bij sommige van die onderwerpen (zoals ongesteldheid enzo) vraag ik me echt af wie de mening van een random vreemde jongen daarover wil weten.
Haha weet eigenlijk ook niet waarom ik dat soms kijk Zijn inderdaad ook altijd dezelfde onderwerpen en veel van die jongens komen inderdaad heel arrogant over.
Ik zit nu door de video’s te bladeren en het lijkt ook meer alsof ze elke video vooral heel veel opscheppen over seks en hoe goed ze zijn in seks.
Ja I know, maar daten 10 jaar geleden is toch heel anders dan nu? Überhaupt daten als je begin 20 bent is toch niet te vergelijken met zijn leeftijd nu.
Haha ja ik kijk ze dus soms wel eens uit verveling. En in de tijd dat het nog ‘Ask a Guy’ was met die Bart, Ashwin (?) en Mark vond ik het ook echt wel leuk nog. Maar dat waren ook gewoon toffe mannen.
Maar bij de video’s van het afgelopen jaar denk ik soms echt, waarom zou je in godsnaam een paar willekeurige jongens van de redactie plukken en in een video laten zeggen dat ze ‘onpasselijk’ worden van het onderwerp ongesteldheid en dat het een ‘turn-off’ is tijdens de seks. Laat jonge meiden dat lekker zelf uitzoeken met hun bedpartner ipv. dat deze arrogante gasten ze wijsmaken dat alle jongens er hetzelfde over denken.
Ik word hier eigenlijk een beetje ongemakkelijk van ook. Hij zegt nu in een van de video’s: “Ja Lizzy was eigenlijk heel preuts toen ik haar leerde kennen. Die moest ik echt meenemen op trainingskamp. Steeds een stapje verder.”
Ok.
Ik vind dit ook best wel… vrouwonvriendelijk? Wat willen ze hiermee bereiken. Jonge meisjes vertellen dat ze zich moeten schamen voor hun menstruatie want mannen vinden dat vies en ze willen dan echt geen seks met je hebben.
(even dubbelpost sorry)