Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik vond het ook gek dat ze zei dat het een recreatiewoning is MAAR ze mag er wel 365 dagen per jaar wonen, dan is het toch geen recreatiewoning meer?

3 likes

Ja dat had ze al eerder verteld en dat snap ik ook niet, je mag je er dan alleen niet inschrijven denk ik?
Er zal vast een logica achter zitten, misschien is dat ook waarom ze denkt dat ze er uiteindelijk wel zal permanent zal mogen wonen.
Geen idee.

Ik was hier ook verbaasd over. Maar misschien had ik gewoon verwacht dat ~influencers~ wel wat meer (spaar)geld zouden hebben

2 likes

Omg ik word gelijk tweederangs influencer! Zijn je familie en vrienden dan ook beschermt?

1 like

Alleen als jij ze regelmatig ziet

  • als je kind meebetaalt aan je hypotheek is hij zij ook veilig natuurlijk
3 likes

Ze is geen eigenaar van de grond! Dat is het duurste aan je huis. Maar het verbaasde mij ook, had ook gedacht dat ze veel meer spaargeld zou hebben.

2 likes

Ah shit ik heb geen kind maar ik kan vast het kind van mijn bestie gebruiken en gewoon knuffel fotos met haar maken. Probleem opgelost :joy:

Ze heeft niet al te lang voordat dat boshuisverhaal begon wel dat tijdschrift opgestart waarin ze veel spaargeld had gestoken en dat was mislukt. Dus misschien dat dat ook verschil maakt.
Wederom geen idee haha

2 likes

Had ook echt verwacht van Bonnie dat ze dus al die kalenders open ging maken. beetje jammer.

Ik kijk zelf veel de unboxings van Rebecca denise, niet geabonneerd maar vind haar unboxing videos wel leuk. zelf ook 0,0 interesse om het te kopen.

1 like

Ik weet niet precies hoe en waar dat boshuisje staat en hoe groot het is, maar in mijn omgeving zijn recreatiewoningen en chalets (ca 40m2-60m2) wel rond die prijs. Althans de huisjes die op campings/parken staan, dus dan betaal je eenmalig voor dat huisje en huur je nog voor ±300 euro de kavel + g/w/l en internet van het park.

2 likes

Volgens mij werd de lening van familie lager vanwege de coronacrisis.

Volgens mij was dat pas na de inzamelactie, waardoor het leek dat het toch niet door kon gaan?

Maar ze heeft er geen hypotheek op toch?
Dan heeft ze die 60.000 in 1 keer neergelegd. Ken niet veel mensen die dat wél zouden kunnen
Ok uiteindelijk dus wel -10.000 jennyfunding &… lening maar toch

3 likes

Wel gek eigenlijk dat je ‘bedelt’ bij andere mensen om een stuk voor je huis te betalen. Zo is het dan gegaan toch?

5 likes

Ik schrik best van het duidelijke litteken van Jessie op haar hoofd. Ze laat het zien in haat laatste video. Het zijn gewoon hele duidelijke strepen. Logisch natuurlijk na een operatie, maar dat je jezelf dat aandoet?!

2 likes

Zo echt he!! Dan laat je dat doen voor een mooiere haargrens, krijg je zo’n verschrikkelijk lelijk litteken. Is dat ook bij Diana G. gedaan?

Kun je voor zo’n recreatiehuisje wel een hypotheek afsluiten eigenlijk? Want waarom heeft ze dat niet gedaan in plaats van het bij andere mensen halen?

@Maanzaad hoe kom je erbij dat grond duurder is dan een huis? In ons geval was het huis 3 keer duurder namelijk.

Alleen voor stenen huizen op eigen grond en ook dan alleen voor 70% van de waarde.

Nouja je bedelt in feite ook bij de bank zodat zij je huis voor je betalen hé. Ze heeft er toch gewoon dingen tegenover gezet.

1 like

Ja, dat is een lening. Dat betaal je (als het goed is) terug aan de bank mét dikke rente. Dus de bank verdient eraan.

Zij bedelt dus bij (vreemde) mensen voor 10.000 voor een huis. Gaat ze dat ook terugbetalen aan al die mensen?

4 likes