Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ja, Ask a Guy was wel sympathiek altijd! Vond hen wel leuk. Maar bij guytalk was het voornamelijk stoer doen en ik kan me ook heel goed voorstellen dat jonge meiden die dit kijken er juist alleen maar onzeker van worden. Werd er ook heel vaak heel boos van, ben daardoor jaren geleden ook gestopt met kijken.

Maar ik heb dan ook een hekel aan Yuki dus in die zin verbaast het me niks dat hij er ook bij zit.

4 likes

Oh dat vind ik altijd zo’n afknapper. Dat mannen doen alsof ze zo’n wild seksleven hebben gehad voor hun vriendin. Ik ken ook zo’n jongen die altijd vet opschept en telkens van die irritante toespelingen maakt, zijn vriendin staat er dan ook echt naast van: oke…

Oja, maar als je dan die meiden spreekt met wie het zoooo geweldig zou moeten zijn geweest dan zeggen zij juist: nee was niks aan hoor hahaha.

25 likes

Ik vind het ook respectloos tegenover je vriendin? Je kan daar echt wel een keer casual over vertellen, maar zodra het richting opscheppen gaat zou ik als vriendin toch zoiets hebben van… veel plezier met hun als ze zo geweldig waren, doei!

7 likes

Ja precies! Dit dacht ik dus ook toen hij dat zei. Hopelijk vindt zij het helemaal niet erg.

Vind ook dat die Danny heel anders overkomt dan toen hij nog met Anna samen was. Logisch uiteraard, mensen veranderen nu eenmaal en snap ook zeker dat hij zich niet hetzelfde gedraagt na jaren in een relatie te zijn maar vroeger kwam hij echt over als “the good guy”.

3 likes

Het kwam bij mij ook heel erg over van: “Voordat ze mij had was ze preuts, maar ik was de enige man die haar zo ver kreeg om meer te doen”.

Hier bijv! https://www.alloverpiercings.nl/bioplast
Het heet bioplast of bioflex. Wat ook helpt is een zo kort mogelijk staafje zodat het niet verschuift met slapen. Dus even opmeten, of 2 of 3 verschillende lengtes kopen

3 likes

Sowieso zo outdated dat we gaan vragen naar de mening van mannen over dingen… Alsof we niet dagelijks gebombardeerd worden met meningen van mannen.

80 likes

Het lichaam van die vermiste youtuber Kastiop is gevonden

Ja ik zag het ook net. Hij is jammer genoeg dood teruggevonden in het Julianakanaal in Stein, Nederland. Ik vreesde het al een beetje… Ik vind het super erg, zo jong nog. Heb er geen woorden voor. Veel sterkte aan zijn familie, vrienden en kijkers. (Acid heeft net ook getweet dat hij uit respect zijn merch morgen niet gaat droppen).

https://www.standaard.be/cnt/dmf20201031_95244332

Ik wist het nog niet, zo heftig. Hij was één van de eerste grote Belgische youtubers en inderdaad nog zo jong, het voelt wat onwerkelijk. Ik hoop ook dat z’n ouders en vrienden in rust kunnen rouwen en wens hun sterkte daarmee.

Oh shit man :pensive:

Ah no :disappointed:

Wow heftig

Ik begrijp eigenlijk oprecht niet wat die sisterhood nou is, maar eigenlijk nog minder hoe een potje seksen me dat wel gaat leren.

24 likes

God ik ben die adventskalender unboxing video’s nu al zat. Wát een onzin. Lekker mensen aansporen om nog meer troep te kopen die ze niet nodig hebben

31 likes

Bonnie die er ook echt 15 (!) uitpakt in een video? Wat hysterisch

1 like

Ik vraag me ook echt af waarom mensen dat leuk vinden om te zien

1 like

Ik vind het heel leuk om te zien want dan weet ik wat erin zit en voel ik zelf de neiging niet meer om het te kopen

Maar 15 in een video vind ik ook too much. doe ff rustig

12 likes

Ik vind het ook heel leuk. Zit hier ook in het adventskalender topic en mag van mezelf maximaal 2 kalenders per jaar kopen en zo heb ik vaak wel overduidelijk gezien welke ik vooral niet wil kopen.

Oké 15 in een video is overdreven.

Snap het ook niet. Als je nu al weet wat er allemaal in zit, hoef je het niet meer te kopen want het verrassingseffect is toch weg?

9 likes