Wat een gedoe weer met die verbouwing van Sofie Roozendaal. Hoezo komen die aannemers gewoon niet opdagen? En zijn ze er wel wanneer ze zogezegd er niet moeten zijn.
Ik zou er helemaal knettergek van worden en echt elke dag langsgaan.
Maar ze maakt er helemaal geen 15 open, ze tipt en reviewed. Dat vind ik dan weer heel saai, dat geouwehoer
Ik vond die video van Bonnie ook heel saai, maar 2 echte unboxings. Ik was benieuwd naar de Yankee Candle kalender en DichtbijDenise unboxt die, maar het is een ASMR video. Ik kan echt niet 22 minuten naar dat gefluister luisteren.
Als je de vlog van Co kijkt is het net alsof je naar een vlog van een jaar geleden zit te kijken, met wat zij allemaal doet en onderneemt
Maar Co is een influencer voor haar gelden heeeeele andere regels dan voor het plebs en zure kantoor trutten
Om maar even hele oude koeien uit de sloot te halen (wie weet het nog, de boshuisjesdroom-inzamelactie aan de vooravond van de eerste lockdown), Jennie heeft een Q&A gemaakt waarin ze vertelt dat haar huis 60.000 euro kostte.
Nu heb ik totaal geen verstand van huizenprijzen en zo maar ik had echt veel meer verwacht?
Omdat ze er toen blijkbaar naast haar spaargeld, hulp van familie en vrienden, een lening van een familielid alsnog een actie om 10.000 euro in te zamelen voor nodig had om het te kunnen kopen had ik gedacht dat dat bedrag een stuk hoger zou liggen.
60.000 euro lijkt me echt heel weinig voor een huis. Ok, je mag er niet permanent wonen, ligt in een goedkoper gebied en het had wel de nodige gebreken maar toch, dat lijkt me echt een koopje?
Maar corona slaat tweederangs inluencers over, wist je dat nog niet?
Ik vond het ook gek dat ze zei dat het een recreatiewoning is MAAR ze mag er wel 365 dagen per jaar wonen, dan is het toch geen recreatiewoning meer?
Ja dat had ze al eerder verteld en dat snap ik ook niet, je mag je er dan alleen niet inschrijven denk ik?
Er zal vast een logica achter zitten, misschien is dat ook waarom ze denkt dat ze er uiteindelijk wel zal permanent zal mogen wonen.
Geen idee.
Ik was hier ook verbaasd over. Maar misschien had ik gewoon verwacht dat ~influencers~ wel wat meer (spaar)geld zouden hebben
Omg ik word gelijk tweederangs influencer! Zijn je familie en vrienden dan ook beschermt?
Alleen als jij ze regelmatig ziet
- als je kind meebetaalt aan je hypotheek is hij zij ook veilig natuurlijk
Ze is geen eigenaar van de grond! Dat is het duurste aan je huis. Maar het verbaasde mij ook, had ook gedacht dat ze veel meer spaargeld zou hebben.
Ah shit ik heb geen kind maar ik kan vast het kind van mijn bestie gebruiken en gewoon knuffel fotos met haar maken. Probleem opgelost
Ze heeft niet al te lang voordat dat boshuisverhaal begon wel dat tijdschrift opgestart waarin ze veel spaargeld had gestoken en dat was mislukt. Dus misschien dat dat ook verschil maakt.
Wederom geen idee haha
Had ook echt verwacht van Bonnie dat ze dus al die kalenders open ging maken. beetje jammer.
Ik kijk zelf veel de unboxings van Rebecca denise, niet geabonneerd maar vind haar unboxing videos wel leuk. zelf ook 0,0 interesse om het te kopen.
Ik weet niet precies hoe en waar dat boshuisje staat en hoe groot het is, maar in mijn omgeving zijn recreatiewoningen en chalets (ca 40m2-60m2) wel rond die prijs. Althans de huisjes die op campings/parken staan, dus dan betaal je eenmalig voor dat huisje en huur je nog voor ±300 euro de kavel + g/w/l en internet van het park.
Volgens mij werd de lening van familie lager vanwege de coronacrisis.
Volgens mij was dat pas na de inzamelactie, waardoor het leek dat het toch niet door kon gaan?
Maar ze heeft er geen hypotheek op toch?
Dan heeft ze die 60.000 in 1 keer neergelegd. Ken niet veel mensen die dat wél zouden kunnen
Ok uiteindelijk dus wel -10.000 jennyfunding &… lening maar toch