Het andere YouTubers/bloggers topic #14

In de Zweedse wildernis wonen, maar wel met internetverbinding, want zo wild moet het nou ook weer niet zijn

12 likes

Waarom zou je moeten kiezen? Ik zou ook graag in de natuur willen wonen, betekent niet dat ik me verder helemaal wil afsluiten van de wereld haha

37 likes

Haha ik dacht “heeft Bonnie nou weer zo’n irritant wit vlak in beeld omdat er iets te zien is dat geheim moet blijven??”

ZELF_KAARSEN_MAKEN,_HAMSTEREN_and_KERSTLIEDJES_ZINGEN_🍂_Herfstvlog_5___Boncolor_1216

Maar het is gewoon haar kastdeur :joy:
sorry Bonnie :sweat_smile:

27 likes

Ze laten zoveel deuren steeds open staan :sweat_smile: Deuren naar de gang, deuren van de ensuite kasten, die groene buffetkast zo te zien ook. :woman_shrugging:

1 like

Laatjes ook. Stoor ik me altijd aan :joy:

1 like

Al snap ik wel met katten dat je misschien iets open wilt laten zodat zij makkelijk naar boven kunnen ofzo. Maar het is gewoon niet logisch als je een huis hebt met al die kleine kamertjes met allemaal deuren. (Ik heb al eens eerder gezegd dat ik in mijn geval de benedenverdieping veel meer had opengebroken als ik daar zou komen te wonen)

Ook zonde van de warmte die zo wegtrekt!;p

1 like

Omdat als je het terug brengt het waarschijnlijk word vernietigd aka niet duurzaam. Als je dan alleen een lampje hoeft te vervangen waarom zou je dat dan niet doen. Omdat dat meer moeite en geld kost? Damn ik dacht dat ik lui was.

11 likes

Dus dan zadel je iemand anders met het probleem op. Terwijl je alleen even een dingentje hoeft te vervangen. Kost nog minder moeite dan iets terug sturen.

6 likes

Grappig om te lezen. Ik vind haar juist echt een zeikerd als het om spullen en eten gaat.

6 likes

Kritisch zijn en zeiken zijn toch ook twee verschillende dingen?

1 like

Dan vind ik haar zeilen en kritisch.

Hmm ben wel benieuwd, ik vind Bonnie echt alles behalve kritisch. Zij kan echt met kleine dingen al blij zijn en iets wat kapot is toch nog leuk maken. Ze koopt ook veel zooi en producten van slechte kwaliteit en is daar alsnog blij mee. Je kunt haar zelfs wakker maken met pasta van Happy Italy.

Ze kan ook wel veel zeuren maar volgen mij is ze gewoon kleinzerig en niet zoveel gewend

8 likes

Ik heb er meteen zin in als ik dat zo lees

3 likes

Dit inderdaad.
Als Bonnie kritisch is ben ik Maarten van Rossem.

7 likes

Toen ik dit stukje in de vlog zag moest ik meteen aan jou denken, ik wist gewoon dat je dit ging zeggen. :rofl:

@Xiomara ze is misschien blij met goedkope troep maar dat is dan meestal wel van korte duur hoor. Na een tijdje is het meestal toch “de kwaliteit is toch niet zo goed” of “ik ben erop uitgekeken” en dan wordt er weer nieuwe goedkope troep gekocht. Dat zag je van de week nog bij die doos herfstdecoratie.

2 likes

Haha ik vind Jesse er nog best goed uitzien zo.
9 likes

Maar dat maakt haar toch juist niet kritisch? Ze vindt sommige dingen wellicht maar even leuk maar daarna koopt ze weer iets nieuws wat voor korte tijd meegaat, maar waar ze wel weer heel blij mee is. Net als die lampen bijvoorbeeld, daar vindt ze dan ineens weer een andere ‘creatieve’ oplossing voor.

Ze gaat zelden echt voor een goede investering of zo. Ik vind Nick overigens wel heel kritisch overkomen.

3 likes

Heb t filmpje nog niet gezien en hij lijkt me best een jongen die bewust is van allerhande maatschappelijke issues dus ik neem aan dat hij niet trans mensen belachelijk maakt?

Nee (of ik heb iets over het hoofd gezien), het is naar aanleiding van de nieuwe Borat film dus nu gaat Jesse ook als een ander persoon door Haarlem lopen.