Het is bijna ongemakkelijk hoeveel Aimee & haar moeder kopen. Zoveel spullen uit de kringloop is toch zonde.
Aimee verkoopt dat toch door?
Ja dit, wat een materialisme toch altijd met veel vloggers
Weet iemand leuke ECHT duurzame vloggers?
Nee, dit is voor haarzelf. Ze zegt trouwens dat Zico haar ‘winkeltje’ heeft overgenomen.
Ik ook niet hoor! Daar heb je zeker gelijk in en het zal inderdaad heel anders zijn dan met een hypotheek.
Maar omdat het om ‘een huis’ ging was het gewoon een veel lager totaalbedrag dan ik had gedacht.
En omdat het met het inzamelen van die 10.000 over ‘het laatste beetje’ ging had ik denk ik ook verwacht dat dat om minder dan 1/6 van het volledige bedrag zou gaan denk ik?
Maar ik kan dat ook totaal niet inschatten, ik vond het best verrassend (Jennie zei zelf ook dat ze het een laag bedrag/goede deal oid vond)
Lof Teske maar ze maakt altijd zulke lelijke huizen in sims.
word
Jupp
Ik vind dit altijd zo’n stomme vraag van Josh. Afgelopen week vroeg ze voor de zoveelste keer op wie haar dochtertje lijkt. Op haar of haar vriend. Ik denk dan alleen maar; voor of na de verbouwing?
Vind het overigens wel prachtig gelukt bij haar.
Doet me denken aan Friends toen Rachel’s ex met haar beste vriendin trouwde.
Wat een verschil! Ben benieuwd wat ze allemaal heeft laten doen
Hierdoor ging ik zojuist nog even wat oude foto’s van haar bekijken, maar ik kan niet precies zeggem wat zij dan gedaan heeft? Weet wel dat botox doet. Wenkbrauwen lijken gelift? Voor de rest komt op mij over als makeup.
In ieder geval Botox in haar jukbeenderen, fillers in haar lippen en ze heeft volgens mij iets aan haar neus gedaan? Onpopulaire mening misschien maar ik vind het er wel mooi uit zien
Same! Vind haar “goed gelukt!” Naast dat ze ook een jaloersmakend figuur heeft haha.
Zelfs de familie is helemaal op elkaar afgestemd qua kleuren, lol.
Sowieso neus, lippen, borsten en jukbeenderen. Ik denk ook dat ze iets met haar ogen doet. Ik vind wel dat ze het idd goed doet. Al dacht ik laatst een x dat ze de boel nu iets te strak laat trekken. Maar dat was ook echt voor het eerst.
Héél raar dat ze dat ook steeds vraagt…alsof ze is vergeten wat ze allemaal heeft laten doen en nog steeds doet haha
Ik ben ook benieuwd wat ze met haar ogen heeft gedaan, de mijne zijn nu zoals de before, (hanging eyelids) en nu heeft ze zo’n andere vorm. Hetzelfde als bij Chantal janzen
Botox in de jukbeenderen? Wat zou dat daar moeten doen dan
Schijnt het gezicht meer definitie (lift) te geven, tegen hangwangen etc. Not my cup of tea, maar tegenwoordig is alles mogelijk