Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ok, ga m zometeen ff kijken.

Echt he :sweat_smile:

1 like

Jesse deed laatst ook een interview met Dang Do en daar ging hij ook heel erg respectvol mee om. Ik ben echt steeds meer Jesse fan merk ik.

Ja dat klopt, zo zijn er wel meer sociale dingen geweest waarin ik hem als jonge youtuber met een jong publiek een goeie rol in vond spelen. Vind hem ook erg veelbelovend qua talenten.

2 likes

Oh maar dat bedoelde ik ook niet, ik reageerde gewoon op het ā€œze is er echt blij meeā€ gedeelte. Want volgens mij klopt dat dus niet echt wat betreft die goedkope troepjes, maar bijvoorbeeld wel bij iets als die dure melkopschuimer.

Ik vind haar erg pietluttig over sommige dingen maar vind dat ze inderdaad helemaal niet kritisch is als dingen goedkoop zijn, op het moment dat ze het koopt. En dan later wel weer, want dan is het toch niet goed of leuk genoeg meer en gaat het weer weg of wordt het weer vervangen.
Ze koopt (of krijgt) bijvoorbeeld veel goedkope kleding waar ze dan helemaal enthousiast over is, maar die dan voor een deel ongedragen of weinig gedragen weer weggaat omdat er toch iets (kleins) mis mee is. Dus zowel wel, als niet kritisch denk ik.

1 like

Ik vind alleen jammer dat zijn filmpjes vaak wat kort zijn.

1 like

Alwin’s vlog over dat etentje staat online, heel benieuwd wat ie allemaal gaat zeggen erover…of nouja eigenlijk niet want we weten allemaal wat hij erover gaat zeggen ā€œWe mogen ook niks meerā€.

EDIT: 1:49 Hij zegt precies niks behalve ā€œBelangrijk om Rotown te supportenā€

3 likes

Ja, dat gevoel heb ik ook. Ze is niet kritisch op de manier zoals ik dat bij Nick zie. Die koopt niet zomaar iets, bijvoorbeeld. Maar ik vind haar wel kritisch bij bijvoorbeeld eten, waar altijd wel iets niet goed is.

1 like

Dat zou kunnen, maar ik denk ook gewoon dat je dat veel minder ziet en meekrijgt omdat hij niet zelf vlogt. Bonnie laat heel veel zien dus dan vallen dit soort dingen ook op. Ze had bij die herfstdoos ook niet kunnen laten zien dat ze die plastic troepjes nu lelijk vindt en nieuwe gaat kopen. Dan had iedereen gedacht dat ze alles hergebruikt denk ik.

1 like

Vooral ook wereldvreemd. Toen ze haar bij de McDonalds per ongeluk bacon op haar vegabroodje gegeven hadden. Foutje, kan gebeuren. Daar deed ze zo dramatisch over. Ze hadden haar een nieuw broodje aangeboden, een prima oplossing, en zelfs dat was niet goed genoeg.

11 likes

Tekse benoemde het wel in haar vlog, dat vind ik echt wel goed van haar.

4 likes

Ja toen kreeg ze er niet eens iets gratis bij!!

4 likes

Jaaa, zij heeft zulke fijne video’s, en ook echt talentvolle beeldmaker

2 likes

Dit is het bestaansrecht van al mijn negatieve gevoelens.

27 likes

19 likes

Ik was benieuwd of er nog gesprekken over 't forum te horen waren in de achtergrond maar alles werd overstemd door die Sims muziek die ze ook bij Chateau meiland gebruiken

2 likes

LOL. Misschien kan iemand t geluid even isoleren, hoor je opeens ā€œZUREā€¦ā€ ā€œKUTWIJVEā€¦ā€ ā€œTRAP IN…VAGINAā€¦ā€ tussen de ruis door :joy:

2 likes

Ik kijk deze mensen niet maar als insider tegen wil en dank kan ik bevestigen dat ā€œonze relatie is veranderdā€ (ook wel: ā€œour relationship is transitioning into friendship/a new formā€) inderdaad spiriwiri polyamoristen-lingo is voor ā€œhet is uitā€.

32 likes

Die maniacale/enthousiaste manier van praten moet ergens denk ik hun ongemakkelijkheid en irritatie naar elkaar verbergen?

Heb het idee dat Connor ook een beetje uit de zak geschut is?

1 like

alwin benoemt t wel in de tekst onder zijn vlog:

In deze weekvlog hebben we het over onze eerste whatsapp gesprekken en heb ik het over dat ik nog geen orgaandonor ben. Verder maak ik een fout door naar een restaurant te gaan voor Vegan eten, bedankt ik kamera express voor het lenen van een camera, ga ik met Ghislaine naar Den Haag op een deelscooter van Go Sharing, maak ik een nieuw recept voor op vetgezelligeten.nl en heb ik opnames voor een nieuwe video.