Eens! En dan over een paar maanden gaat ze weer opruimen en brengt ze weer een lading terug naar de kringloop. Denkende dat ze goed bezig is met het “doneren” maar in feite zadelt ze kringlopen op met nog meer troep.
Ooglid correctie?
En kaaklijn/kin ook denk ik
Nou dat heb je mis hoor, Bonnie is, denkt en ademt namelijk duurzaam.
Haha sorry ik klikte vanmiddag even door die video van Bonnie en toen zag ik dat in de comments staan:
Hahaha wat
Haha ja die minions blijven me verbazen
Ze kijkt naar een video van iemand die 15 advent kalenders vol plastic prularia opent en duurzaamheid is het gene waar zij aan denkt.
Neee ze opent ze niet. Ze lult erover. Ik weet niet wat erger is
Jup. Nou moet ik zeggen dat ik dat idee om voor iemand die je goed kent zelf een soort adventskalender te maken met dingetjes uit de kringloop best leuk vond, maar om nou op basis daarvan te stellen dat Bonnie ‘‘duurzaam is, denkt en ademt’’???
Dat is echt millimeter werk. Bij zo’n effect als josh is er meer gedaan dan Botox.
@kali bij een Botox wenkbrauwlift doen ze zowel wenkbrauwen en frons voor het beste resultaat. Dat zijn 2 behandelingen en kostte mij 170 euro bij 2 bedrijven.
Vooral heel irritant dat wanneer je zoekt op hooded eye tutorials, die meiden helemaal geen echte hooded eyes hebben.
Als ik eyeliner probeer, dan zie je alleen zo’n vreemd droevig boogje aan het einde, en van de rest maakt het optisch je hooded eyes alleen maar erger. Mijn hele bewegend ooglid verdwijnt gewoon wanneer ik oogschaduw op doe. Met een cut crease lijk ik net op een clown en mijn wimpers worden naar beneden geduwd dus wimperextensions of een lashlift werken ook niet. Best wel frustrerend want ik zou zo graag een mooie ooglook willen, love make-up maar heb er gewoon niks aan.
Oei, wat is de website van InteriorJunkie lelijk? Dacht even dat ik verkeerd zat want vind haar stijl eigenlijk heel gaaf. Snap niet dat je dan zo’n website niet door iemand anders laat doen, is toch (onderdeel van) je visitekaartje. Vind Elisah verder wel tof maar pas was ze aan het zeiken over dat ze een paar negatieve comments kreeg op FB. Echt ongelooflijk die influencer bubbel zodra het niet alleen maar hallelujah hallelujah is.
Voor mij helaas niet ben er daarom mee gestopt. Heb inderdaad hooded eyes! Ik heb zelf voor en na foto’s gemaakt. Daar zie je het wel subtiel, maar in het dagelijks leven valt dat eigenlijk weg. Als je wilt kan ik je foto’s sturen ervan.
Heb daardoor serieus een ooglidcorrectie overwogen maar er werd aangegeven dat niet veel dokters dat opereren onder de 30.
Zou je mij de foto’s kunnen sturen?
Ik heb t wel gedaan. Beste beslissing ooit.
Oh nu ben ik wel nieuwsgierig! Maar misschien moeten we daarvoor naar een ander topic haha. Ik begon te twijfelen omdat mijn hooded eye niet ‘erg’ genoeg zou zijn met mijn leeftijd. Toch stoor ik er me wel elke dag aan. Een plexr behandeling kost hetzelfde met minder resultaat.
@Ovenschaal het is wel maatwerk en pakt niet bij iedereen. Het kan zijn dat het bij mij niet optimaal heeft gepakt, maar volgens mij is het wel de bedoeling dat het om een paar mm lift gaat over het algemeen, voor een openere blik.
Ik werd ook helemaal enthousiast, en was al gaan googelen naar de mogelijkheden.
Ik heb vooral hooded eyes doordat mijn wenkbrouwen in verhouding laag zitten, en ook nig eens heel erg hangen. Alleen een ooglidcorrectie heeft in mijn geval helaas geen zin
Om het weer ietsje on topic te houden, Serena heeft ooit een Plexr behandeling gedaan en daarover geblogd. Ik heb haar onlangs nog een priveberichtje gestuurd of ze het nu na een aantal jaar zou aanraden.
ze zei heel eerlijk: nee, het was voor een samenwerking maar het was minimaal resultaat en verdween ook redelijk snel. Was haar de pijn etc niet waard.
Aaah ja ik had al zo’n vermoeden na haar blog haha.
@Ovenschaal als je het geld ervoor over hebt kan je het altijd proberen! En als je het niks vind is het met een paar maanden weg.
https://www.beautylab.nl/aha-dus-zo-breng-winged-eyeliner-aan-op-hooded-eyes/
Ik vind dit wel een leuk trucje, je moet wel even kijken wat voor jou werkt want bij iedereen hangt dat ooglid natuurlijk net anders maar als je dat eenmaal hebt gevonden werkt het top
Ik wil ook al heel lang graag een ooglidcorrectie maar dat zit er de komende jaren nog niet in vrees ik hopelijk ooit!