Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dilan Sabah heeft volgens mij goede make-up tutorials voor hooded eyes, misschien kun je voor tips eens bij haar kijken!

1 like

Denk niet alleen met botox hoor, daar is zeker meer aan te pas gekomen. Ik denk ook fillers in de traangootjes voor meer balans. En ze heeft zeker haar kin en jawline laten shaven.

2 likes

wuuuuuuuu, dit klinkt gruwelijk

12 likes

Ik had een tijd terug één filmpje van hun bekeken en toen stond mijn recommendation feed 3 weken lang vol met ze. Ben er net vanaf dus wil eigenlijk niet nog iets kijken haha.

1 like
Samenvatting

4 likes

De vlogs en video’s van Jonna Jinton zijn zoooo chill. Zij woont samen met haar man in een piepklein dorpje in de Zweedse wildernis. Haar vlogs zijn echt zo mooi in elkaar gezet. Ze gaan nu weer de winter in en dat is daar best wel zwaar. Echt een hele leuke vrouw. Ze maakt ook hele mooie kunst en heeft een eigen sieradenlijn enzo. Ze kan ook prachtig zingen!

12 likes

Super mooi gefilmd enzo. Maar ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij.
Alsof je helemaal zo wild en hippie achtig leeft, maar wel alles zo ‘perfect’ op social media pleurt.
Met haar perfecte haar mooi in de krul en ik denk toch dat de filmpjes zo gecreerd zijn met een commercieel doel

Misschien een beetje zuur van mij maar zo puur en natural is het dan in mijn ogen niet echt.
(denk dat dit komt omdat ik steeds meer klaar ben met social media enzo, ik mijn ogen is daar alles nep en negatief op het moment) :stuck_out_tongue:

51 likes

In de Zweedse wildernis wonen, maar wel met internetverbinding, want zo wild moet het nou ook weer niet zijn

12 likes

Waarom zou je moeten kiezen? Ik zou ook graag in de natuur willen wonen, betekent niet dat ik me verder helemaal wil afsluiten van de wereld haha

37 likes

Haha ik dacht “heeft Bonnie nou weer zo’n irritant wit vlak in beeld omdat er iets te zien is dat geheim moet blijven??”

ZELF_KAARSEN_MAKEN,_HAMSTEREN_and_KERSTLIEDJES_ZINGEN_🍂_Herfstvlog_5___Boncolor_1216

Maar het is gewoon haar kastdeur :joy:
sorry Bonnie :sweat_smile:

27 likes

Ze laten zoveel deuren steeds open staan :sweat_smile: Deuren naar de gang, deuren van de ensuite kasten, die groene buffetkast zo te zien ook. :woman_shrugging:

1 like

Laatjes ook. Stoor ik me altijd aan :joy:

1 like

Al snap ik wel met katten dat je misschien iets open wilt laten zodat zij makkelijk naar boven kunnen ofzo. Maar het is gewoon niet logisch als je een huis hebt met al die kleine kamertjes met allemaal deuren. (Ik heb al eens eerder gezegd dat ik in mijn geval de benedenverdieping veel meer had opengebroken als ik daar zou komen te wonen)

Ook zonde van de warmte die zo wegtrekt!;p

1 like

Omdat als je het terug brengt het waarschijnlijk word vernietigd aka niet duurzaam. Als je dan alleen een lampje hoeft te vervangen waarom zou je dat dan niet doen. Omdat dat meer moeite en geld kost? Damn ik dacht dat ik lui was.

11 likes

Dus dan zadel je iemand anders met het probleem op. Terwijl je alleen even een dingentje hoeft te vervangen. Kost nog minder moeite dan iets terug sturen.

6 likes

Grappig om te lezen. Ik vind haar juist echt een zeikerd als het om spullen en eten gaat.

6 likes

Kritisch zijn en zeiken zijn toch ook twee verschillende dingen?

1 like

Dan vind ik haar zeilen en kritisch.

Hmm ben wel benieuwd, ik vind Bonnie echt alles behalve kritisch. Zij kan echt met kleine dingen al blij zijn en iets wat kapot is toch nog leuk maken. Ze koopt ook veel zooi en producten van slechte kwaliteit en is daar alsnog blij mee. Je kunt haar zelfs wakker maken met pasta van Happy Italy.

Ze kan ook wel veel zeuren maar volgen mij is ze gewoon kleinzerig en niet zoveel gewend

8 likes