Hij zegt er ook gewoon wat over in de vlog vanaf 1:47, wel heel lafjes
Het is in de vlog van vandaag trouwens 28 oktober bij Bonnie. Dat Rotown akkefietje was 26 okt. Ze vlogt altijd chronologisch. Dus er zal wel geen Rotown-vlog komen, toevallig joh 
Zoals ik al een paar posts geleden zei, hij gooit het op “Rotown verdient de reclame” en zegt verder helemaal niks inhoudelijks over de backlash.
Vind het een vreemd arrogant mannetje, ookal beweert hij zelf totaal niet arrogant te zijn komt hij wel constant zo over. Bij alles wat hij voor de camera verteld zit een soort “Ik weet het beter” toontje, kan t niet goed uitleggen maar het is er wel.
En als ooit iemand zin heeft om een compilatie te maken hoe vaak hij dit
gebaar maakt, doe het 
Ja Bonnie is er gewoon überhaupt overheen geskipt
, t moet wel leuk en positief blijven voor haar volgers natuurlijk.
Opzich zegt ie niet veel anders dan Teske en Bonnie toch? Dat ze een inschattingsfout hebben gemaakt en dat het niet slim was.
Hebben jullie Alwins foodblog al gezien? Nou bespaar jezelf de moeite, ik vond er geen klap aan. Zag op de homepage 3 dezelfde gerechten voorbij komen en dan stond bij ontbijt een gerecht met soep?! (Het kon ook als lunch, maar het staat toch raar).
Gelukkig hoeven we z’n goddelijke smeerkaasklassieker niet te missen, het is het eerste gerecht op de site:
Nou, dat was de insteek van Teske en Bonnie, maar Alwin gebruikt dat als openingszin en gaat vervolgens door op het feit dat hij de reclame voor Rotown belangrijker vind. Hij is ook de enige die de beelden alsnog in zijn vlog gebruikt waarin je duidelijk een groep mensen met elkaar in een restaurant ziet zitten terwijl dat niet mag.
Echt hé. Je ziet in de vlogs hoeveel werk hij erin steekt en hoe leuk hij het vooral vindt. En dan zoiets. Laat m gewoon lekker.
Ja, en dat staat ook los van zijn persoonlijkheid/wat we van hem vinden, dat is trouwens het verschil tussen kritiek en vals/zuur zijn, de vraag die heel vaak hier gesteld wordt is waarom t ene wel kan en t andere niet.
Heb ook wel gezien dat zijn schilderijen hier worden afgekraakt dat ik denk nou…ga zelf schilderen als je t beter kan. Dat is dus zuur gezeik.
Is dat niet juist om zijn onzekerheden te maskeren? Hij vindt nieuwe dingen/situaties/mensen eng dus missch een vorm van coping, om het aan te kunnen gaan? Zijn social mask. Vul ik even in als buitenstaander want ja dat kan gewoon (niet eigenlijk)
Hmm vind het niet anders dan Bonnie en Teske. Vind die post van Bonnie misschien nog wel erger.
Vind het een mooie site van Alwin! De foto’s zien er ook mooi en fris uit. Hij heeft alleen sommige recepten onder meerdere categorieën gezet, waardoor die vaker terugkomen op de homepage. Maar denk dat zodra er meer recepten op staan dat ook minder gebeurt.
Heb ook even gekeken maar ziet er idd netjes uit, prima begin van een site. En foutjes kunnen gebeuren als je site net bestaat.
Jamie Li is ook lekker bezig, een paar dagen geleden vol aan het promoten om in een hotel te slapen zodat je daar ook kan dineren. En nu heeft ze een kortingscode voor een museum wat na de nieuwe maatregelen die morgen worden aangekondigd waarschijnlijk ook niet meer kan.
Daar kan zij toch weinig aan doen?
Romane heeft een les geleerd deze maand going beyond fear helemaal dr vibe, welke les heb jij geleerd deze maand?
Ze kan het ook niet posten. Je volgens hebben er iig vrij weinig aan en vind het sowieso raar dat je deze activiteiten nu promoot.
Goh, volgens mij maken we allemaal plannen op het werk die de kort daarna toch niet door kunnen gaan. Maar het had ook wel door kunnen gaan. Zo simpel is het gewoonweg niet.
Ja natuurlijk kan dat gebeuren. Vind vooral het slapen+eten in een hotel promoten echt niet oké.
