Dat is toch ook een lifehack om te kunnen uiteten in een bijna leeg restaurant?
Prima toch? De een ligt wakker van persoonlijke kritiek en de ander van werkgerelateerde kritiek. Ik behoor tot de eerste, kritiek op mān blogs en artikelen heb ik mee leren dealen 
Nou de vorige keer werd dat smeerkaas soepje hier anders behoorlijk belachelijk gemaakt 
Ik snap echt niet dat dĆt voor jou een brug te ver is (misschien omdat je zelf ook blogt? Zoiets staat me bij) maar dat alle reacties als āNou vlog X heb ik net bekeken, maar dat was echt drie keer niksā, āde laatste video van X is niks aan, je mist er niks aanā en de uitgebreide, grappig bedoelde samenvattingen bij videoās van Alwin dan prima zijn. Of misschien vond je die reacties allemaal ook ruk, kan me alleen geen zelfde soort reactie daarop van je heugen.
Maar er is net een nieuw seizoen begonnen, wordt dat dan nog een volgend seizoen?
Doet dat er echt toe? Mag ze zich niet uitspreken omdat ze dat anderen keren wellicht niet heeft gedaan? En ik zeg wellicht want met 2000 leden op dit forum lijkt het me onbegonnen werk om dat bij te gaan houden.
Maar dit is gewoon afkraken, dit valt niet echt onder de noemer kritiek of feedback meer.
Ik ben eigenlijk best benieuwd naar hoe smeerkaas in soep smaakt, ik deed als student soms kruidenroomkaas in mijn soep en dat was lekker. Heeft iemand het wel eens geprobeerd?
ahahahah ja ik had je er eigenlijk in willen taggen maar ik dacht laat ik het maar niet weer gaan oprakelen voor je.
Ik ga liever niet vrijwillig over mn nek.
ja, ik maak zo champignonroom soep met minder kcal dan normale.
Met zoān kuipje Eru balans 15+ smeerkaas. Is eigenlijk heel lekker en je proeft geen kaas omdat de champignon bouillon overheerst.
Serveer ik dan met een kopje Senseo erbij
En heb je dan wel of geen gewassen gordijnen?
nee geen gewassen gordijnen en handdoeken die ik 2 weken gebruik
En dan pasta carbonara met ham en room.
Kan ik deze soep ook maken zonder de champignonnen want die lust ik niet?
Ik krijg echt de kriebels van dit soort filmpjes.
Bij dat soort filmpjes denk ik de eerste keer altijd āha, wat origineel.ā Maar nu weet ik beter, het zijn trends waar ik nog niet van wist en het is niet origineel.
Bij die eerste kan ik alleen maar letten op de nep lach. Doet mij denken aan vroeger toen we āfotoshootsā gingen doen en dan haha spontaan lachen.
Ik cringe ook wel eens bij influencers die heel gemaakt blij op een foto of op een filmpje staan. Maar iemand manisch noemen vind ik niet oke.
Iedere keer als jij wat post, denk ik dat Jorg van Sanny hier meepost vanwege je foto haha.
Hahahahahah lol, hoe dan? De man op mijn plaatje heeft een dikke snor.