Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik heb er meteen zin in als ik dat zo lees

3 likes

Dit inderdaad.
Als Bonnie kritisch is ben ik Maarten van Rossem.

7 likes

Toen ik dit stukje in de vlog zag moest ik meteen aan jou denken, ik wist gewoon dat je dit ging zeggen. :rofl:

@Xiomara ze is misschien blij met goedkope troep maar dat is dan meestal wel van korte duur hoor. Na een tijdje is het meestal toch ā€œde kwaliteit is toch niet zo goedā€ of ā€œik ben erop uitgekekenā€ en dan wordt er weer nieuwe goedkope troep gekocht. Dat zag je van de week nog bij die doos herfstdecoratie.

2 likes

Haha ik vind Jesse er nog best goed uitzien zo.
9 likes

Maar dat maakt haar toch juist niet kritisch? Ze vindt sommige dingen wellicht maar even leuk maar daarna koopt ze weer iets nieuws wat voor korte tijd meegaat, maar waar ze wel weer heel blij mee is. Net als die lampen bijvoorbeeld, daar vindt ze dan ineens weer een andere ā€˜creatieve’ oplossing voor.

Ze gaat zelden echt voor een goede investering of zo. Ik vind Nick overigens wel heel kritisch overkomen.

3 likes

Heb t filmpje nog niet gezien en hij lijkt me best een jongen die bewust is van allerhande maatschappelijke issues dus ik neem aan dat hij niet trans mensen belachelijk maakt?

Nee (of ik heb iets over het hoofd gezien), het is naar aanleiding van de nieuwe Borat film dus nu gaat Jesse ook als een ander persoon door Haarlem lopen.

Ok, ga m zometeen ff kijken.

Echt he :sweat_smile:

1 like

Jesse deed laatst ook een interview met Dang Do en daar ging hij ook heel erg respectvol mee om. Ik ben echt steeds meer Jesse fan merk ik.

Ja dat klopt, zo zijn er wel meer sociale dingen geweest waarin ik hem als jonge youtuber met een jong publiek een goeie rol in vond spelen. Vind hem ook erg veelbelovend qua talenten.

2 likes

Oh maar dat bedoelde ik ook niet, ik reageerde gewoon op het ā€œze is er echt blij meeā€ gedeelte. Want volgens mij klopt dat dus niet echt wat betreft die goedkope troepjes, maar bijvoorbeeld wel bij iets als die dure melkopschuimer.

Ik vind haar erg pietluttig over sommige dingen maar vind dat ze inderdaad helemaal niet kritisch is als dingen goedkoop zijn, op het moment dat ze het koopt. En dan later wel weer, want dan is het toch niet goed of leuk genoeg meer en gaat het weer weg of wordt het weer vervangen.
Ze koopt (of krijgt) bijvoorbeeld veel goedkope kleding waar ze dan helemaal enthousiast over is, maar die dan voor een deel ongedragen of weinig gedragen weer weggaat omdat er toch iets (kleins) mis mee is. Dus zowel wel, als niet kritisch denk ik.

1 like

Ik vind alleen jammer dat zijn filmpjes vaak wat kort zijn.

1 like

Alwin’s vlog over dat etentje staat online, heel benieuwd wat ie allemaal gaat zeggen erover…of nouja eigenlijk niet want we weten allemaal wat hij erover gaat zeggen ā€œWe mogen ook niks meerā€.

EDIT: 1:49 Hij zegt precies niks behalve ā€œBelangrijk om Rotown te supportenā€

3 likes

Ja, dat gevoel heb ik ook. Ze is niet kritisch op de manier zoals ik dat bij Nick zie. Die koopt niet zomaar iets, bijvoorbeeld. Maar ik vind haar wel kritisch bij bijvoorbeeld eten, waar altijd wel iets niet goed is.

1 like

Dat zou kunnen, maar ik denk ook gewoon dat je dat veel minder ziet en meekrijgt omdat hij niet zelf vlogt. Bonnie laat heel veel zien dus dan vallen dit soort dingen ook op. Ze had bij die herfstdoos ook niet kunnen laten zien dat ze die plastic troepjes nu lelijk vindt en nieuwe gaat kopen. Dan had iedereen gedacht dat ze alles hergebruikt denk ik.

1 like

Vooral ook wereldvreemd. Toen ze haar bij de McDonalds per ongeluk bacon op haar vegabroodje gegeven hadden. Foutje, kan gebeuren. Daar deed ze zo dramatisch over. Ze hadden haar een nieuw broodje aangeboden, een prima oplossing, en zelfs dat was niet goed genoeg.

11 likes

Tekse benoemde het wel in haar vlog, dat vind ik echt wel goed van haar.

4 likes

Ja toen kreeg ze er niet eens iets gratis bij!!

4 likes

Jaaa, zij heeft zulke fijne video’s, en ook echt talentvolle beeldmaker

2 likes