Haha ja omg dat wilde ik ook net komen posten. Is toch echt niet handig in verband met brandgevaar.
Ik moet echt stoppen met kijken…
Ik snap ook niet dat ze zo over de top reageert bij het uitpakken van die airfryer, je weet toch hoe dat ding er uitziet?
Een opbergdoos speciaal voor cadeaupapier dit is me echt too much
Ik vind het ergens wel mooi maar ergens ook heel irritant dat ze over van die kleine dingen zo enthousiast zijn. Aan de ene kant denk ik ja goh je hebt hem toch zelf besteld, en wat is er nou zo spannend aan een airfryer?
Aan de andere kant denk ik, ik wou dat ik nog zo blij kon zijn met zulke dingen. In plaats van gewoon zonder emotie in de kast zetten klaar.
Ik heb dan zeker wel emotie, maar dan richting agressie
Haha, I dunno ik zou wel heel enthousiast zijn maar ik snap die half verbaasde/half onder de indruk ‘OOOOOOOH’ gewoon niet want, zoals @Solsikke zegt, haar ouders hebben ook gewoon zo’n ding? En het is ook niet alsof ze bijster mooi zijn.
Haha jaa, als er ook maar iets niet meewerkt of niet mijn hoge verwachtinging overtreft heb ik al snel zoiets van jaaa zie je wel, weer iets wat niet goed is, Heb ik weerr !@(# Wat een gezeik. (een soort Martien Meiland komt dan naar boven in mij)
Is dat niet gewoon een soort vlogger-effect? Elke vlogger op de wereld reageert op alles overdreven zodat het op beeld beter overkomt. Net als bijvoorbeeld een docent sport/dans/theater die iets meer overdreven voor moet doen zodat leerlingen het beter overnemen.
OOHHHH WAUWWW WAT GEWELDIG!
(klik hier voor de affiliatelink)
Gelukkig voor ons schreeuwt Bonnie nog niet in haar video’s zoals Rutger bijvoorbeeld dat wel doet.
Ik zit echt bij mijzelf na te gaan waar ik Bonnie zo onsympathiek ben gaan vinden. Geen idee wat het precies is, maar misschien is het ook wel omdat de hele vlog nu thuis is en meer om haar draait. Buiten de crisis was ze meer op pad.
Het is heel jammer dat ze alleen nog maar binnen filmt. De vlog van vandaag was ook alleen maar van het eten met haar ouders? Zo stom!
Nee hoor ook de precieze bereidingswijzes van alle snacks en de twee soorten friet, turns out dat alles op 200 graden moet erg interessante content.
Haha ik klaag zo veel over Bonnie want ik vind haar zo vervelend maar daardoor ook wel goed irritainment.
Maar als ze wel ergens heen gaat krijgt ze kritiek dat ze zich niet aan de maatregels houdt? dat vind ik alleen maar goed hoor.
Maar als ze allerlei vrienden uitnodigt en op pad gaat krijgt ze ook commentaar…
Vroeger was ze wat meer creatief qua content, sfeerbeelden van buiten de herfst, muziekje eronder. Dan ging ze wat leuks doen of beetje wandelen en katten aaien in Rotterdam. Frietje halen etc. Dat kan allemaal nog steeds maar laat ze niet meer zien?
Het begint nu meer te lijken op Mas, zoveel binnen zitten en meer materialistische (ook doordat ze natuurlijk nieuwe spullen nodig heeft voor het huis).
Ligt het aan mijn laptop of zit er echt een random wit blokje over de doos van de airfryer? Ik vind het zo random dat ik echt bijna denk dat het aan mijn laptop ligt?
Nee is denk ik haar adres/van dr ouders waar ze een zeer subtiel blok over geplaatst heeft
Oh ja natuurlijk :’) wat lelijk zo hahahaha.
Nee dit zijn Bonnie haar blur skills. “Echt” blurren is niet eens veel moeilijker dan zo’n vlak dus blur gewoon normaal.