Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ik heb echt hetzelfde. Het ging hier eerder over of bonnie kritisch of niet, maar wat mij vooral stoort is dat ze echt een dubbeltje eersterangs wil zitten.

Het mag allemaal niets kosten en het is al snel zoooo belachelijk duur. En dan wel zoooo enorm. verontwaardigt zijn als het niet de Allerbeste kwaliteit ooit is :woman_shrugging: Dat gebeurt gewoon vaak niet?!

Die maccie vegaburger voorbeeld met “krijgen we niet eens iets gratis?!:weary:” vind ik daar ook een voorbeeld van.

De normale zo gezellig- en kneuterigheid, is voor mij nu verplaatst door een combi van zuinigheid, wereldvreemd zijn en ongepaste verontwaardiging die ik ff niet trek. Ik neem een pauze tot de vlogmas en dan kan ik het vast weer aan :mrs_claus:

40 likes

Hahaha allebei?! Dat zoutlampje was “maar €6” dus die fixt ze dan liever zelf, maar “deze burger was wél €6”, dus die moet vervangen worden met een gratis mcflurry/tegoedbon/friet.

Bonnie koopt heel veel prullaria, maar vind óók heel veel dingen “echt heel prijzig”.

9 likes

Ik weet niet hoor, maar de airfryer moet bij ons wel echt onder de afzuigkap staan sowieso? Los van hoe brandgevaarlijk het is om hem in de kast te laten staan. Anders ruik je het echt door het hele huis.

7 likes

??? Dat is toch ook zo. Hahah zes euro voor een burger is veel, zes euro voor een lampje niet.

8 likes

ja met katten die dat ding kunnen likken en dat het niet goed voor ze is.
volgens mij was die lamp sowieso even een hype geweest hier, maar niet eens zo zeer dat ding van de action volgens mij.

1 like

Dat lampje was inderdaad ergens ontploft.

1 like

Het gaat vaak over Bonnie en coronaregels maar Josh kan er ook wat van. Haar fans een hart onder de riem steken en ondertussen op vakantie naar Belgie, afspreken met de foefs zonder afstand te houden. :sweat_smile: Zij hebben al corona gehad, dat wel.

4 likes

Ja maar zij hebben een huis in België dus dan is het geen vakantieeeeeee
Mocking-Spongebob

20 likes

https://youtu.be/h7ZdHOFo4WU. Deel 2. NS en Lorenzo

Lorenzo is zeker geen heilige maar NS heeft fouten gemaakt en proberen dat met man en macht goed te praten pff.

1 like

Hoezeee! Vanaf volgende week verhuisvlogs van Lotte. Hoeveel verf vlogs zouden er komen?

(Kan wel zo leuk sarcastisch doen maar vind verhuisvlogs leuk ok bye)

13 likes

Wellicht, maar ze bestelt het toch zelf? Niemand dwong haar en als er dan iets goed mee is en je krijgt gewoon een nieuwe is dat ook ok. Ipv een gratis extra burger oid te eisen, omdat het prijzig is.

Het gaat nu even over een lampje of burger, maar zij klaagt toch over alles? Een bureaupoot van Ikea, zoveel qua eten, een bed. Als je een bed van een scheintje koopt is het idd niet zo mooi afgewerkt als een swiss sense oid? Waarom klagen daarover?

Haha, nja als ze in dat huis waren had ik niks gezegd denk ik (ook al mag dat ook niet). Ze waren in een hotel.

Toen met die ‘bacon-gate’ bij Mcdonalds had ik nog gereageerd onder haar vlog dat ik niet zo goed snapte dat ze naast een nieuwe burger ook nog verwachtte iets gratis te krijgen. Het probleem is met een nieuwe burger toch opgelost? Waarom wil je dan nog extra compensatie? Jammer genoeg had ze daar niet op gereageerd.

Het verbaasde mij toen hoeveel mensen in haar comments het wel normaal vonden om dan iets gratis te krijgen.

Stel er gaat iets mis met je eten in een willekeurig restaurant. Vanaf welke oplossing ben je tevreden?

  • Een welgemeend excuses is voor mij genoeg
  • Een nieuw gerecht
  • Een nieuw gerecht én je krijgt iets extra’s gratis (kopje koffie bijv.)
  • Een nieuw gerecht én het gerecht wordt van de rekening gehaald
  • Een nieuw gerecht, het gerecht wordt van de rekening gehaald én je krijgt iets extra’s gratis

0 stemmers

Ik denk dat Joey en zijn maten in 2 weekenden dat huis verven joh.

Max 1,5 vlog. Wedje leggen? :smirk:

9 likes

Lol ging t letterlijk om 1 burger van de Mac twv 5 euro ofzo?

Haha denk het ook wel! muziek op en gaan.

En; lotte is that u? :crazy_face: (grapje)

1 like

Same ik zou dan vet chaggie de ober roepen en dan. “Mn eten is niet te nassen.”
En dat de ober dan zegt “Het spijt ons zeer mevrouw wilt u anders een nieuw gerecht”
Me “eh… hehe nou nee hoor hoeft niet hoor hihi , het is wel een klein beetje te nassen, ik eet het wel op hoor haha niet boos worden please , ik hou van jou”

93 likes

Man man man, die Erik. Je zal maar hoofd mediarelaties zijn bij een groot bedrijf als de NS en geen enkele weet hebben van de connotatie van ‘‘All lives matter’’ :woman_facepalming:

18 likes

Het ging toch om pasta van Vapiano ook? Ze kreeg volgens mij geld terug om opnieuw die pasta te bestellen maar dat vond ze niet genoeg ze wilde meer geld of een voucher ofzo.

Met die burger kreeg ze ook gewoon een nieuwe toch en at Nick die oude op, volgens mij verwachtte ze toen ook 10 gratis Happy Meals erbij ofzo.

Bij zulke restaurants heb ik zoiets van ok lama, in een echt restaurant verwacht ik wel meer service maar ik hoef geen cheque ofzo, nieuw gerecht is prima. Koks zijn ook maar gewoon mensen.

15 likes