Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Het is gewoon zo random dat ik niet eens heb gedacht aan een adres haha. En ze had de doos ook gewoon een kwartslag kunnen draaien zie ik nu.

Als kijker is het nu heel saai, maar vind het eigenlijk juist alleen maar goed als vloggers veel binnen zitten. Dat is ook de bedoeling dus kan dat alleen maar toejuichen :sweat_smile:

7 likes

De vriend van Lotte ging niet mee naar de bruiloft van Lotte’s zus?!!!

1 like

Hij was niet te zien in de foto’s en ze ging ook alleen naar daar. Kan natuurlijk zijn dat hij verkoudheidsklachten heeft of het ging niet met het maximale aantal gasten, maar door die geheimzinnigheid errond is het interessant voor mij. In de comments vragen mensen het zich ook af en ze zegt gewoon: “hij was inderdaad niet mee”.

2 likes

Jézus wat práát tiger Vita toch IRRITANT.

14 likes

Ik word zo onpasselijk van die tong altijd :frowning:

6 likes

Ja Joey doet dat ook altijd, doe normaal. En dan zo’n gek klakje met zn tong

afbeelding

13 likes

Ik vind sowieso dat ze een gekke relatie hebben. De verhoudingen in die relatie zijn zo niet gelijk. Ik volg haar al jaaaaaaren en ik denk dat je dan best een aardig beeld hebt. Kan ernaast zitten uiteraard.

8 likes

Volgens mij wil hij gewoon niet graag op camera. Vind niet dat je kunt claimen dat je na jaren haar vlogs kijken een beeld hebt van hun relatie, want ze laat weinig van hem zien en dat is haar goed recht om haar relatie nog enigszins privé te houden

24 likes

Wel cute Jennie en d’r nieuwe vriend. Vind een ‘oudere’ man ook wel bij haar passen ofzo

2 likes

Is hij zoveel ouder dan?

Jemig ik maak er ook echt gewoon bijna clickbait van, hij is 37!

8 likes

Ik heb hetzelfde en kan mn vinger er ook niet precies op leggen wat me nu zo irriteert. Ze is de laatste tijd zo opvallend snel verontwaardigd over normale dingen of door meteen een conclusie te trekken over iets. Misschien doordat dat nu een aantal vlogs achter elkaar is met daarbij de saaiheid van veel praten en niets laten zien.

5 likes

ohhhh de cringe als teske selfies maakt in dr vlog

ok ze krijgt even een jas van 280 euro cadeau.

En de rest van al die mensen

Waarschijnlijk. Toch vind ik dat ze zichzelf heel onderdanig opstelt en dat hij haar vaak op een nare manier toespreekt. Dat zal iedereen dan wel anders ervaren.

1 like

Mascha ook trouwens, wist je dat al?

Ik heb weer een youtubekanaal gevonden waardoor ik gefascineerd ben haha. Ze heeft heel weinig abonnees maar ze stond bij mijn aangeraden video’s. Ik vind haar best prettig omdat ze heel rustig en vrij nuchter overkomt, maar wow zij moet inmiddels omkomen in de adventskalenders?! Ik snap niet waarom je er zoveel zou willen, ze heeft inmiddels ook al zoveel dubbel

Bonnie is wel lekker bezig de laatste weken??

7 likes

Hahaha die laatste “Succes met de aiefryer :+1:

50 likes