Er komt echt zo veel vieze lucht uit zo’n airfryer. Echt niet vergelijkbaar met een oven. Het ‘plafond’ van haar kast zal bedekt worden met een vette laag vieze drab. (Bij mij stond hij ooit onder een kastje en toen had ik dat al.)
Reden waarom ik hem niet meer gebruik, stonk als een malle naar plastic met eten, en dat blaast ie dan letterlijk uit, lrritant schoonmaken, etc. Wat is er mis met een gewone oven?
Ik vind dat snacks en frietjes wel echt veeeel lekkerder uit de airfryer en ik zou hem iedereen aanraden, maar al die gezonde dingen die je er mee kunt maken en die baksels heb ik echt maar 2 weken gemaakt. Dat het naar plastic smaakt lijkt me niet ok eigenlijk. Bij mij komt er meer gewoon vette lucht uit omdat de meeste friet en snacks voorgebakken zijn. Je kunt hem beter onder een afzuigkap zetten dan in/onder een kastje.
Heeft de airfryer al een naam???
Edit: poll
- Fikkie
- Branda
- Burna Boy
0 stemmers
Nee nu koopt ze zelf een nieuwe airfryer toch
En als die keuken dan de fik in vliegt omdat ze eigenwijs hem in het kastje (met elektra kabels en verlengsnoer) blijft gebruiken dan is het wachten op de “naaaaaaaaaaaa?!?!?? Hoe kánnn dit??!”
Nelly Fry-da
Hahaha ik hoor haar dit ook al zeggen
Typisch Bonnie, lekker de grenzen opzoeken van wat wel en niet kan/mag
Ik ook!
Ik heb mijn airfryer ook puur gekocht als vervanger van de frituurpan. Ik gebruik liever mijn oven voor de rest. Mijn groente werd bijvoorbeeld ook echt niet lekker uit de airfryer. Het verschrompelde
Hahahaah wat een gedoe om een freaking air fryer hee. Ik wens haar er veel geluk mee, ze zoekt t maar uit
Dat ze er nog op reageert dat soort onzinnige nonsens. Echt een airfryer rel, really? Denk dat ze nog heel erg “the heat” (no pun) voelt van d’r stompzinnige Rotown stunt en dat ze nu on edge is.
Ja en dan nog zo verrast en verbaasd reageren op de mogelijke functies
Kreeg er een ander gevoel bij, hij was ook niet mee naar Sarah haar bruiloft.
Het is de zus van je vriendin- en het is niet zo alsof hij pas kort een relatie met lotte heeft. Heb t al eerder gezegd, maar vind hhun relatie soms gek overkomen (gebaseerd op vlogs uiteraard). Hij helpt nooit ergens mee en koopt geen kadootje voor haar verjaardagen of wat dan ook.
Haha einde rant
Tsja, ze heeft denk ik niet voor niks al 10+ jaar een relatie en een koophuis met hem. Ieder z’n eigen invulling aan een relatie toch. En blijf erbij dat je er weinig van ziet in de vlogs en dus niet echt conclusies kan trekken over de relatie in z’n geheel
Echt he, jezus!
No clue hoe het zit in hun relatie, maar het is wel duidelijk dat Joey niet happy is wanneer ze weeral haar vlog camera op hem richt
Ik vraag me echt af hoe ik bekend zou staan als m’n vriend/man vlogger zou zijn. Ik wil ook écht niet in beeld hoor.
Haha als je wilt dat mensen hun own fucking business minden moet je misschien niet je boterham verdienen met het filmen van je dagelijks leven. Speculeren is nu eenmaal vermakelijk. Ik denk niet dat ze er mee zit hoor, want het levert haar ook clout op.
Soms vind ik echt dat mensen op dit forum medelijden hebben met de verkeerde.