Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Maar waarom eigenlijk? Is toch ergens best een rare en gretige houding? Om maar alles voor niks te willen krijgen terwijl ze het waarschijnlijk prima kan betalen. Ik snap het ook ergens wel, maar eigenlijk vind ik het aan de andere kant ook weer vreemd.

Het lijkt mij zelf ook vervelend als je dan dingen krijgt die niet je smaak zijn, maar ik weet niet goed hoe dit werkt. En ik zou me denk ik ook generen als ik influencer was en dus opeens zo van thema verander en allerlei gordijnen en tegels ga aanbevelen. Maar dat is misschien weer het hele punt van een influencer zijn, mensen nemen dingen van je aan niet omdat je er per se verstand van hebt, maar gewoon doordat ze jou als persoon leuk/cool vinden

5 likes

Ik ben echt niet snel jaloers op spon, maar die keukens. Echt, dat had zooooveel geld gescheeld.

3 likes

Wauw wat praat zij irritant!

1 like

Het is net schoolTV week journaal van vroegah :joy:

Ben ik weer met een update van m’n BEC, maar waarom houdt ze dat mondkapje niet gewoon op dr smoel. In de volgende story zie je ook gewoon anderen in de coupe zitten. Lekker voorbeeld weer :+1:t2:

9 likes

Dat weten we niet! Misschien kun je het vragen? Wie weet kan ze wel een video opnemen over hoe het leven daar was.

8 likes

God echt zo’n type die ook een keer de Koning ontmoet heeft en vervolgens pretendeert inner circle te zijn.

3 likes

Als het je helpt wil ik best wat vertellen over die ene keer dat ik een tussenstop van 3 uur had op JFK :heart: Het was toen zó anders.

NYC I will be back whenever you‘te ready, promise :heart:

58 likes

Nou ik ben wel ín de Trump Tower geweest hoor

4 likes

Ik ben ook zo als het over NY gaat. Maar meer omdat dat de enige verre reis die ik heb gemaakt. Plus het is ook raar als ik tegen mn vriendinnen ga opscheppen over barcelona waar ik met hen ben geweest…

Dus als jullie me van dat imago af willen helpen dan kan ik wel een crowd funding starten. Om andere reizen te maken.

19 likes

Als je belooft ook te gaan vloggen :smirk:

2 likes

En een fake accent NY accent om het af te toppen, anders is het niks hoor. @Soy.peor
:joy:

1 like

Tuurlijk schat!

1 like

Ik ook. Ik ben zelfs van de befaamde roltrap geweest. Ik baal alleen nog wel dat ik geen Trump kerstbal heb gekocht, maar ik heb wel een echte MAGA-pet.

Oké nu even op alle socials mijn analyses posten met mijn MAGA-pet op.

4 likes

Ik heb daar dus gevlogd en t op mn insta gepleurd. En soms ook in t engels en elke x als ik die engelse stukjes terug kijk cringe ik me helemaal de tyfus

5 likes

Omfg die screenshot ook… Ik voel razernij opborrelen en ik ken die meid nie eens.

1 like

:unicorn::rainbow::sparkles:make America gay again :sparkles::rainbow::unicorn:

12 likes

Vind iedereen wel van zichzelf denk ik! In mijn hoofd praat ik heel goed Engels en t gekke is als ik zing klinkt het ook gewoon goed, maar echt praten/converseren…weet niet of ik dat terug zou willen horen.
Heb soms ook als iemand me in t Engels de weg vraagt, sta ik opeens van : “Oh…yes you have to go right through” terwijl ik met m’n arm een ‘ga rechtdoor’ beweging maak, kan ik er helemaal niks meer van.

10 likes

Ik heb anders gepoept op het vliegveld daar. Is veel unieker dan de roltrap, toerist :roll_eyes:.

6 likes

Ik denk dat Bonnie eerlijk gezegt niet genoeg volgers en kijkers heeft voor een keuken of vloer spon die al snel 5000+ euros kosten

5 likes