Je had ook kunnen poepen op de roltrap hè! Dat is nog iconischer!
En Lottelovesbeuty? Zij heeft 77k of is dat dan ook nog te weinig
Nou echt wel hoor, er zijn influencers met veel minder en inconsistent bereik die van alles constant aannemen/krijgen. Ik denk oprecht dat Bonnie hier gewoon heel bewust keuzes in maakt en dat ze wat dat betreft wel goed zit qua moreel kompas.
Shit, gemiste kans
Bonnie “moet” een samenwerking met Chahid fixen voor de badkamer en wc haha.
Niet genoeg, of gewoon niet het juiste publiek. Als ik de reacties hier hoor, is haar smaak ook nogal twijfelachtig en kan de vraag gesteld worden of mensen naar haar “opkijken” voor haar goeie smaak. En dat “opkijken naar” is een emotie waar marketing makkelijk op kan inspelen.
Leuke video van Aimee maar snap niet dat ze zo’n call met 5 man moeten doen??
Zo’n roze bank had ze toch ook al in d’r oude huis
En boussel durft ze niet meer te zeggen (boucle) ze zegt nu maar sheepskin
Was dat nou trouwens hetzelfde bankje al Bonnie ook (bijna kapot gemaakt) heeft?
Hahahaha ja deed 't mij ook aan denken volgens mij wel
Ik volg 1 reisblogger en zij is laatst nog naar curacao geweest (2-3 weken terug) en ze plaatst vooral ook oude fotos
Die klagen veel dat ze het missen en plaatsen throwbacks, benoemen tegelijkertijd dat dit rust geeft, maar zoeken voortdurend de grenzen op met kortere reisjes in binnen- en buitenland.
Ja ik zag het! Super leuk voor hun
In de Annemerel bingo kan “De 32628 maanden, weken, dagen en seconden na het huwelijk enz.” weer afgevinkt worden. Op naar de volgende ronde.
Ik vind Lotte haar 77k volgers lang niet meer relevant. Haar views zijn een stuk lager dan sommige met veel minder abonnees. Bonnie heeft ook standaard meer views. Denk dat bedrijven daar ook naar moeten gaan kijken (of al doen?)
Ja, abonnees zeggen vrij weinig tenzij de views ermee corresponderen. Er zijn enorm veel youtubers die meer dan 100K subs hebben maar ‘ooit’ populair waren en nu nog geen 10 K per video trekken.
Bonnie’s views zijn heel erg consequent en matchen met haar abonnees. Ik denk dat juist zij iemand is waar je als merk in wil investeren.
Dat viel me ook op bij D is for dazzle, iets van 200k abonnees en video’s met 10k views
Ik vind het voor hen echt super leuk! (Voor mezelf hoop ik niet dat ik haar verlies aan de mommyyoutuberswereld haha)
Waarom zou een Monki samenwerking wel “goed” zijn qua moreel kompas en een keuken niet? Denk eerder dat zij het publiek niet heeft dat interessant is voor gesponsorde keukens. Haar publiek is best wel jong volgens mij en niet echt bezig net huizen en inrichting zoals bij de huismuts bv, maar met dingen zoals monin siroop.
Maar iemand als Dee heeft toch ook zowat haar hele huis gespond gekregen? No way dat haar publiek al huizen koopt en inricht