Was het eerste wat ik dacht. Vooral omdat ze al tig keer gezegd heeft “We gaan al zo veel minder dan normaal op vakantie”
Terwijl ze dit jaar al minimaal 1x is wezen wintersporten, volgens mij ook 2-3 keer met TUi ergens op vakantie is geweest en nog zat weekendjes weg binnen NL.
Edit: sinds wanneer is reizen haar werk? Haar werk is toch voornamelijk haar leven filmen en content maken? Alsof je niet even je leven vanuit Zeist kan filmen in een pandemie.





