Maar Bonnie en Dee vergelijken is echt de Mac en een 3 sterren restaurant.
Dee heeft ruim 1,4 miljoen volgers tov ruim 30.000 voor Bonnie op insta en 350.000 tov 55.000 op YouTube.
Dan maakt het denk ik voor een bedrijf weinig uit of je jonge of oude volgers hebt
Hahaha, ja goed punt wel
Ja ik denk dat dit komt omdat zij een beetje bij de eerste lading hoort van youtube… toen nog nauwelijks iemand het deed groeide iedereen heel hard. Zie je ook bij Sabrina Putri bijvoorbeeld. Soms halen haar videos de 10k niet eens en wel ruim 100k abonnees
Wacht, misschien late to the party maar wtf heeft Alwin met zijn haar gedaan? Soort slecht opscheertje ofzo
Volgens mij heeft Bonnie zelfs nog nooit een HelloFresh spon gekregen, dus een sponkeuken zit er al helemaal niet in
Wat is dit voor culinair hoogstandje
Aaaaww
arme Bon
Nee hoor. Ze had wel ooit een samenwerking met Shein en die heeft ze toen beëindigd omdat ze het niet duurzaam genoeg vond (of iig omdat ze niet achter het bedrijf stond).
Ik denk eigenlijk echt wel dat Bonnie gewoon kritisch is op met wie ze samenwerkt ook. Ik zeg overigens niet dat ze heilig is, maar ik vind wel dat ze dat goed doet, rekening houdt met duurzaamheid en ook transparant is wat spon betreft.
Ze heeft in een jaaroverzicht of zoiets wel eens gezegd dat ze dat jaar heel vaak het aanbod had gekregen om mee op persreis te gaan, waaronder verre reizen (zoals Amerika dacht ik), maar dat ze daar allemaal nee op gezegd had. Waarom ze precies nee had gezegd weet ik eigenlijk niet.
Maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze een keuken- of badkamerspon heeft aangeboden gekregen en daar nee op heeft gezegd.
Ik ben echt voorstander van mensen die ik video’s praten over hun mental illness (weet even niet de juiste benaming in het Nederlands) praten en er meer awarness omheen maken. Maar vind het best heftig dat Aimee bij een halve paniekaanval toch de camera erbij pakt.
Ja daar heb je ook gelijk in! Misschien omdat ikzelf nu door een periode ga met paniekaanvallen en mentale issues. Ik moet er niet aan denken om dan de behoefte hebben / het idee hebben dat ik dit moet vastleggen en delen.
Volgens mij omdat ze niet teveel wilde vliegen
Ik heb haar ook al ontvolgd, ze spreekt mij niet echt aan. Ik ken haar ook niet echt, maar hoezo komt het niet als een verrassing?
Wow de auto van Charlotte is altijd al een afvalbak, maar in de story die ik net zag is het echt extreem. Hoe kun je zo leven?
Whahaha ik heb net gekeken en dit is gewoon een vuilstort container op wielen.
Hahaha die parkiet
Edit: vind vogels in kooitjes wel heel zielig
Ik kan haar niet maar dit kwam in mijn aanbevelingen en ik vind het een hele eerlijke video van iemand die gedumpt is. Maar hoe heftig is het om dit met onbekenden te delen.