Ben Lotte gelijk weer gaan volgen (als ze er tenminste tussen uit popt met al die borduur instas.)
Ze deed mee aan love island
Vond haar zoooooo vervelend
Hahah zij ging toch huilen omdat ze te veel aandacht kreeg? Was zo idioot haha.
Cute, oma Miep in reclamefolder! (heb verder niks met Denise maar vind die video’s dat ze samen eten altijd heel leuk!)
Oma Miep
Love oma Miep
Hahaha ik heb nu pas de vlog van Bonnie gezien met dat bed uitklappen. Moest zo hard lachen, zo leuk ook dat ze er achteraf op terugblikken en toegeven hoe sullig het eruit zag als een soort van Johnnies (Nick die erop ging staan hahahaha)
Vind sommige reacties hier echt overdreven ook, ze geven het toch Zelf ook toe??
ik zie het trouwens ook echt voor me dat ik ook in allerlei hoeken en bochten zou gaan liggen staan zitten om dat ding uit te klappen man heb nog nooit zoiets gebruikt zooo sullig hahha
Ah, wist ik niet! Ik zag wel dat Kimberly klaver een BLM Instagram post had deze zomer, en ‘m daarna weer weghaalde
. Dat vond ik wel opvallend. En dat die ex van Anna en dus vriend van Kimberly volgens mij voor zwarte Piet is. Brrr
Ik vind haar saai en nietszeggend. Steeds van die kleren die ze verkoopt (is dat nou oude kleding van haar?), dezelfde saaie foto’s, meh, dus eigenlijk wat jij ook hebt: ze is niet meer interessant voor mij. Nooit geweest ook denk ik eigenlijk .
Oh nee heb het precies andersom, niet weer verhuizingvlogs… ben helemaal klaar ermee na die hele reeks van Bonnie en Aimee Dus even geen Lotte dus voor mij
Vraag me af of Lotte zelf ook mee helpt met klussen, of alleen foto’s maakt enzo.
Ik kan er nooit zo goed tegen dat de vrouwen dan een beetje gaan staan kijken, foto’s maken en voor de koffie met worstenbroodjes (of kinderen) zorgen, en dan zeggen ja ‘wij’ hebben hard gewerkt vandaag. (stiekem ook gewoon jaloers op)
Want voor kinderen zorgen is niet hard werken.
Ohh niet perse naar Lotte gericht eigenlijk.
Dat klussen wordt in mijn omgeving vaak als mannending gezien zo stereotyperend.
Terwijl vrouw en kind dan toekijken of koffie zetten en niet zelf de handen uit de mauwen steken, maar wel zeggen hoe ze het precies willen hebben. En dan ook de credits opeisen voor het werk ofzo.
Heb zo vaak gewild tijdens de bouw dat ik gewoon lekker de was kon doen, zulke dingen i.p.v. specie draaien en stenen opperen en vegen/schilderen etc. (daar gewoon helemaal klaar mee nu naar 3 jaar dus ik betrok dit ff heel erg op mezelf snorry!) Kreeg ook vaak de opmerking; ach dat is toch geen vrouwenwerk!.. Maar ja iemand moet het doen.
Hahah wat wil je nou. Wel of niet meehelpen.
Kleine toelichting, en dan laat ik het er maar bij want heb spijt dat ik het geplaatst heb, zit met gewoon nog diep ofzo.
Weg ivm privacy
Hahaha dit klinkt echt als een jou probleem, geen ons probleem.
Lotte is waarschijnlijk nog al haar kleding aan het inpakken.
Hmmm probeer dit te begrijpen
Tijdens een zware periode kwam alles alleen op jou aan, en dan werden er seksistische opmerkingen geplaatst. Dat samenhing met het stereotype “vrouwen willen niet klussen”. Je hoopt dat “we” / Lotte dat dus meer doen, ipv valse gedachte dat we het niet kunnen
Je gaf ook al direct aan dat je bericht uit persoonlijke jaloezie was toch, het is er nu uit Geen probleem
‘Hahaha’ is niet echt nodig toch als reactie op haar toelichting?
Ik moet lachen omdat het een bizarre serie posts is met een giga humble brag.