Nou in mijn omgeving neemt de vrouw vaak de lead in het verhuizen, alles categoriseren alles ordenen in dozen, alles goed en veilig inpakken. Ken echt geen vrouw die thuis een beetje thee zit te drinken terwijl de man alles doet.
Pff Milan zijn kat is overleden door een aanrijding dus nu heeft Enzo de kat voor hem begraven en ondertussen laat hij soms wat beelden zien van het beestje toen ze nog leefde. De tranen rollen over mijn wangen hoor.

Vanaf 34 minuten ofzo gaat hij daar mee bezig. Ik zit echt als een klein kind te huilen.
80 km per uur als ik Enzo moet geloven dus dat is niet prettig nee.
En d’r washi tape
En ze wilde een 5 deurs auto ivm toekomst en nu heeft ze weer 3 deurs.
Mja als het gratis is
Er is een groot verschil tussen zelf een gloednieuwe auto kopen en meteen 20% afschrijven zodra je de garage uitrijdt, of een gloednieuwe auto gratis mogen rijden in ruil voor een paar IG posts
Ik vind dit altijd echt een pluspunt aan Enzo. Dat hij niet alleen zorgt dat het ‘content’ is maar ook een soort van levensles geeft aan zijn kijkers met verschillende opties als je zelf in zo’n situatie komt.
Vond dat met het scheren heel lang terug ook mooi. Dat hij kinderen leert hoe ze hun baard/snor kunnen scheren als ze geen broer en/of vader hebben die het kan leren aan ze.
Lotte heeft de empty house tour geupload. Echt een leuk huis met veel potentieel! Ze gaan alles professioneel laten schilderen dus zal een heel pak sneller gaan dan bij Bonnie. Ik ben benieuwd hoe ze het gaan inrichten.
Naaaaaaa, wat bizar.
Nadat Bonnie vorige week aangaf nog goed even te willen nadenken over welke adventskalender(s) ze er nog bij wilde hebben voor december, maar dat Rituals een goede kans maakte, heeft Rituals hun luxe kalender aan Bonnie opgestuurd. Daarmee is haar probleem gewoon helemaal opgelost
Wow, LoA strikes again!
En veel opberg! Zo opgelucht voor hen (dan weet je dat je je echt stoorde aan al die spullen overal ingeklemd)
Het is echt precies zo’n huis wat ik voor ogen had bij hen haha, past wel bij ze. En wat een verschil ook met Bonnie; al dat gereedschap, kluskampen opgehangen, deuren er al uit en ze laten alles volgende week verven. Ik denk dat zij daar binnen no time wonen.
Moet wel zeggen, dat ik dat washok een beetje gek vind. al snap ik dat het de oude badkamer is geweest. ik had het denk ik toch iets anders gemaakt. Vind het vooral lekker inderdaad dat ze al doorpakken. ben ook heel benieuwd hoe lotte haar kantoor gaat worden.
tbf volgens mij gaat bonnie nog steeds slimmer om met dingen aannemen dan de meeste. die alles maar aannemen omdat het kan en gratisch is. (Al vond ik het nu voor haar doen ook best veel)
Tja je komt er natuurlijk maar op 1 manier achter of het echt iets is voor je.
True dat! Al vraag ik me af als iets niet past of leuk staat, of ze het niet terug stuurt? Dat doen wel emer mensen toch, online bestellen en als het niks is terug.
Vooral met de planten was ik eigenlijk wel benieuwd of ze daar wel rekening mee hebben gehouden of het kat vriendelijke planten zijn.
Als je je wensen maar hardop uitspreekt naar het universum
Bonnie is altijd nog duurzamer dan de gemiddelde Nederlander
Volgens mij wordt er op het forum nauwelijks gezegd dat Bonnie duurzaam is. Naast vegetarisch, is ze weinig omgevingsbewust.
Ik heb hier wel geleerd dat ze ook niet aan voedselverspilling doet