Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Dit gaat echt zo’n hardnekkig broodje aap blijven, ze BESPRAK er 15, ze had er geen 15.

28 likes

Wat flauw dit. Ja Bonnie koopt veel troep en heeft veel spullen, vind dat ook echt stom. Maar ik vind dat vingertje wijzen een beetje kinderachtig omdat ze ook nergens zegt dat ze heel duurzaam is of leeft. Dat ze duurzaamheid ademt zijn niet haar woorden.

Ze eet vega(n), koopt vaak tweedehands, brengt haar spullen ook naar de kringloop of geeft het door aan iemand anders, heeft geen auto en doet veel met fiets/ov, gebruikt een herbruikbare waterfles en boodschappentas, gooit volgens mij amper eten weg en eet vaak restjes, scheidt haar afval en stemt (volgens mij) op een politieke partij die duurzaamheid hoog in het vaandel heeft staan. En vast nog wel meer kleine dingen. Dusja :woman_shrugging:

41 likes

Kijk je haar vlogs wel? Of is dit gebaseerd op info van hier? Dit herken ik niet helemaal hoor

1 like

image

Wow, zoveel Bonnie stans hier.

50 likes

Josh v die zegt dat de mascha planner nu extra mooi is.

Best een gemene opmerking vind ik.

13 likes

Hahaha extra mooi omdat Maacha het niet heeft ontworpen? :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Ik wist niet dat Bonnie zo’n hot item was, tot dat ik in dit topic keek. Ze is duidelijk wel voer tot gespreksstof :rofl:

Love debbie. Jezelf filmen in de sportschool en het dan inspiratievol noemen

14 likes

Teske geeft in haar omschrijving altijd heel goed aan wat ze gekregen heeft en wat sponsored is, vind dat echt heel goed om te zien!

3 likes

Yes.

Bonnie is spullenziek

1 like

Ik ga er voor het gemak maar vanuit dat je op mijn bericht van een paar dagen geleden doelt, ik heb niet gezegd dat ik Bonnie duurzaam vind. Ik zei dat ik vind dat ze het goed doet met rekening houden met duurzaamheid. Daarmee bedoel ik bijvoorbeeld in vergelijking tot andere youtubers die gewoon vanalles op laten sturen, waarbij een perspakketjes unboxing video geen 10 pakketten maar wel 70 of 100 pakketten zijn, waarbij alles dan meteen opengetrokken en geprobeerd wordt en gezegd wordt ‘hm, nah, niet zo mijn ding’. (Denk bijv aan Mascha of Monica)
Je kunt wel blijven roepen dat Bonnie niet duurzaam is (en dat is ook niet zo) maar wat is dan duurzaam? Volledig plastic vrij leven en bijna geen ecologische voetafdruk achterlaten?
Nogmaals: ik denk dat ze het voor een influencer best aardig doet qua rekening houden met het milieu en duurzaamheid.

3 likes

Ik heb de hele video niet gezien maar misschien 2 verschillende kleuren ofzo?

Ze zegt ook zelf na jaren kwijlen. Volle erkenning

1 like

Ik ging even stories kijken door deze comment, maar die axolotl :heart_eyes:

1 like

Ja, wat een beest! Ik wist helemaal niet dat ze die had?

1 like

Dit zorgt er bij mij denk ik voor dat ik me er bij Bonnie minder aan stoor, ik heb juist het idee dat ze dit niet zo doet (afgaande op deze video). Vrijwel alle dingen die ze heeft gekregen zijn naar mijn idee dingen die ze anders zelf ook had gekocht en gaan op of zijn herbruikbaar. Eten, die kalender die ze al wilde, boeken die ze al wilde (en kan doorgeven), mondkapjes, plantjes. Die kleding dan niet, maar 2 pakketjes aan kleding in een paar weken tijd valt me wel mee voor een influencer. Het maakt haar inderdaad niet duurzaam, maar het is ook niet alleen maar aannemen omdat het kan.

4 likes

Haha wat

Zo komt echt leuk over! Hetzelfde als in haar vlogs, eigenlijk.

4 likes

Wow haar likes en volgers komen ook niet overeen.
Max 10k likes en ruim 479k volgers.

Edit: wel benieuwd naar de uitzending.