Wat staat hier?
Ik denk eigenlijk niet dat wij hem te zien krijgen
Het slopen van al dat groen zal vrij duur geweest zijn.
En als ze alles betegeld… dan is het niet zo gek dat het zo duur is
Nou planten zijn anders ook takkkkkkkeduur hoor
Maar de planten waren er al toch
Vertel mij wat wij hebben deze zomer onze tuin laten doen. Maar onze tuin is van vergelijkbare grootte als die van Tien, maar wij hebben nog een boel gras. En we kwamen toch echt zo’n 10k lager uit
Ik sta niet meer te kijken van die prijzen, wij waren zelfs het dubbele kwijt. Helaas zijn de tegels niet van goud nee. (wel mega mooi geworden)
Dat is niet zo gek, dat moet je door een stratenmaker laten doen en niet door een hovenier.
Lekker bezig Bonnie #iglo Dat het ook echt in haar opkomt dat haar ouders met haar bonuskaart ook al die gratis producten kunnen ophalen.
Jaa stuur maar een pb
Ik snap ook niet hoe het werkt, de automatische machines die ik ken stop je flink vol met bonen en dan gebruik je dezelfde bonen totdat ze op zijn. Als je er maar een klein beetje in doet (voor een paar kopjes) werkt het niet
En Bonnie zegt nu, als ik deze niet zo lekker vind bewaar ik ze als backup. Maar dan zitten ze toch al in die machine?
Ik kan me bijna niet voorstellen dat ze steeds al die koffie helemaal opdrinken, misschien kan zij ze inderdaad weer uit de machine halen?
@marley maar ze zegt wel meteen dat ze dat niet zou doen toch? haha. Ik kan me wel voorstellen dat ze het zich afvraagt, best bizar dat je voor 17 euro gratis producten meekrijgt (al snap ik niet waarom ze dan haar moeder zou sturen, het is en blijft dezelfde kaart dus de logica ontgaat me een beetje)
Oh ik zou ook wel cheap bonen proberen hoor, gewoon om het verschil te proeven. Tip voor Bonnie: die van de Aldi zijn heel lekker
In de vlog van Charlotte filmt ze haar oma (echt super kort in beeld) die oma zegt niet doen. Daarop volgt een nieuw shot. Maar als die oma al niet gefilmd wilde worden, waarom zou je dat dan nog in de vlog laten?
Maar niet alle machines hoef je vol te proppen. Je kunt ook vaak een beetje erin doen. Want als je weinig koffie drinkt en je laat die bonen in de machine zitten worden de bonen vet snel oud, die moeten echt goed luchtdicht bewaard worden.
Jongens, volgens mij moeten er echt nieuwe youtubers komen met verrassende content. Ik word inmiddels helemaal simpel van alle Bonnie discussies (of ze nu wel/niet gierig is, al dat gezeur over dat huis, etc)
Ik volg dee niet maar kijk net op haar insta en vind het wel ironisch dat iemand met de bio: “fuck the perfect feed, let’s keep things real” zo’n feed heeft:
Hmm ‘raadt aan’ ? Zo kun je het ook interpreteren natuurlijk