Ik weet niet hoe het nu is, want ik heb haar ontvolgd toen ze zei dat de aarde werd opgefrist door corona, maar voorheen zag ik nooit negatieve reacties bij haar. Of ze die dan verwijdert - zou me niet verbazen, zelden iemand zo passief agressief ‘POSITIVE VIBES ONLY’ zien posten - of dat iedereen haar geweldig vindt, dat weet ik niet.
Het is jammer, want vroeger vond ik haar best leuk. Toen ze nog mensen interviewde over geluk (en dan niet alleen types als gekke Loutje, maar ook psychologen enzo) en daar open maar nuchter in stond. Ik denk dat het mis is gegaan toen ze zichzelf als expert ging zien en een echte YouTuber werd, in plaats van een tv-presentator die haar programmaformat op YouTube uitvoert.

Ik las het verkeerd


