Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ja, of mensen daar massaal besmetten. Maar dat doet er dan niet toe voor Dee, blijkbaar? Het gaat voornamelijk om haar veiligheid. Wat erg dit.

Maar ook van TUI vind ik dit heel misplaatst. Ik snap dat het nodig is om geld te verdienen hoor. Maar jezus man. Denk na :joy::joy: Ik cancel TUI dus ook vanaf nu. :raised_hands:t3:

6 likes

Misschien is het wel door Rutte gezegd omdat nu, doordat er bijna geen toerisme is, de helft van de bevolking steun moet krijgen van voedselbanken.

1 like

Ja, mag wel wat meer economische steun naartoe dan zou je denken. Daar was best veel gedoe over. Het was en is allemaal moeilijk moeilijk.

Ik vond het al treurig dat op Curaçao je van die volgevreten zonnebankgebruinde Nederlanders op het strand ziet zitten tijdens het hoogtepunt van de pandemie, terwijl er 100 meter verder mensen zijn die geen eten hebben. :joy_cat::joy_cat:

Dat je daarheen gaat, terwijl je ook nog eens weet dat de zorg daar minder goed is, mensen daar daardoor kwetsbaarder zijn, ik kan er met m’n kop niet bij.

5 likes

Haha huh het was toch ook hartstikke sarcastisch? En grace dr opmerking toch ook?

… of de jouwe ook en snap ik het nu zelf niet meer #sarcasmception :grimacing:

6 likes

Mijn sarcasmemeter werkt niet goed, ben niet zeker :face_with_raised_eyebrow:, van @grace wel.

Ik heb dit account toevallig via dit forum een tijdje geleden ontdekt, maar zij maakt echt super leuke en originele videos die helemaal gericht zijn op duurzaamheid ook en ze heeft mijn inziens veel te weinig abbonees, weer eens wat anders/leukers dan de eeuwige verhuisvlogs en koop videos van bonnie

8 likes

Ja ik heb haar laatst ook getipt. Echt een heel lieve en vrolijke vrouw lijkt me dat.

2 likes

ik heb zo weinig nieuwe video’s dat ik gewoon zit te wachten op de huisvlogs van lotte. Geen idee wanneer die eigenlijk komen.

2 likes

Ik snap je punt maar de situatie was in de zomer wel echt heel anders dan nu he. Toen werd het ook niet afgeraden door Rutte, nu wel.

3 likes

Maar al die mensen die nu naar Cura gaan en zeggen dat het anders zo zielig is voor hun als er geen toeristen komen. Gaan zij elk jaar rond deze tijd daar heen?

Spoiler.

Nee is kaulo domme smoes asabe

30 likes

Curaçao zal de influencers (en alle andere Nederlanders die PERSE op vakantie willen) ook echt dankbaar zijn als Corona er wel uitbreekt :roll_eyes::fu:t3:

7 likes

Wat is zij superleuk, ik heb me meteen op haar geabonneerd!

Ze is een heel ander persoon, maar het doet me een beetje denken aan de oude filmpjes van Roosmarijn Koster.

1 like

Heeft iemand Jill gekeken bij FD?

Ik inmiddels wel, ze waren goed gematcht!

Ik heb me ook aan de video gewaagd. Wat een poep zeg

1 like

Dit dus. Wij gaan elk jaar in november naar de Canarische eilanden, waar ze naast van bananen, echt bijna alleen van toerisme leven.
Wij hebben er familie wonen en hebben er een eigen huis. We vliegen overmorgen die kant op, ondanks dat ik er achter sta, vind ik het ook dubbel. We hadden in april al geboekt en het is daar nu code geel. De omstandigheden zijn daar heel goed volgens familie en we nemen uiteraard geen onnodige ‘extra’ risicos. Ondanks dat het niet hoeft laten mijn man en ik ons morgen (privé, zelfbetaald) testen zodat we zeker weten dat we niks mee die kant op nemen. Overal verder mondkapjes en goed aan de regels houden, maar dat doen we hier ook.
En aan de ene kant, ben ik blij om te gaan, en aan de andere kant niet. Het blijft gewoon dubbel.
Ik steun nu ook de lokale ondernemer in nederland, ik ga komende week wel een week heel vaak op het strand lunchen/dineren/strandbedjes huren. Ergens het gevoel krijgen om toch het juiste te doen.

Wat ik nu niet zou doen is naar Curaçao omdat het kan, we gaan omdat we al geboekt hadden en het vorige week op geel is gezet. Bij oranje hadden we het niet gedaan.

7 likes

(video niet gekeken) maar zij is toch aan de andere kant ook super bang dat ze ziek wordt want als zij het krijgt dan houdt ze het volgens mij niet lang vol :grimacing: Een paar weken geleden had ze ook gedeeld dat ze “griep” had, geen corona blabla. Maar echt, ik geloof dat gewoon niet. Haar lichaam kan een normale griep toch al niet aan lijkt mij?

1 like

En dat zeker weten dat je het niet die kant op neemt klopt dus niet. Je hebt nu betaald voor schijnveiligheid.

26 likes

Niet perse als reactie op Haagse Rach maar in general, valt het mij op dat zoveel mensen feitelijke informatie, verdraaien/conspiracy theories de wereld in helpen onder het mom van eigen mening.

4 likes

+1 voor de Aldi bonen! Die zijn hartstikke lekker. Wel de “dark roast”, de extra dark roast vind ik net iets te heftig qua bitterheid.

Koffie is ook weer echt zo’n ding waar mensen super snobistisch over doen (net als wijn), maar dat ze bij een blinde proef de Aldi bonen net zo lekker of zelfs lekkerder vinden dan bonen uit een speciaalwinkeltje die 4x zo duur zijn want exclusief.

7 likes

Maar in principe heb ik het morgen dus dan niet.