Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Pfff lekker naar curacao hoor Dee! Ik heb familie daar en geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om daar nu heen te gaan en ze in gevaar te brengen.

Ik zou alleen in uiterste nood gaan met een overlijdensgeval en zelfs dan zou ik hoe kut ook echt een goede afweging maken wie er is overleden en of het écht nodig is. (Dit klinkt heel hard over wie is overleden maar ik heb een hele grote familie en niet met iedereen dezelfde band)

1 like

Je hoeft het ook niet te benoemen. Maar vond het nogal manipulatief om eerst met smoesjes te komen en als mensen daar wat van zeggen “Ja maar mn schoonvader is terminaal” te roepen. Zo van uitgeluld ik heb wel een goede reden hoor. Is idd een prima reden maar die had je gelijk kunnen benoemen om gezeik te besparen.

35 likes

87 likes

Ik heb radijsjes :musical_score:

9 likes

Hele mooie!!!

3 likes

Weeeelke coloree

2 likes

Platano’s zijn toevallig wel fokking lekker, dus ik wil wel een voorraadje opkopen van de Canarios hoor

Dank je wel voor je bericht, ik realiseer me dat als ik het in mijn eerste bericht anders had benoemd, het anders over was gekomen, dat was slimmer geweest. Maargoed. Dat is niet meer anders, met een lekker gevoel ga ik in ieder geval niet die kant op. En wij hadden echt in april niet bedacht dat het nu nog zo zou zijn, naief wellicht.
We gaan altijd in november, maar nu door schoonvader + code geel besloten om toch te gaan, oranje was het anders geweest. Neemt niet weg dat we als we daar toch zijn, we wel gaan genieten. Althans, tot zover mogelijk.

En een goed artikel, het is niet voor iedereen crisis. In mijn omgeving zijn er veel mensen die er écht financieel last van hebben, en mensen die er eigenlijk alleen maar voordeel van hebben. Blijft goed om ons dat ook te realiseren

1 like

Begrijp ik, had ik beter kunnen doen :+1:

1 like

Ja dat wel hè. Dus de bananen zijn een fijne bijkomstigheid

1 like

Gran Canaria is mijn favoriete eiland in de hele wereld, dus veel plezier. Ondanks dat het wellicht onethisch is om te reizen ben ik jaloers haha (niet op de reden van je reis)

Met code oranje mogen ook noodzakelijke reizen nog wel. Ziekte in familie zou dus een begrijpelijke situatie zijn code oranje alsnog naast je neer te leggen

2 likes

Nou ja dat vind ik wel erg hard, ik denk dat aardig wat mensen mensen in april toch wel gedacht hebben dat het in november wel weer min of meer normaal zou zijn. Achteraf een beetje naïef natuurlijk, maar dat is achteraf praten. Ik ken ook meerdere mensen die hun vakantie van het voorjaar omgeboekt hebben naar het najaar.

6 likes

Wil je aub een barraquito voor me drinken

6 likes

Echt toen ik dat las…

afbeelding

1 like

Ja dat is het zeker :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja uiteraard :joy:

1 like

Wel beter dat Bonnie geen pony meer heeft.

6 likes

Misschien ben ik naïef maar er wordt toch gewoon de bananenindustrie bedoeld?
Dat is het meest geexporteerde (fruit)product van de Canarische Eilanden en dus een grote inkomstenbron.

2 likes

Dit is zeker wat ik bedoelde, maar het werd helaas heel letterlijk opgevat. Ik bedoelde de industrie in zijn geheel, uiteraard niet respectloos

2 likes