Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Nou ja dat vind ik wel erg hard, ik denk dat aardig wat mensen mensen in april toch wel gedacht hebben dat het in november wel weer min of meer normaal zou zijn. Achteraf een beetje naïef natuurlijk, maar dat is achteraf praten. Ik ken ook meerdere mensen die hun vakantie van het voorjaar omgeboekt hebben naar het najaar.

6 likes

Wil je aub een barraquito voor me drinken

6 likes

Echt toen ik dat las…

afbeelding

1 like

Ja dat is het zeker :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ja uiteraard :joy:

1 like

Wel beter dat Bonnie geen pony meer heeft.

6 likes

Misschien ben ik naïef maar er wordt toch gewoon de bananenindustrie bedoeld?
Dat is het meest geexporteerde (fruit)product van de Canarische Eilanden en dus een grote inkomstenbron.

2 likes

Dit is zeker wat ik bedoelde, maar het werd helaas heel letterlijk opgevat. Ik bedoelde de industrie in zijn geheel, uiteraard niet respectloos

2 likes

Loll whut?! Ik realiseer mij nú pas dat er mensen zijn die het anders opvatten,

3 likes

Ja misschien kwam het door mijn zinsopbouw grappend over, dat kan ik me voorstellen

Ja dus?

Dat illustreert dat lang niet iedereen voorzien had dat de situatie nu nog zo ernstig zou zijn. Zoals ik al zei, wellicht achteraf naïef maar in mijn ogen niet onbegrijpelijk.

Edit: Overigens zijn de vakanties van die mensen dus ook allemaal niet doorgegaan omdat hun bestemmingen nu nog steeds/weer rood of oranje zijn.

4 likes

Klopt maar dan vind ik het wel grappig om tijdens een pandemi die nog steeds bezig is “Ja maar ik had aan het begin van de pandemi geboekt” als exuus te gebruiken om het voor je zelf goed te praten dat je nu op vakantie gaat.

2 likes

Oja, ze hebben daar wel meer verdiensten toch? :smiley:

Ik snap dat jij heengaat hoor; als het gaat om het afscheid nemen van je schoonvader en dus de vader van je partner. Dat is verschrikkelijk en dus logisch dat jullie de keuze maken. Ik zou niet anders hebben gedaan.

Maaaaaaar dat is niet te vergelijken met Dee. Dee en dr ‘Ruttuhhh geeft als advies ga naar het Caribisch deel van het koninkrijk ja tog veilig vakantie’ dat is gewoon… ik heb daar geen woorden voor. afbeelding

5 likes

Whoah ik dacht even dat ik in het carona topic zat. We hebben echt nieuwe youtubers nodig!

7 likes

Hoe vita door haar haar heen ragt in die laatste video. :fearful:Jjeeeezuss… Doe eeeeven normaal. (insert haar stem)

4 likes

Bonnie gaat binnenkort beginnen met Reels, misschien brengt dat wat leven in de brouwerij

2 likes

Nooooo please nooo. Ik denk dat we een Bonnie maximum moeten instellen per dag. Na vijf posts gaat er een slot op en kan er niet meer over haar gepost worden

31 likes

Als dat gebeurt, dan stel ik voor dat we dat ook voor Masha instellen in het beutybloggerstopic. Daar gaat het op een enkele post over niets anders…

1 like

Je weet hoe dat topic van origine heet? :joy:

2 likes