Omg, ik vond haar echt fan-tas-tisch in die tijd.
Ja ik heb natuurlijk de illusie dat je dan ook meteen alle bijbehorende stijl en elegantie gratis cadeau krijgt waardoor je er bomb uitziet maar dat zal wel niet.
Ja ik kan gelukkig nog wel elke dag in de spiegel kijken en mezelf wijsmaken dat mijn hoogtijdagen echt nog moeten gaan beginnen (who am I kidding though) in plaats van steeds weer met de beginnende aftakeling geconfronteerd te worden. Maar leven in een illusie doe ik toch liever dan de bittere werkelijkheid accepteren.
Een vriendin van mij heeft dat dus al vanaf haar 17e in haar (verder ook donkere, weelderige) haar en het is zo tof. Onbekenden komen als je ergens iets zit te drinken ook best vaak vragen waar ze dat heeft laten doen? haha
Ze was er zelf op jongere leeftijd trouwens nooit blij mee maar inmiddels heeft ze het omarmd.
Over BA gesproken, komt dat ooit nog terug of is het gewoon finito na dat hele schandaal?
Vond haar Gourmet filmpjes altijd zo leuk!!!
Ik heb geen flauw idee, maar de filmpjes van Claire waren leuk inderdaad!
Ben wel een beetje klaar met de klus vlogs van Bonnie. Ik erger me ook aan dat rommelige gedoeđ
Ik vind het verbazingwekkend dat er steeds weer een muurtje of deurpost komt die nog niet gedaan is. Het is echt een oneindig gelig oppervlakte wat in delen wordt aangepakt.
Oprecht benieuwd naar Alwinâs videoâs over het UWV. Vind dat hij het best is als de focus ligt op dergelijke zaken omdat hij daar zelf ook mee te maken heeft. Die eetvideoâs enzo zijn leuk, maar ik vind hem het best als hij serieuzere zaken aanpakt. Heel benieuwd naar het verhaal van zijn vriendin (niet zijn âvriendinâ maar het meisje uit de video).
Dit
Maar ze hebben zometeen wel een mooi huis precies zoals ze het willen, laat ze toch! Ze doen dit voor de 1e keer. Ik denk dat ik na een jaar nog half gele muren zou hebben van ellende.
Oh wat was dat schandaal ook alweer? Iets met dat ze mensen niet betaalden toch? Waar vind ik daarover?
Heb je even?
Oh nee⊠Het is nog erger dan ik dacht. Unsubscribe
:â(
(ik mocht dit niet posten omdat het geen volledige zin is. Maar mijn emoties zijn niet te vangen in woorden ja!!!)
Aan de ene kant vind ik het ontzettend jammer dat zoân leuk en informatief platform ten onder gaat omdat de grote master van het geheel een bigot is, aan de andere kant denk ik: een bigot heeft dit platform groot gemaakt dus vind ik het meer dan terecht dat het hele concept verdwijnt.
Ik hoop dat Sohla voor haarzelf een platform gaat creëren waar wel gelijkheid bestaat en de editors die dat supporten meeneemt.
Casey Neistat is ook weer begonnen met vloggen! Vlogs van 5 minuten ongeveer. Wat kan die man toch goed filmen en editen.
Kijken jullie al Creffie? Hij is wel een van de meest originele NLse youtubers. Zân kanaal groeit ook echt snel.
Jaaa echt zo leuk!