Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Is dit de nieuwe InGe MaRiEkE?

8 likes

De nieuwe planner van sanny kost 50 (!!!) euro. Serieus, wat een prijs. Wie koopt dit?

13 likes

Wat krijg je voor dat geld, is die planner van goud ofzo

1 like

Lololol en ze heeft hem nog niet eens gemaakt toch? Of is ze echt in 2 weken van idee naar af product gegaan?
Edit: hij is al af (en ze heeft er al minimaal 70 verkocht, dus 3500 eu omgezet in 1 uur halle-fucking-lujah)

linkje en foto's

https://shop.sannyzoektgeluk.nl
Lekkere maniakale lach weer op insta. Alsof ze zo “HA HA HA ik ben ECHT GELUKKIG” wil zeggen.

20 likes

Ik vind hem leuk vormgegeven en met een handige indeling, maar ehhh €50? Thanks but no thanks

8 likes

Vijf-tig

Merk ik maar weer dat ik totaal niet in haar doelgroep val :joy:

1 like

Wat een foto :scream: brrrrrrr

Nou ze lacht eerder alsof ze zegt “HAHAHA WELKE GEK BETAALD ER NOU €50 VOOR EEN AGENDA”

76 likes

Maar je krijgt wel oa dit erbij:

Stickers met teksten als ‘’Me-time’’, ‘’Ff niks’’, ‘Date Night’, ‘Party’ en ‘Beauty Time.’ Deze stickers dienen als reminder voor het inplannen van die essentiële genietmomenten

54 likes

:joy: Zo droog

En 52 videos???

Maar niemand weet precies wat voor video’s he! Misschien wel elke dag een spreuk van 20 seconden. Dan heb ik ook zo 52 video’s gemaakt. Of een leuke dagelijkse yell: “yell yell yell, met 50 eu investeren in MIJ kom je er wel! Doe maar mee!”

Ik kan wel enigszins jaloers zijn op mensen die zo goed zijn in “passief inkomen genereren”. Ik weet dat zij en Jorg heel lekker gaan op die term. Gewoon één keer een boekje in elkaar flansen en dan verspreid duizenden euro’s verdienen. Met een beetje geluk elk jaar want die planners raken ook weer vol.

12 likes

Wat is dat voor gedoe met die #ikdoenietmeermee? https://www.instagram.com/p/CFaQHv2B4wj/ Zijn er ook youtubers/instagrammers die ook zo dom mee doen?

1 like

Check boulevardtopic

1 like

Wat achterlijk zeg

Echt bizar hoe je zo trots kan zijn op zo’n rip off. Ik zou me echt schamen om nu ook nog met een planner te komen. Het past op zich best bij de vibe van Sanny maar dat had ze toch jaren geleden moeten doen.

‘wat niet in je planner staat gebeurt ook niet’ Chill ik laat mn werk even weten dat het niet in de planner stond vandaag dus helaas.

13 likes

Ik snap deze negativiteit eigenlijk niet zo. Ik zou zelf no fucking way 50 euro voor een planner neerleggen, maar als mensen dat wel doen, leuk voor hun. En leuk voor Sanny. Blijkbaar zag Sanny dat hier geld te verdienen viel en speelde ze daar op in. Iedereen blij toch?

5 likes

Tuurlijk mag ze dat verkopen. Het is wat de zot ervoor betaalt natuurlijk. Alleen blijf ik het een gigantisch bedrag vinden maar good for her dat er klaarblijkelijk mensen het er voor over hebben :smiley:

Vraag me wel af hoe goed het verkocht had als ze geen influenza was geweest.

Edit: sanny heeft voor mij ook gewoon geen grote gun factor aangezien ze altijd doet alsof al haar ‘successen’ puur door het manifesteren komen en je dus slechte dingen over je zelf afroept. Plus dat ze die laatste excuus post van Annie Ten Duis geliked heeft. :nauseated_face:

5 likes

Dat bestaat al jaren, het heet een agenda. :wink:

25 likes

Dit. En van planners krijg ik altijd het gevoel dat je moét je volledige leven plannen of je zou niet goed bezig zijn/niet streven naar een hoger doel ofzo?

Is natuurlijk volledig mijn eigen interpretatie.