Nee ik belandde er ook per ongeluk en nu heb ik spijt
Zelfde met Don, is ook zo’n vlogger. Is mijn vriends irritainment en soms kijk ik mee. Gister hebben we het maar uitgezet omdat het echt te irritant voor woorden was.
Ik vind het ook vrij bizar dat ze nu een kast zelf heeft ontworpen van anderhalve meter maar dat ze nu geen hanggedeelte heeft? Sowieso zijn planken echt the worst voor kleding, die stapels vallen altijd om en het ziet er rommelig uit. Ik zou hop die planken eruit gooien, minimaal 1 groot hanggedeelte en veel meer lades. lades voor kleding.
Ik kijk Gio vaak tijdens het avondeten. Samen met Enzo en dan klik ik er beetje doorheen.
‘‘Als ik hier naar kijk en dan bedenk dat mijn onderbroeken hierin zitten dan zou ik kunnen huilen’’ Bonnie
Huilend van ellende ja met zo’n kast
Neeee ik vind het lief dat ze er zo blij mee is en begrijp eigenlijk ook niet wat er nou weer mis is met die kast
Ja dat gaat dus al niet hij is te ondiep voor hangers haha!
Ooh haha jeetje dat had ik even gemist. Nou dan had ik hem in een andere kamer geplaatst haha, waar die wel dieper kan!
Hij kán daar toch oon gewoon dieper? Die slaapkamer is niet klein ofzo. Ze wilden het gewoon niet leek het?
Ben het hier echt ZO mee eens. Ik bezwijk af en toe weer ff voor een vlog over dat aquarium van 'm maar irriteer me altijd helemaal kapot. Zo’n naar ventje. Echt ongekend dat hij zoveel volgers heeft, vooral omdat hij ook (itt Enzo Knol bijvoorbeeld) echt een gigantisch slecht voorbeeld is. Bah.
Hahaha ja zoiets herinner ik me nog! Er was ook een topic voor de iets minder fashionista’s dat over kleding ging, en zij heeft dat ooit ook voor de grap geterroriseerd met de andere echte fashionista’s haha. Ze spraken ook heel neerbuigend over het andere topic. Maar dat is echt 10 jaar geleden, dus daar beoordeel ik haar nu ook niet meer op
Ik geloof dat ze de kast per se op die plek wilde, en dat de kast anders te ver voor het raam kwam te staan (wat ik ook erg onwenselijk zou vinden).
Het is allebei een hot tub en Jacuzzi is een merknaam, kwam ik pas achter!
Net als dat ik pas geleerd heb dat rollerblades eigenlijk ook een merknaam is (en dat je in het Engels dus inline skates moet zeggen ipv rollerblades).
Wel interessant dat er merken zijn die zo populair zijn dat we het als woord zijn gaan gebruiken.
Ja! Net als luxaflex!
Ben ik gek of is de top post weg?
Ja grappig he. Pampers is ook een voorbeeld.
En Maxi-Cosi!
Cola toch ook? Je hebt zoveel van die dingen, echt grappig eigenlijk. Bijvoorbeeld tipp-ex of kleenex (al zeggen ze dat meer in Amerika volgens mij) of kliko of cruesli