Ja maar die shutters en de trap waren volgens mij spon, volgens mij die badkamer deels ook dus zal haar weinig boeien of ze dan snel zal verhuizen of niet haha.
Aha, dat ze ergens een contract leek te tekenen? Ik dacht dat ze bij een uitgeverij zat ofzo, dus (alweer) een boek
Kwam per toeval op de vlog van Channah en Quentin (?) terecht, dat ze zijn dochtertje opzoeken op Curaçao. Echt een lieve verrassing van Channah, wat exonthebeach toch teweeg kan brengen
Dit is echt precies de reden dat ik haar ontvolgt heb. Ik trek de manier waarop zij kijkt echt heel slecht, ontzettend zelfvoldaan ofzo.
Denk het niet, lijkt mij ook lastig ivm ZL.
Hoezo? Het is toch niet alsof haar vader om de hoek woont en dat dan lastig is met co-ouderschap
Maar gaat ZL niet naar de kdv oid? Volgens mij heeft ze ook bijna basisschool leeftijd toch? Ik volg Mo alleen op insta eigenlijk.
Oh zo, ja kdv volgens mij. Ze is 2 dus basisschool duurt nog wel ff, denk dat verhuizen op zo’n jonge leeftijd niet zo lastig is? Idk, heb geen kinderen haha.
Heel NL blijft zoveel mogelijk thuis maar de influenza’s gaan gezellig naar een event van een welbekende Duitse autofabrikant… oh well
Kdv lijkt me nou niet echt een reden om niet te verhuizen. ZL is van de zomer 2 geworden dus basisschool duurt nog even!
Die was toch online zag ik op insta bij Mascha?
Volgens mij vond twitter de coaches niet zo leuk. Moet het zelf nog terugkijken.
Heh zijn het YouTubers ofzo?
Nee de coaches van cynthia toch? Werd besproken hier vanmiddag vgm…
Oooh oke oke, overheen gelezen haha.
Je kan het online volgen, maar oa jipp, elisejoanne, sophie milzink zijn daar
Pff Willemijn die op IG maar weer eens zegt hoe nieuwsgierig iedereen naar het geslacht is en hoe onbelangrijk dat voor hen zelf was omdat ze graag een gezonde baby wilden. Snap ik, maar waarom maak je er dan wel zo’n cliffhanger van? Daar maak je het zelf ook heel belangrijk mee.
haha, maar ik had gister meegelezen op twitter en die tweets in dit artikel waren echt de enige negatieve? ‘overladen met kritiek’ is wel een far stretch hoor
Ze mag het toch gewoon delen wanneer ze dat zelf wil?
Beetje flauw dat ze het meteen moet delen zodra ze het weet, omdat je er anders zogenaamd en cliffhanger van maakt. Is niet haar probleem dat andere mensen nieuwsgierig zijn.
haahahahah echt zo