Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Wij zeggen ook meer productnamen.
Een pamper
Een bic
Een kodak

2 likes

Jaaaa! Geweldige mensen.

Agh, laatst kwam er een filmpje van Kalvijn en hem in mijn aanbevelingen tegen. In dat filmpje gingen ze naar zijn middelbare school en kwamen er twee vrienden van hem (Gio) langs om hem op te zoeken. ZĂł awkward, en vooral omdat ze elkaar niet meer spraken. Ik kreeg er een nare bijsmaak van. Daarnaast gaf hij ook het slechte voorbeeld door te stellen dat hij de laatste (paar) jaar van school meer spijbelde dan op school te zijn (zonder disclamer) en dat hij zijn school niet af gemaakt had.

(ben er eindelijk achter waarom ik steeds dit soort YouTubers in m’n aanbevelingen heb, terwijl ik dat normaal echt nooit kijk, blijkbaar heeft mijn broertje mijn tablet ‘geleend’ zonder te vragen - sorry voor deze onboeiende info maar even mijn frustratie uiten).

2 likes

Pff, jeetje, ondanks dat ik wel achter wat ik schrijf sta, ik zie nu pas dat ik reageer op berichten van 2 dagen geleden :woman_facepalming:
Kan m’n post wel weghalen anders, sorry.

1 like

Ohjaaa memories

1 like

John & Janet (coaches van Cynthia) zijn nu bij Steenrijk, Straatarm. Nu ik dit zo hoor, is het nog vager wat ze allemaal precies doen.

1 like

Ik zag dit ook en kwam hier om het te delen!

1 like

Geen idee eigenlijk.

Ehmmm. Een soort Mommy Instagrammer/Coach toch? Ik weet in ieder geval wie het is omdat ze een zoontje heeft met microcefalie & daar deelt ze veel over.

1 like

Volgens mij zijn haar volgers op instagram opgelopen na de geboorte van haar zoontje die microcefalie heeft. Ze heeft ook wat vlogs gemaakt (een jaar geleden ofzo?) en een boek geschreven op het gebied van een positieve mindset.

Ik volgde haar destijds omdat ze positief en eerlijk is, en ook nog eens ‘gewoon’ werkte. Ben nu afgehaakt omdat het inderdaad erg de instamom/coachkant op gaat. Ze zit nu weer in een spannend traject voor een tweede kindje, omdat het gen van haar eerste kindje erfelijk bepaald lijkt te zijn.

Nu ik dit teruglees denk ik
 bizar dat je dit van een onbekend iemand weet? Ik ben ook drastisch instamoms aan het verwijderen.

2 likes

Haha, nee denk het niet. Ze benoemt dat ze haar witte shutters heeft vervangen? En laatst had ze haar trap nog gedaan, vlg mij stond de verbouwing vd badkamer nog op de planning maar had dat ivm Corona vertraging opgelopen. Plus ze benoemde onlangs nog het zo een fijn huis te vinden. (Tot zover mijn kennis over dit verder super onboeiend iets)

1 like

Ja alsof ze een huis heeft gekocht in Rotterdam (door de achtergrond van de foto)

1 like

Ja maar die shutters en de trap waren volgens mij spon, volgens mij die badkamer deels ook dus zal haar weinig boeien of ze dan snel zal verhuizen of niet haha.

3 likes

Aha, dat ze ergens een contract leek te tekenen? Ik dacht dat ze bij een uitgeverij zat ofzo, dus (alweer) een boek

1 like

Kwam per toeval op de vlog van Channah en Quentin (?) terecht, dat ze zijn dochtertje opzoeken op Curaçao. Echt een lieve verrassing van Channah, wat exonthebeach toch teweeg kan brengen

3 likes

Dit is echt precies de reden dat ik haar ontvolgt heb. Ik trek de manier waarop zij kijkt echt heel slecht, ontzettend zelfvoldaan ofzo.

Denk het niet, lijkt mij ook lastig ivm ZL.

Hoezo? Het is toch niet alsof haar vader om de hoek woont en dat dan lastig is met co-ouderschap

3 likes

Maar gaat ZL niet naar de kdv oid? Volgens mij heeft ze ook bijna basisschool leeftijd toch? Ik volg Mo alleen op insta eigenlijk.

Oh zo, ja kdv volgens mij. Ze is 2 dus basisschool duurt nog wel ff, denk dat verhuizen op zo’n jonge leeftijd niet zo lastig is? Idk, heb geen kinderen haha.

2 likes