Heel NL blijft zoveel mogelijk thuis maar de influenza’s gaan gezellig naar een event van een welbekende Duitse autofabrikant… oh well
Kdv lijkt me nou niet echt een reden om niet te verhuizen. ZL is van de zomer 2 geworden dus basisschool duurt nog even!
Die was toch online zag ik op insta bij Mascha?
Volgens mij vond twitter de coaches niet zo leuk. Moet het zelf nog terugkijken.
Heh zijn het YouTubers ofzo?
Nee de coaches van cynthia toch? Werd besproken hier vanmiddag vgm…
Oooh oke oke, overheen gelezen haha.
Je kan het online volgen, maar oa jipp, elisejoanne, sophie milzink zijn daar
Pff Willemijn die op IG maar weer eens zegt hoe nieuwsgierig iedereen naar het geslacht is en hoe onbelangrijk dat voor hen zelf was omdat ze graag een gezonde baby wilden. Snap ik, maar waarom maak je er dan wel zo’n cliffhanger van? Daar maak je het zelf ook heel belangrijk mee.
haha, maar ik had gister meegelezen op twitter en die tweets in dit artikel waren echt de enige negatieve? ‘overladen met kritiek’ is wel een far stretch hoor
Ze mag het toch gewoon delen wanneer ze dat zelf wil?
Beetje flauw dat ze het meteen moet delen zodra ze het weet, omdat je er anders zogenaamd en cliffhanger van maakt. Is niet haar probleem dat andere mensen nieuwsgierig zijn.
haahahahah echt zo
Oooo, ja true zulke websites willen wel altijd overdrijven inderdaad
Eens, maar waarom dan wel elke keer benoemen dat mensen het graag willen weten maar dat het voor jou onbelangrijk is? Dan spreek je jezelf imo tegen en geniet je er wel van mensen aan het lijntje te houden daarover.
Misschien krijgt ze 100 DM’s per dag met de vraag wanneer ze het bekend gaan maken? Geen idee. Ik krijg alleen niet het gevoel dat ze in dit geval aandacht aan het zoeken is.
Sorry? Misschien omdat ze herhaaldelijk onzin comments blijft ontvangen en het met wat zij hebben meegemaakt het belangrijk vindt dat dit duidelijk is.
Haha ik was ook ah zoeken, maar vals alarm volgens mij
Ugh yak wat een walgelijke mensen.
“Omdat WIJ onze zaken op orde hebben kunnen wij andere mensen financieel ondersteunen” Dit klinkt zo uit de hoogte bah. Ineens een shot van een stuk of wat fotolijstjes van Afrikaanse kinderen (meerdere landen), dat dat “hun” kinderen zijn a.k.a. geadopteerd ofzo? Beetje zoals je een aap of olifant kan “adopteren” en dus regelmatig geld geeft voor hun levensonderhoud. Ik weet niet, maar ik krijg hier echt een naar gevoel bij. Ze vinden zichzelf zo goed dat ze dit kunnen doen en een boot kunnen kopen voor een arm Balinees gezin puur omdat zij hun shit op orde hebben en die arme zielige mensen in Afrika of Azië kunnen dat niet. Stelletje white saviors.
Ik kwam dit kanaal tegen (geen idee hoe eigenlijk, het is heel klein) en ik dacht dat het heel oude video’s waren, maar ze zijn heel recent haha. Het is voor mijn gevoel heel old school YouTube
Ik weet dat hier vooral saaie youtubers worden besproken, maar omdat het laatst ook al om caricakes ging: ze heeft een nieuw filmpje waarin ze een gesponsorde trip maakt naar Busan om medical tourism te promoten. Aan de ene kant vind ik het interessant, maar ook heel vreemd?? Ze gaat dus ter promotie langs bij allemaal klinieken waar ze dus een check krijgt op verschillende dingen.