Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Heb de aflevering net op de achtergrond gekeken, maar Sanne(ke) niet gezien.

Het grote succes van WW is net dat een heel grote groep van het cliënteel hervalt. Het is dus eigenlijk geen succesvol duurzaam dieet, maar werkt natuurlijk wel heel goed als business model want die mensen komen terug: ‘het heeft gewerkt’ en brengen opnieuw geld in het laatje.

7 likes

Nee haar post/Story was kennelijk gebruikt (zonder dat haar om toestemming of reactie was gevraagd).
Ik denk dat het heel snel even in beeld komt, dus niet Sanne zelf

Wow ja MyStyleDiary flashbacks!! Heette die website zo?
Het feit dat zij maar 3 jaar ouder is dan ik doet me OUD voelen jezus ik heb het gevoel dat ik er makkelijk 10 jaar ouder uitzie :flushed:

2 likes

Ik weet niet wie dat is dus geen idee. Maar ik denk misschien meer iets als: dat in de toekomst dik ook gewoon een normaal lichaamstype is en daar naar wordt gehandeld.

2 likes

Haha ik ging effe kijken of zij vroeger dun was en ja hoor:

image

Ze komt op me over als iemand die met enige moeite haar “nieuwe” lichaam probeert te aanvaarden. Da’s prima, maar dat maakt je geen boegbeeld van body positivity, integendeel.

11 likes

Dit vind ik nou een leuke video! Ik hou nooit zo van die mukbangs maar ik ben gaan kijken omdat ik Alice en Kristina beide leuk vind en ze hebben echt een leuke chemie. Eindelijk eens youtubers die oprecht geïnteresseerd zijn in elkaar, elkaar vragen stellen en naar elkaar luisteren.

7 likes

Ik weet niet wie je bedoelt en ken deze hashtag ook niet, maar er wordt ook wel “the future is female” geroepen door feministen toch, en die willen ook niet per se dat iedereen vrouw wordt? Denk dat je zoiets niet te letterlijk moet neme n haha

3 likes

Ah leuk! Volgens mij heb ik hen nog nooit samen gezien

1 like

Miljuschka heeft uitgebreid haar excuses aan Sanne aan geboden. Waarom ze toen niet gereageerd had, dat ze er zelfs om heeft gehuild en dat ze er op terug wou komen, maar dat is vergeten.
Ze wou met Sanne bellen om er over te praten, en ze wist niet dat de beelden niet met Sanne gedeeld waren. Miljuschka geeft aan daar niet over te gaan.
Sanne heeft ook haar excuses aangeboden en beseft dat ze te hard kan reageren op mensen die ze niet kent.

Wat een happy end op deze donderdag middag.

40 likes

Tuurlijk wel, dat is het belangrijkste punt van onze secret agenda :smirk:

9 likes

Huh wat bedoel je?

11 likes

Uuugh Kaj Gorgels, het lijkt mij wel een redelijk chille gast maar die typetjes die hij speelt of überhaupt als hij grappig probeert te doen. Hou ooooop. Heel veel cringe. In die vlog van Monica ook ik dacht echt please staaawp.

6 likes

Ja en nu lekker op vakantie naar Ibiza :fu:naar mijn weten nog steeds een oranje/ rood gebied. Maar net zoals Lil Kleine schijt hebben.

3 likes

Oh dat wist ik niet, jee wat een sukkel.

Ja Kaj is sowieso een tegenstander van de coronamaatregelen, laat hij vaak genoeg blijken in zijn stories.

2 likes

Hij is ook volgens mij een beetje een zweefteef geworden sinds hij met jessie jess gaat. Die zal wel zeggen dat Corona verzonnen is oid.

17 likes

Ja die kon zich helemaal vinden in die post van Doutzen

8 likes

Ja en was ook altijd al bezig met allerlei meditaties en tarotkaarten. Dat mind over madness van hem en mo vind ik ook zo niet passen. Denk dat ze daar wel een grote invloed heeft gehad op hem. Ze had mo ook een keer een heel zweverig cadeau gegeven.

Oh Sissyboy, waarom moet 1 van mijn favo merken qua interieur/kleding nou met Huismuts samenwerken? Onnodig.

Jullie producten spreken al voor zichzelf!
Qua materiaal-gebruik en kleuren, oh wat knap dat Huismuts deze bij elkaar kan stylen, ooooh wat knap - zou een persoon zonder smaak zelfs ook nog lukken (#frustratie)

8 likes