Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Ah leuk! Volgens mij heb ik hen nog nooit samen gezien

1 like

Miljuschka heeft uitgebreid haar excuses aan Sanne aan geboden. Waarom ze toen niet gereageerd had, dat ze er zelfs om heeft gehuild en dat ze er op terug wou komen, maar dat is vergeten.
Ze wou met Sanne bellen om er over te praten, en ze wist niet dat de beelden niet met Sanne gedeeld waren. Miljuschka geeft aan daar niet over te gaan.
Sanne heeft ook haar excuses aangeboden en beseft dat ze te hard kan reageren op mensen die ze niet kent.

Wat een happy end op deze donderdag middag.

40 likes

Tuurlijk wel, dat is het belangrijkste punt van onze secret agenda :smirk:

9 likes

Huh wat bedoel je?

11 likes

Uuugh Kaj Gorgels, het lijkt mij wel een redelijk chille gast maar die typetjes die hij speelt of überhaupt als hij grappig probeert te doen. Hou ooooop. Heel veel cringe. In die vlog van Monica ook ik dacht echt please staaawp.

6 likes

Ja en nu lekker op vakantie naar Ibiza :fu:naar mijn weten nog steeds een oranje/ rood gebied. Maar net zoals Lil Kleine schijt hebben.

3 likes

Oh dat wist ik niet, jee wat een sukkel.

Ja Kaj is sowieso een tegenstander van de coronamaatregelen, laat hij vaak genoeg blijken in zijn stories.

2 likes

Hij is ook volgens mij een beetje een zweefteef geworden sinds hij met jessie jess gaat. Die zal wel zeggen dat Corona verzonnen is oid.

17 likes

Ja die kon zich helemaal vinden in die post van Doutzen

8 likes

Ja en was ook altijd al bezig met allerlei meditaties en tarotkaarten. Dat mind over madness van hem en mo vind ik ook zo niet passen. Denk dat ze daar wel een grote invloed heeft gehad op hem. Ze had mo ook een keer een heel zweverig cadeau gegeven.

Oh Sissyboy, waarom moet 1 van mijn favo merken qua interieur/kleding nou met Huismuts samenwerken? Onnodig.

Jullie producten spreken al voor zichzelf!
Qua materiaal-gebruik en kleuren, oh wat knap dat Huismuts deze bij elkaar kan stylen, ooooh wat knap - zou een persoon zonder smaak zelfs ook nog lukken (#frustratie)

8 likes

Eerlijk
Ik denk dat de kans dat je Corona in Nederland oploopt, (nog uit eten en naar de kroeg gaan want ja je hebt toch vakantie, moet wel een beetje genieten) vele malen hoger ligt dan dat je samen in een huis in de bergen op Ibiza zit

4 likes

Ja dat had ik wel begrepen, maar dat beeld heb ik dus niet gezien.

1 like

Denk dat ze idd het stigma dik=ongezond wil doorbreken hiermee. We zijn zo geconditioneerd met dun=gezond, terwijl dat natuurlijk niet per se waar hoeft te zijn. Gezond=gezond en ongezond=ongezond, met een duizend verschillende aanleidingen en vaak ongeacht figuur of gewicht.

7 likes

Juist!

1 like

Dat is bij afvallen sowieso zo. Van mensen die afvallen komt het bij een groot gedeelte er sowieso weer aan. Wat ik bedoel, is dat je bij WW je dag leert plannen en bewuste keuzes maakt. Ook heb een je groep met wie je je problemen deelt. Bij het Sonja Bakkeren heb je een menu waar je je aan houdt en daarna weer terugvalt. Daar heb je hetzelfde. Afvallen is sowieso commercie, waarbij WW volgens mij een van de betere partijen is.

5 likes

Maar overgewicht is wel gewoon echt ongezond. Het zou alleen niemands business moeten zijn hoe ongezond iemand anders leeft.

42 likes

Ik vroeg me af waarom ik dat dan niet gezien heb en toen bedacht ik me dat ik hem al een paar weken niet meer volg. Is maar beter ook als ik dit lees

Haha ja ga ik denk ik ook maar doen, scheelt veel irritatie. Jammer want ik vond hem eerder wel leuk