Samenvatting van Paul zijn nieuwe video…
- De titel heet ontvoering
- Je kijkt naar Paul in zijn midlife crisis die ontvoert wordt.
- In een Dutchtuber 2.0 versie!
Jezus wat slecht…
*Even aangepast omdat mijn zin krom was!
Samenvatting van Paul zijn nieuwe video…
Jezus wat slecht…
*Even aangepast omdat mijn zin krom was!
Wat staat hier 
Oh god, iets te snel getypt heb mijn stukje even aangepast! Moet nog even verwerken waar ik naar gekeken heb! 
Hahaha nee je zin was duidelijk maar wtf waar gaat het over. Zo’n gekke vent
Jemig n.a.v. een opmerking in een ander topic ben ik weer eens een Sanny vlog gaan kijken maar dat hele gezweef over de Law of Attraction is gewoon nóg erger geworden. Man man bij werkelijk elke poep en scheet in die vlog haalt zij of Jorg wel weer het woord ‘ visualisatie’ ‘mindset’ of ander vaag woord erbij.
De kers op de taart was toch wel aan het einde van de vlog toen ze wat stress hadden over geldzorgen en ze even de auto ( ik citeer:) “ gingen pinnen bij het Universum”.
Wait what?!
Overigens zet ik mijn vraagtekens erbij of zij daar gelukkig gaan worden. Zij zijn echt stadsmensen imo, zo gehecht aan Amsterdam. Verbaasde mij ook niet dat Sanny er zo emotioneel over was.
Je zou mij ook never nooit de stad niet uitkrijgen overigens, hoeveel elektrostress ( wederom een citaat) je in een stad ook hebt.
Omg ik was Dutchtuber al helemaal vergeten met al die fake ontvoeringen en drama 
Wel echt lekker als je zo makkelijk je meuk kan verkopen
Ja, want ze gebruikte hem niet zo veel zei ze. Maar ik vind het ook wel mooie decoratie, dus zou hem wel gehouden hebben als ik haar was.
Volgens mij wil Shifra gaan leven van affiliate links, my god
En Senseo zie ik net 
Ik weet zeker dat uit dat ding blikkerig lelijk kutgeluid komt
Lotte op Instagram en Lotte op Youtube zijn echt twee compleet verschillende mensen.
Haha hoezo? Omdat ze op YouTube bijna altijd in haar badjas zit en op Instagram van die hipster fotoshoots?
Herkenbaar:joy:

Ja, maar niet de meest flaterende foto. Vind dat ze er niet zo gezond uit ziet ofzo?
Heeft iets weg van Jeffree Star.
Zie net de nieuwe Structuurj. Planners. Niets voor mij maar vind de covers wel altijd smaakvol gedaan (qua kleuren/print)
Dat EINDELOZE gelul van Aimee, word die vriend daar niet helemaal gek van?
Die video dat een styliste haar outfits gaat uitzoeken. Eerst die hele vragenlijst met haar meegekeken, dan dat hele filmpje van die stylist. Pas bij 22 minuten gaat ze pas uitpakken. Echt zo onnodig allemaal
Ga je ook verhuizen? Ik vond alles reuze meevallen alleen de levertijd van dingen zoals gordijnen, bank en bed enorm op verkeken
En ja hoor, er komt een aparte video over de poezenverhuizing!