Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Volgens mij wil Shifra gaan leven van affiliate links, my god

2 likes

En Senseo zie ik net :joy:

3 likes

Ik weet zeker dat uit dat ding blikkerig lelijk kutgeluid komt

5 likes

Lotte op Instagram en Lotte op Youtube zijn echt twee compleet verschillende mensen.

4 likes

Haha hoezo? Omdat ze op YouTube bijna altijd in haar badjas zit en op Instagram van die hipster fotoshoots?

5 likes

Herkenbaar​:joy::joy::joy:

1 like

Ja, maar niet de meest flaterende foto. Vind dat ze er niet zo gezond uit ziet ofzo?

8 likes

Heeft iets weg van Jeffree Star.

2 likes

Deze reactie onder Bonnies vlog :sweat_smile:

9 likes

Zie net de nieuwe Structuurj. Planners. Niets voor mij maar vind de covers wel altijd smaakvol gedaan (qua kleuren/print)

Dat EINDELOZE gelul van Aimee, word die vriend daar niet helemaal gek van?
Die video dat een styliste haar outfits gaat uitzoeken. Eerst die hele vragenlijst met haar meegekeken, dan dat hele filmpje van die stylist. Pas bij 22 minuten gaat ze pas uitpakken. Echt zo onnodig allemaal

18 likes

Ga je ook verhuizen? Ik vond alles reuze meevallen alleen de levertijd van dingen zoals gordijnen, bank en bed enorm op verkeken

En ja hoor, er komt een aparte video over de poezenverhuizing!

Ik asocieer hun zo erg niet met seks dat ik die hele quote dus niet begrip uit die screenshot.

3 likes

Ik vind de stylist kiest mijn kleding video’s van aimee juist heel leuk. Krijg bijna de neiging zelf zoiets een keer te doen.

5 likes

Oh, ik vond dat juist wel fijn, om het hele proces te zien. Haar gewone vlogs vind ik vaak wel teveel gepraat en wat langdradig, maar soms ook wel chill als achtergrondgeluid.

3 likes

Oh haha. Ik kijk hun vlogs niet, ik ken alleen de verhalen van hier. Ik ben niet preuts en vind openlijk praten over seks ook belangrijk. Maar ik vind ook weer niet dat alles geseksualiseerd hoeft te wordend dus ik vind het eigenlijk wel leuk klinken dat hun kanaal “family friendly” is om het zo te noemen (van wat ik dan begrijp uit de posts hier)

1 like

Oh zonder dit forum had ik dit niet eens opgemerkt. Zie dat iemand anders in de comments ook reageert met “ik zal het tactischer verwoorden dan Nick” ofzo. De laatste tijd?! Ik ga nu heel anders naar de vlogs kijken. Spannond

Huh zat Nick op Girscene?

41 likes

Haha leuk dat je dat als highlight hieruit pikt

50 likes

Oh haha ik las het verkeerd

1 like