Google nooit glans…
Shit ik heb het toch gedaan en vervolgens mijn telefoon naar de andere kant van de kamer gegooid
Ik krijg alleen maar Andrelon glans & care 
Een of andere soa.
Hmmm 
Vond het wel geinig dat Bonnie in de vlog weer een jurkje aan had met franjes / tierelantijntjes (zo omschreef Lisa haar stijl toch?) toen ze ah inpakken was in Lisa’s bijzijn
Bonnie had destijds echter geen benul waar die omschrijving op sloeg
Ik snap het niet, waarom dan?
Gerucht is dat Nick/Bonnie aan ageplay doen/van ageplay houden
Ageplay is een kink waarin je doet alsof een van de twee jonger is
Lisa wordt door Nick en Bonnie hun dochter genoemd
Vind dat nogal een gerucht. Maar ff over dat ageplay. Is dat een bekend ding? Ik krijg er een beetje pedo - incest achtige vibes van. Alsof je die behoefte eigenlijk hebt ergens, maar dan via een rollenspel dat tot uiting mag/kan brengen waardoor het voor die mensen toch bevredigend is? Want het is als iets erotisch bedoeld neem ik aan?
Ja don’t shoot the messenger, ik wil ook niet insinueren dat ze het uberhaupt doen maar zie:
ik wil niet eens aan hun seks leven denken 
Ik weet niet eens wat dat is… een seks leven.
Ik volg wel wat je schrijft. Hmmm wat ik ervan weet, had die docu op Netflix gekeken tijdje terug.
Sex explained? 1 vd afleveringen ging over fantasieën en kinks. Staat me bij dat het “veilige” manieren zijn om een bepaalde basisbehoefte uit te oefenen, bijv met speeltjes, grenzen verleggen/nieuwe dingen uitproberen. Meerdere partners; geliefd/begeerd voelen, rollenspellen: controle/angst loslaten, milf dingen: macht uitoefenen etc. Of dit altijd opgaat, weet ik niet! Missh kan iemand anders aanvullen
Ik vind je uitleg eigenlijk wel heel helder 
Vlg mij is Monica ook weg bij Spec (ze neemt eigen kantoor ruimte met Stanley)
Ik snap dat gedeelte van Girlscene niet echt? Je kon daar toch niet liken, of wel? En hoe was bekend dat Nick op dat forum zat? Of is dit allemaal sarcastisch?
Ja! Boef staat er wel nog op, in de comments onder Mo’s vlog wordt gezegd dat hij ook weg is/gaat? Strangé
Oh en ze benoemt dat ze in Rotterdam naar de boekhouder/notaris moest, beide ivm haar cosmetica-lijn! Dus geen huis, zolang onlangs hier werd gedacht. Misschien een nieuwe BV opgericht?
Ik “ken” Stanley alleen uit de vlogs van Monica, maar ik vind hem en zijn vriendin/vrouw(?) wel altijd overkomen als heel lieve, down-to-earth mensen. Tegelijkertijd besef ik me nu ik dit typ wel dat hij ook het management is dat bijvoorbeeld achter die domme box van Monica zit…
Vlg mij heeft de documentaire maker van Miljuska Sanne een bloemetje gestuurd (stories)