Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Vind dat nogal een gerucht. Maar ff over dat ageplay. Is dat een bekend ding? Ik krijg er een beetje pedo - incest achtige vibes van. Alsof je die behoefte eigenlijk hebt ergens, maar dan via een rollenspel dat tot uiting mag/kan brengen waardoor het voor die mensen toch bevredigend is? Want het is als iets erotisch bedoeld neem ik aan?

Ja don’t shoot the messenger, ik wil ook niet insinueren dat ze het uberhaupt doen maar zie:

2 likes

ik wil niet eens aan hun seks leven denken :sweat_smile:

11 likes

Ik weet niet eens wat dat is… een seks leven.

46 likes

Ik volg wel wat je schrijft. Hmmm wat ik ervan weet, had die docu op Netflix gekeken tijdje terug.
Sex explained? 1 vd afleveringen ging over fantasieĆ«n en kinks. Staat me bij dat het ā€œveiligeā€ manieren zijn om een bepaalde basisbehoefte uit te oefenen, bijv met speeltjes, grenzen verleggen/nieuwe dingen uitproberen. Meerdere partners; geliefd/begeerd voelen, rollenspellen: controle/angst loslaten, milf dingen: macht uitoefenen etc. Of dit altijd opgaat, weet ik niet! Missh kan iemand anders aanvullen

Ik vind je uitleg eigenlijk wel heel helder :wink:

1 like

Vlg mij is Monica ook weg bij Spec (ze neemt eigen kantoor ruimte met Stanley)

Ik snap dat gedeelte van Girlscene niet echt? Je kon daar toch niet liken, of wel? En hoe was bekend dat Nick op dat forum zat? Of is dit allemaal sarcastisch?

Ja! Boef staat er wel nog op, in de comments onder Mo’s vlog wordt gezegd dat hij ook weg is/gaat? StrangĆ©

Oh en ze benoemt dat ze in Rotterdam naar de boekhouder/notaris moest, beide ivm haar cosmetica-lijn! Dus geen huis, zolang onlangs hier werd gedacht. Misschien een nieuwe BV opgericht?

2 likes

Geen idee man, misschien weet @anon69899736 het

Ik ā€œkenā€ Stanley alleen uit de vlogs van Monica, maar ik vind hem en zijn vriendin/vrouw(?) wel altijd overkomen als heel lieve, down-to-earth mensen. Tegelijkertijd besef ik me nu ik dit typ wel dat hij ook het management is dat bijvoorbeeld achter die domme box van Monica zit…

22 likes

Vlg mij heeft de documentaire maker van Miljuska Sanne een bloemetje gestuurd (stories)

Ik heb het vermoeden dat ze een eigen agency oid gaat starten met Stanley. Die mensen van Stelz managet zij volgens mij ook dus zou me niks verbazen als ze dat groter wil maken.

14 likes

Ja! Samen met Monica en dan pakken ze wss die jongens erbij

2 likes

Haha nice!!! Ik heb dat bakje aan de buitenkant gedaan! Ging niet heel makkelijk dus Miss niet de bedoeling maar vind ik wel handiger

1 like

Mijne wordt als het goed is elk moment geleverd! Kan niet wachten :see_no_evil:

2 likes

Ik keek de vlog van Jenny en het gaat de hele tijd over kopen, sparen, wat op haar verlanglijstje staat. Ik snap dat de net een nieuw huis heeft, maar volgens mij valt het wel mee met hoeveel ze steeds moet sparen. Alles is er binnen no-time.

7 likes

Aaaah! Mijne zou vandaag geleverd worden maar m’n vrienden van PostNL hebben hem nog niet eens ontvangen, kan echt niet wachten!

Ik heb ook dubbel gelegen om die review trouwens.

1 like

Nou Jill voert het terra cotta thema wel lekker door hĆ©, de bank, haar badjas, de gordijnen, het dekbed, d’r oogschaduw, d’r hoofd

17 likes

Ik wil dit zooooo graag maar mijn vriend moet alleen maar lachen als ik erover praat :grimacing:

Love dat dit de nieuwe forumtrend is hahaha

7 likes