Ik snap dat gedeelte van Girlscene niet echt? Je kon daar toch niet liken, of wel? En hoe was bekend dat Nick op dat forum zat? Of is dit allemaal sarcastisch?
Ja! Boef staat er wel nog op, in de comments onder Moâs vlog wordt gezegd dat hij ook weg is/gaat? StrangĂ©
Oh en ze benoemt dat ze in Rotterdam naar de boekhouder/notaris moest, beide ivm haar cosmetica-lijn! Dus geen huis, zolang onlangs hier werd gedacht. Misschien een nieuwe BV opgericht?
Ik âkenâ Stanley alleen uit de vlogs van Monica, maar ik vind hem en zijn vriendin/vrouw(?) wel altijd overkomen als heel lieve, down-to-earth mensen. Tegelijkertijd besef ik me nu ik dit typ wel dat hij ook het management is dat bijvoorbeeld achter die domme box van Monica zitâŠ
Vlg mij heeft de documentaire maker van Miljuska Sanne een bloemetje gestuurd (stories)
Ik heb het vermoeden dat ze een eigen agency oid gaat starten met Stanley. Die mensen van Stelz managet zij volgens mij ook dus zou me niks verbazen als ze dat groter wil maken.
Ja! Samen met Monica en dan pakken ze wss die jongens erbij
Haha nice!!! Ik heb dat bakje aan de buitenkant gedaan! Ging niet heel makkelijk dus Miss niet de bedoeling maar vind ik wel handiger
Mijne wordt als het goed is elk moment geleverd! Kan niet wachten
Ik keek de vlog van Jenny en het gaat de hele tijd over kopen, sparen, wat op haar verlanglijstje staat. Ik snap dat de net een nieuw huis heeft, maar volgens mij valt het wel mee met hoeveel ze steeds moet sparen. Alles is er binnen no-time.
Aaaah! Mijne zou vandaag geleverd worden maar mân vrienden van PostNL hebben hem nog niet eens ontvangen, kan echt niet wachten!
Ik heb ook dubbel gelegen om die review trouwens.
Nou Jill voert het terra cotta thema wel lekker door hĂ©, de bank, haar badjas, de gordijnen, het dekbed, dâr oogschaduw, dâr hoofd
Ik wil dit zooooo graag maar mijn vriend moet alleen maar lachen als ik erover praat
Love dat dit de nieuwe forumtrend is hahaha
&anderen Ik haal altijd het dopje eruit, draai hem snel om en plak hem dan met de platte kant tegen de opening. Dan komt ie door de waterdruk vast te zitten. Vervolgens verplaats ik hem een beetje omhoog zodat er een kleine opening is en laat ik hem rustig leeglopen
Maar hoe kom je uit dat badje? Kan je er alleen uit komen of moet iemand je aan je armen omhoog trekken?
Jij bent best lang toch? Zit het allemaal chill?
Maar je kan toch helemaal niet lekker je benen strekken? Heb je niet het gevoel alsof je gevouwen in een kofferbak lig
Omkiepen richting het hoofdeinde (of de voetenkant) is mân enige tip helaas!
Oh wow, op je fotoâs lijk je echt langer haha!
Ik ga mijn vriend lief aankijken voor kerst.
En @Blush
Ik ben 178 en vind het wel lekker zitten ondanks dat ik mân benen niet kan strekken! Soms doe ik mân benen over de rand of ga ik hangen en kruis ik mân benen (soort hangende meditatiehouding:p) Het bad is verder wel echt diep waardoor ik lekker tot mân nek erin kan zakken.