&anderen Ik haal altijd het dopje eruit, draai hem snel om en plak hem dan met de platte kant tegen de opening. Dan komt ie door de waterdruk vast te zitten. Vervolgens verplaats ik hem een beetje omhoog zodat er een kleine opening is en laat ik hem rustig leeglopen
Maar hoe kom je uit dat badje? Kan je er alleen uit komen of moet iemand je aan je armen omhoog trekken?
Jij bent best lang toch? Zit het allemaal chill?
Maar je kan toch helemaal niet lekker je benen strekken? Heb je niet het gevoel alsof je gevouwen in een kofferbak lig
Omkiepen richting het hoofdeinde (of de voetenkant) is mān enige tip helaas!
Oh wow, op je fotoās lijk je echt langer haha!
Ik ga mijn vriend lief aankijken voor kerst.
En @Blush
Ik ben 178 en vind het wel lekker zitten ondanks dat ik mān benen niet kan strekken! Soms doe ik mān benen over de rand of ga ik hangen en kruis ik mān benen (soort hangende meditatiehouding:p) Het bad is verder wel echt diep waardoor ik lekker tot mān nek erin kan zakken.
Ik heb liever geen bad dan een bad waar je niet in kunt liggen met je oren onderwater en doen alsof je in een video clip leefd.
Oh ik twijfel zooo erg hierover⦠Wil al mān hele leven een bad.
Haha hier ook! Het is dat er in juni een huis met bad is anders had ik het ook gekocht!
Ik lig er as we speak in, heerlijk. Je kunt inderdaad niet makkelijk je benen strekken maar wel even over de rand en geef je lichaam wel het ontspannen gevoel van een bad. Ik ben er blij mee!
Ik heb dit bad nu ruim een half jaar en ik ben er zooo blij mee. Groot genoeg, makkelijk schoon te maken en het staat niet in de weg.
Ik heb trouwens een tie wrap om de afvoerslang gedaan zodat het water minder snel wegloopt. Dan hoef je niet de hele tijd het dopje vast te houdenš
Ik denk niet dat je vacuum zuigt. Het is vgm een soort rubber dus dat beweegt gewoon mee en het gaat hooguit wijd staan zeg maar.
Ja volgens mij ook. Beetje matig dat ze daar dan (in tegenstelling tot 17191 stories over hoe kut die docu is zonder dat ze m überhaupt gekeken heeft) dan weer zo weinig over zegt / onduidelijk over is. Lekker typisch weer.
Hij ārektā idd prima mee en er zitten anti slip nopjes in voor het helpen met opstaan! Ik ben 183 ongeveer en mijn knieĆ«n zitten onder water. Vind het eigenlijk chiller dan een normaal bad, want daar moet ik altijd of mijn bovenlijf of benen uit het bad.
Ja inderdaad, heel chill dat ze daar zo open over is. Vind het ook wel best veel geld, zeker als je dan bedenkt hoeveel een grotere YouTuber zoals Mascha dan alleen al aan YouTube views verdient. Maar ik gun het hen beide, het is gewoon chill om naar te kijken als je een drukke dag gehad hebt.
Hahaaha omgš Maarrrr even: kan je het water er geleidelijk uit laten lopen in de douche? En als je ām vol hebt dan is het toch heel zwaar om ām naar het putje te slepen?
Je opzet ziet er wel cozy uitā:joy:
Misschien is een tubble dan een idee. Die heb ik en ben dik dik en zuig absoluut niet vacuum. Is ook opblaasbaar dus kan je na gebruik ook makkelijk weer opbergen. T was een help-er-is-corona-dus-geen-vakantie-aankoop maar echt het beste ooit.
Ik ging uit nieuwsgierigheid ook even op zoek naar dat bad, kom ik deze tegen van ali. Op zich ook wel chill
Edit: schijn je zo weer in elkaar te kunnen vouwen haha.
Deze doet me een beetje denken aan de baden in de serie Ratchedā¦
Spoiler Ratched + mogelijk disturbing
Daarin worden mensen dus in kokend heet water gelegd om hen te āgenezenā van mentale āziektesā