Ik heb liever geen bad dan een bad waar je niet in kunt liggen met je oren onderwater en doen alsof je in een video clip leefd.
Oh ik twijfel zooo erg hierover⦠Wil al mān hele leven een bad.
Haha hier ook! Het is dat er in juni een huis met bad is anders had ik het ook gekocht!
Ik lig er as we speak in, heerlijk. Je kunt inderdaad niet makkelijk je benen strekken maar wel even over de rand en geef je lichaam wel het ontspannen gevoel van een bad. Ik ben er blij mee!
Ik heb dit bad nu ruim een half jaar en ik ben er zooo blij mee. Groot genoeg, makkelijk schoon te maken en het staat niet in de weg.
Ik heb trouwens een tie wrap om de afvoerslang gedaan zodat het water minder snel wegloopt. Dan hoef je niet de hele tijd het dopje vast te houdenš
Ik denk niet dat je vacuum zuigt. Het is vgm een soort rubber dus dat beweegt gewoon mee en het gaat hooguit wijd staan zeg maar.
Ja volgens mij ook. Beetje matig dat ze daar dan (in tegenstelling tot 17191 stories over hoe kut die docu is zonder dat ze m überhaupt gekeken heeft) dan weer zo weinig over zegt / onduidelijk over is. Lekker typisch weer.
Hij ārektā idd prima mee en er zitten anti slip nopjes in voor het helpen met opstaan! Ik ben 183 ongeveer en mijn knieĆ«n zitten onder water. Vind het eigenlijk chiller dan een normaal bad, want daar moet ik altijd of mijn bovenlijf of benen uit het bad.
Ja inderdaad, heel chill dat ze daar zo open over is. Vind het ook wel best veel geld, zeker als je dan bedenkt hoeveel een grotere YouTuber zoals Mascha dan alleen al aan YouTube views verdient. Maar ik gun het hen beide, het is gewoon chill om naar te kijken als je een drukke dag gehad hebt.
Hahaaha omgš Maarrrr even: kan je het water er geleidelijk uit laten lopen in de douche? En als je ām vol hebt dan is het toch heel zwaar om ām naar het putje te slepen?
Je opzet ziet er wel cozy uitā:joy:
Misschien is een tubble dan een idee. Die heb ik en ben dik dik en zuig absoluut niet vacuum. Is ook opblaasbaar dus kan je na gebruik ook makkelijk weer opbergen. T was een help-er-is-corona-dus-geen-vakantie-aankoop maar echt het beste ooit.
Ik ging uit nieuwsgierigheid ook even op zoek naar dat bad, kom ik deze tegen van ali. Op zich ook wel chill
Edit: schijn je zo weer in elkaar te kunnen vouwen haha.
Deze doet me een beetje denken aan de baden in de serie Ratchedā¦
Spoiler Ratched + mogelijk disturbing
Daarin worden mensen dus in kokend heet water gelegd om hen te āgenezenā van mentale āziektesā
Ik had precies dezelfde gedachte hahaha
Haha ik heb jullie gesprekken over het badje met zoveel plezier gelezen. Ik ben dan zoān verwend nest met een bad in huis en ga er nauwelijks in dus bij deze wordt dat mn herfst voornemen: wekelijks in bad!
Ik heb een Tubble sinds een paar maanden en hij is heel stevig, volgens mij gaat dat niet zomaar lek hoor! Steviger dan het gemiddelde opblaasbadje voor in de tuin, en je gebruikt 'm natuurlijk binnen in principe dus ook minder scherpe dingen. Er zit ook een plaksetje bij voor als er wel een lek komt ergens.
Denk dat t reuze meevalt. Wij gaan er niet voorzichtig mee om, zetten m regelmatig op zn kant en hij doet t nog.
Tienvanwil die danst op hardstyle is net die ene rare persoon op een festival met veel te veel drugs op die in een plas pis staat te dansen en waar iedereen dan naar kijkt
Bonnie en Nick hebben een huuugeeee huis en ze kopen weer te kleine meubeltjes die totaal wegvallen in de ruimte. Nieuwe kast is leuk maar 3 naast elkaar was beter geweest.
Ach lekker flowy juist alleen mijn irritatie sloeg aan op de schoenen binnenshuis en dan ook nog eens op een vloerkleed
Niet mijn huis gelukkig