Het andere YouTubers/bloggers topic #14

vind het echt geweldig hoe blij Bonnie en Nick kunnen zijn met nieuwe dingen, die stofzuiger bijv love it :joy:

@marley maar waarschijnlijk komt naast die kast nog hun bank? Persoonlijk had ik het ook niet gelijk vol geduwd met nieuwe meubels als ik nog moest over verhuizen. dadelijk past het niet ofzo dan zit je er mee.

5 likes

Nick en Bonnie met hun nieuwe stofzuiger is wel echt me on the weekends wanneer ik de zooi van de afgelopen werkweek kan opruimen

1 like

Ook met die hakken aan door je huis heen stampen

2 likes

Monki

1 like

Ik heb deze ook gehad en bij mij ging deze steeds lek. Op een gegeven moment ook in de naad waardoor ik het niet meer kon plakken😐

Heel leuk, ik denk dus echt design (voor dat bedrag en omdat het uit een “speciale” winkel kwam)

Dit forum kost me echt geld :joy: Eerst al de palette van Nikkie en nu een bad. Send help

26 likes

Het is me echt opgevallen dat veel influencers (annic, die zus daarvan, celine charlotte denk dat er nog wel veel meer zijn) met een ‘goedlopend’ bedrijf dat de basis is voor hun bekendheid en aanzien (#entrepreneur), dat bedrijf vaak weer stilletjes afbouwen wanneer het voor hen klaar is. Zag net een post van Celine Charlotte dat ze stopt met spot en spot dus ook direct niet meer bestaat. Is er hier iemand die dat kan uitleggen? Ik zie echt geen reden om een echt succesvol bedrijf bij verlaten niet te verkopen of aan te blijven als aandeelhouder, maar de dagelijkse leiding uit te besteden. Ik vraag me bijna af of deze bedrijven geen gebakken lucht zijn.

9 likes

Ik ben naar hel gegaan en weer terug.

Ik had voor het eerst een gezichtsbehandeling met peeling. De peeling was okay, maar daarvoor kneep en schaafde ze al mijn puistjes en mee eters uit met instrumenten. Dat deed zoveel pijn
 op een gegeven moment dacht ik dat ze prikjes erin deed??

Wat is er zojuist gebeurd

Misschien was ze met zo’n instrument (tegen mee-eters) hard ah drukken op je huid? Dat het aanvoelde als prikje?

1 like

Haha, bij mij prikken ze de milia open. Dus kan wel?

2 likes

Ik weet bij celinecharlotte dat ze wel nagedacht had over verkoop maar dat ze geen zin in de voorwaarden die een andere partij dan weer zou stellen. En blijkbaar heeft spot in de laatste maanden ook al verlies gedraaid door corona, dus was wel een goed moment om het te stoppen.

Ik snapte ook niet zo goed waarom ze het niet op de achtergrond kon laten lopen, maar ik denk dat ze er nog best wel veel mee bezig was ondanks dat ze alles had uitbesteed. Maar heb ook het idee dat zij redelijk impulsief is haha dus kan me ook wel voorstellen dat ze dacht; ‘past niet meer, DOEI!’

3 likes

Ik heb zo’n badkussen besteld van Ali, dan heb je wat meer steun in je rug/nek. Ben heel benieuwd, want ik ‘zit’ soms ook liever in bad dan liggen. En ik wissel het soms af door dwars in bad te gaan zitten, met mijn onderbenen over de rand zeg maar en de achterwand tegen mijn rug, als je snapt wat ik bedoel :stuck_out_tongue: bij deze mijn badtips haha.

2 likes

Ja hoorrr hier ook zo’n badje besteld!

(En ik hou niet eens van in bad gaan maar ben gewoon easy influenced)

3 likes

Ik kijk de serie ‘De Intiem Show’ van Marlieke Koks. Ze vraagt aan de vrouwen die ze interviewt hoe ze hun vagina noemen: Tut, bips, flamoes, onderkantje en punani en een van de kinderen van hen noemt het ‘foeffie’? Heeft ze vast ook niet uit zichzelf geleerd :face_with_raised_eyebrow: Oh en Lizet Greve zegt tegen haar kinderen dus ‘Bips’, maar de vader heeft wel een piemel. Bijzonder.

Foef ken ik juist als eufemistische benaming voor vagina/vulva, dacht dat het juist daarom zo hilarisch was dat Mas en Krek elkaar zo noemen

11 likes

Echt zo stom vind ik dit, je creĂ«ert met dit soort ‘schuilnamen’ echt een soort taboe en schaamte voor geslachtsdelen.
Wow nu ik het nog een keer lees doen volwassen vrouwen dit dus? Ik dacht alleen kinderen. Tegen wie gebruiken ze dit soort taal, tegen hun huisarts ook? Zie het al voor me bij de gynaecoloog- pardon, tuttendokter

25 likes

@crazyplantlady het vreemdste (of meest asociale) eraan vind ik eigenlijk dat die bedrijven dus voornamelijk in dienst staan van de eigen carriùre. Er wordt zo vaak gezegd: oeh mijn leuke team, we zijn zo uitgebreid etc. Terwijl dat leuke team als jij na 3 jaar je bedrijf niet meer ziet zitten dus zonder baan zit (als ik het goed begrijp). Het is zo’n individualistische vorm van ondernemen. Maar wellicht voel ik me ook te snel verantwoordelijk. Lijkt me heerlijk om steeds te doen waar je zin in hebt en ermee te stoppen wanneer je zin hebt.

@grace Het rare is dat al deze mensen dus wel geroemd worden om hun ondernemerschap. Dan denk ik: ben je al een gevierd ondernemer als je iets op kan zetten?

4 likes

Ik heb laatst het kanaal van Widya ontdekt, het zweefgehalte en de kledingstijl is totaal niet mijn ding maar vind haar meeste video’s heel chill en relaxed.

2 likes

Loooof widya :blush:

3 likes