Ja hoorrr hier ook zo’n badje besteld!
(En ik hou niet eens van in bad gaan maar ben gewoon easy influenced)
Ja hoorrr hier ook zo’n badje besteld!
(En ik hou niet eens van in bad gaan maar ben gewoon easy influenced)
Ik kijk de serie ‘De Intiem Show’ van Marlieke Koks. Ze vraagt aan de vrouwen die ze interviewt hoe ze hun vagina noemen: Tut, bips, flamoes, onderkantje en punani en een van de kinderen van hen noemt het ‘foeffie’? Heeft ze vast ook niet uit zichzelf geleerd Oh en Lizet Greve zegt tegen haar kinderen dus ‘Bips’, maar de vader heeft wel een piemel. Bijzonder.
Foef ken ik juist als eufemistische benaming voor vagina/vulva, dacht dat het juist daarom zo hilarisch was dat Mas en Krek elkaar zo noemen…
Echt zo stom vind ik dit, je creëert met dit soort ‘schuilnamen’ echt een soort taboe en schaamte voor geslachtsdelen.
Wow nu ik het nog een keer lees doen volwassen vrouwen dit dus? Ik dacht alleen kinderen. Tegen wie gebruiken ze dit soort taal, tegen hun huisarts ook? Zie het al voor me bij de gynaecoloog- pardon, tuttendokter
@crazyplantlady het vreemdste (of meest asociale) eraan vind ik eigenlijk dat die bedrijven dus voornamelijk in dienst staan van de eigen carrière. Er wordt zo vaak gezegd: oeh mijn leuke team, we zijn zo uitgebreid etc. Terwijl dat leuke team als jij na 3 jaar je bedrijf niet meer ziet zitten dus zonder baan zit (als ik het goed begrijp). Het is zo’n individualistische vorm van ondernemen. Maar wellicht voel ik me ook te snel verantwoordelijk. Lijkt me heerlijk om steeds te doen waar je zin in hebt en ermee te stoppen wanneer je zin hebt.
@grace Het rare is dat al deze mensen dus wel geroemd worden om hun ondernemerschap. Dan denk ik: ben je al een gevierd ondernemer als je iets op kan zetten?
Ik heb laatst het kanaal van Widya ontdekt, het zweefgehalte en de kledingstijl is totaal niet mijn ding maar vind haar meeste video’s heel chill en relaxed.
Loooof widya
Ja en sommige van die praat-video’s (interview style met vriendinnen of vriend) zijn ook fijn en boeiend. Ze is heel open. Toch kan ik niet standaard altijd naar haar vlogs kijken, euh kan niet goed benoemen waarom
Dat was altijd mijn grootste ‘angst’ toen ik voor kleinere bedrijven werkte. Naast alle shit van dat er geen HR is, je vaak geen cao hebt, en slechte regelingen dacht ik ook altijd de eigenaar kan op een dag op staan en denken ik stop er mee en dan zit ik zonder baan.
Ik ben nu zelf ondernemer maar als ik ooit personeel heb dan wil ik ze dus niet dat gevoel geven (daarom nog een lang termijn project personeel)
Ja met vriendinnen zeiden we ook altijd foef (voordat ik überhaupt van Maschas bestaan wist), omdat we het zo’n leuke benaming vonden
Gleufje
Door alle enthousiaste reacties ben ik gewoon bijna geinfluenced om dit ding ook te kopen. En dat terwijl ik een bad heb.
Heel veel influencers krijgen suuuuperveel vragen over kledingstukken die dan toevallig allemaal van Guts en Gusto blijken te zijn
Ik kan er niet over uit hoe raar ik die naam vind klinken. Guts Gusto. Zweet gutst ook.
ik moet steeds aan ingewanden denken
Maar ik denk dat ze op lef mikten?
Lef en zin/enthousiasme, denk ik?
Ik vind het vooral lelijk dat 90% het uitspreekt als Koets en Koesto, of een variant daarop.
Ahhhh Estee Lalonde is heel open en eerlijk in haar video. Het raakt me echt omdat ik heel erg herken wat ze zegt & ik zit met dezelfde problemen. Ze is nog steeds één van mijn favoriete OG youtubers.
Wat dan?
Kan hij weer werkkleding bestellen en niet betalen. Sukkel.
Noor en Sander gaan een nieuw format beginnen waarbij ze andere koppels in de auto gaan interviewen (??). Anyway: Noor vraagt welke koppels ze moeten interviewen. Eerste reactie: