Lef en zin/enthousiasme, denk ik?
Ik vind het vooral lelijk dat 90% het uitspreekt als Koets en Koesto, of een variant daarop.
Lef en zin/enthousiasme, denk ik?
Ik vind het vooral lelijk dat 90% het uitspreekt als Koets en Koesto, of een variant daarop.
Ahhhh Estee Lalonde is heel open en eerlijk in haar video. Het raakt me echt omdat ik heel erg herken wat ze zegt & ik zit met dezelfde problemen. Ze is nog steeds ƩƩn van mijn favoriete OG youtubers. 
Wat dan?
Kan hij weer werkkleding bestellen en niet betalen. Sukkel.
Noor en Sander gaan een nieuw format beginnen waarbij ze andere koppels in de auto gaan interviewen (??). Anyway: Noor vraagt welke koppels ze moeten interviewen. Eerste reactie:

Ha, die gaan niet meer met elkaar om toch.
Daarom juist haha, veel reacties met Monica en Robbert terwijl ze volgens mij āruzieā hebben
Huhh dat heb ik niet meegekregen, waar staat dat?
Huh Wtf haar āsloganā is exact hetzelfde als die van mijn moeders oude bedrijf. Enige verschil is het woord schoonheid.
Dan is de slogan toch niet precies hetzelfde. En het komt volgens mij ook van een filosoof.
Ugh om nog even aan te haken in de vulva/vaginanamendiscussie, toen ik ooit op een BSO werkte was er een meisje van 5 dat zichtbaar veel jeuk had aan haar vulva/vagina, zodanig veel dat ik er een vraag over stelde aan haar. Toen antwoordde ze dus dat ze āzoveel jeuk had aan haar kutjeā. Nou toen brak mān klomp ook wel even.
Ik heb in een soortgelijke situatie wel eens gehad dat een kindje het haar āmosselā noemde 
Zo had ik een kind op werk die het āpoesā noemde
Uh watte?
(mooiste was dat een ander kind zei geen huisdieren te hebben)
Ik vind āondernemerā echt de meest uitgeholde term die er is. Veel mensen lijken zichzelf ondernemer kunnen noemen een doel op zich te vinden, zonder achter het product/de dienst of wat dan ook te staan
Huhhh robje??
Huh??? Waar zie je dit
Het viel op dat Monica niet meer in Noorās vlog kwam.
En een tijdje daarna had ze het over dat iemand geen commente verwijderde onder haar videoās als er negatieve dingen over Olivi gezegd werden.
Haha ik dacht dat monica en Robbert ruzie hadden, ik schrok alš
Dat laatste wist ik niet, dat eerste tja ik reageer in haast en formuleer vast niet perfect. So be it. Volgens mij was het punt duidelijk.